klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
quote:ninon schreef op 04 februari 2013 @ 23:23:

[...]

Eigenlijk zijn wij heel, heel belangrijk, onmisbaar en heel sociaal dat wij ons belangeloos inzetten voor Sanoma.
quote:moccagourmet schreef op 04 februari 2013 @ 23:21:

[...]

Ik geef hem voor, en jij kon hem inkoppen zeg maar.

Krijg ik ongewild nog voetbalkennis ook, het moet niet gekker worden. Eh ja, voetbal is ook niet mijn ding, ik klaag liever
quote:aaaanne schreef op 04 februari 2013 @ 23:26:

Tristan, psssstt: je hebt add-blockers die je bij je browser kan installeren, dan heb je geen last meer van banners midden over je scherm en bewegende adds.

Weet ik, maar die vermoorde ook de rest van de site kan het wel weer proberen hoor, maar eigenlijk erger ik me niet eens aan de banners. Banners zijn gewoon nodig om het hier draaiende te houden en dat begrijp ik, maar dan moet je wel een werkend product afleveren.

Oh en ik blijf liever niet in de klaagmodus hangen Maryni
Ja, je hebt gelijk dat de adds nodig zijn. Maar het type dat je hele beeld bedekt of continu beweegt was is zo zat dat ik die blocker heb geinstalleerd.

Het lijkt nu trouwens wel weer goed te gaan hier?!
quote:Beeldig schreef op 04 februari 2013 @ 23:18:

Capaciteitsgebrek bij de servers? Maar hoe kan dat nou? Ze hebben het forum net overgezet naar nieuwe servers!

Wanneer was dat?

(leuke nick trouwens...)
Een paar weken terug ofzo? Vóór de storingen in ieder geval.

En dank voor het compliment over mijn nick. Ik vond er wel een leuke dubbelzinnigheid in zitten.
En gelukkig door je avatar weet ik wie je bent.
Eensch met de pizzapost.
Facebook moet het ook van adverteerders en bezoekers hebben. Wat nou als deze "storing" daar zou plaats vinden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 05 februari 2013 @ 00:42:

Facebook moet het ook van adverteerders en bezoekers hebben. Wat nou als deze "storing" daar zou plaats vinden?DAN heb je de poppen aan het dansen! Ik denk aan rechtszaken, schadevergoedingen...
Ik hoop dat de technische dienst hier ook meeleest!

Maar vrees van niet..
Krijgen we ook antwoord op de klaagverhalen? Anders heeft dit topic geen nut.
We mogen het zoet 'van ons af schrijven'.

Het was in december al, alleen nu loopt het echt de spuigaten uit. Beetje jammer, het erop aan laten komen.
In die hele 'wij kunnen het niet helpuh'-houding zit denk ik ook wel een deel van het probleem, namelijk dat niemand zich verantwoordelijk voelt. Zou ik eens mee moeten komen op mijn werk. Ik zit ook niet achter technische knoppen, maar dat betekent dan niet dat ik ga zitten janken dat het voor mij ook heel vervelend is.
Waarom is er een klaagtopic naast het bugtopic? Dubbel, toch.
Nee want hier mag je klagen en daar mag je melden. Ofzo.
quote:Frizzy schreef op 05 februari 2013 @ 07:59:

Vreemd weer.

Op het klagen wordt dus niet gereageerd of iets op uit gedaan.

Gewoon klagen. Omdat het kan.

Echt.
In het bugtopic wordt al dagen niet gereageerd. Misschien zijn ze ergens met een verklaring oid gekomen, maar ik heb het niet gezien. Tot ik dus gister dit topic ontdekte.
En ook hier geen verklaring.
quote:Frizzy schreef op 05 februari 2013 @ 08:04:

In het bugtopic wordt al dagen niet gereageerd. Misschien zijn ze ergens met een verklaring oid gekomen, maar ik heb het niet gezien. Tot ik dus gister dit topic ontdekte.

Omdat anders andere vragen/verzoeken in het modtopic ondergesneeuwd worden

Verzoekjes zoals anonimiseren en spelfouten aanpassen wordt zo gedaan.

Herhaalde vragen over plofkippen en biovarkens worden nooit beantwoord.
Krijgen we vanavond weer dat gehannes?

Dan ga ik overdag even melden in mijn topics dat ik er vanavond niet ben.

En een beetje op voor trashen. Even roepen dat Martijn Krabbé een stomme broek aan heeft en dat Nina haar ogen er bijna uit rollen en dat Rick geen neck heeft.
Jee zeg hebben al die klagers geen leven of zo?

Je bent toch niet afhankelijk van het forum viva?

Ga wat anders doen.......
Joh...
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Moonlight82 schreef op 05 februari 2013 @ 09:33:

Krijgen we vanavond weer dat gehannes?

Dan ga ik overdag even melden in mijn topics dat ik er vanavond niet ben.

En een beetje op voor trashen. Even roepen dat Martijn Krabbé een stomme broek aan heeft en dat Nina haar ogen er bijna uit rollen en dat Rick geen neck heeft.

Voorspel meteen ook even het 23 uur journaal, kan ik tenminste een keer vroeg naar bed.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven