Sv not into me?

22-12-2012 13:15 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halo,

Afgelopen weekend seks gehad met een jongen waar ik al eens eerder seks mee had gehad.

Dit was alweer 2 maanden geleden en nadat dat toen gebeurde was hij helemaal into me, hij smste vaak en belde soms ook.

Na een paar keer seks gehad te hebben, gaf ik aan dat ik gevoelens had voor hem en dat het beter was om te stoppen.

We willen allebei geen relatie met elkaar nl.

Dus tijdje geen contact gehad tot vorig weekend dus.

Fantastische seks gehad en lekker bij elkaar gelegen (hij bleef slapen).

Nu hebben we alleen dinsdag even gesmst en nu hoor ik helemaal niks meer van hem...

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen?

Is het raar dat ik het raar vind dat we seks hebben maar daarna vervolgens geen contact meer hebben? (Terwijl hij eerst juist elke dag contact zocht)
Thanks RA, ik ga gelijk bijlezen dan op jouw topic!

Ik neem aan dat jj dan ook wel een virtuele kunt gebruiken!

quote:Ruby-Ann schreef op 05 februari 2013 @ 10:46:

Jeetje NS, heb je al op mijn topic bijgelezen?? Leid jij soms mijn leven? Haha, we gaan idd gelijk op lijkt het...

Sterkte meis, ik denk dat ik weet hoe je je voelt.. Dikke
Oh ja, nog ff terugkomend op dat ik het bij hem heb gelaten; ik heb toch gezegd dat ik merk dat ik meer wil? Dan is het toch ook aan hem om te zeggen of hij dat wel wil of niet?

Maar blijkbaar wil hij dat niet, anders zou hij het toch gewoon zeggen? Hij laat het mss ook wel liever open, je weet maar nooit natuurlijk... Ik kan beter voor mezelf duidelijkheid creeeren, van hem krijg ik toch niet te horen wat (en of) hij voelt.

quote:ritmo schreef op 05 februari 2013 @ 10:33:

Heb je gepraat of ging dit via de foon?

Wel goed dat je het gezegd hebt, je gaat overigens gelijk op met RA.

Alleen aan dat vage einde heb je dan weer niets, je liet het een beetje bij hem. Op welke manier zou je hem dan willen zien? Als hij dat dan niet wil is het aan jou om een beslissing te nemen en die aan hem te communiceren. En dan niet via berichtjes maar in een gesprek
quote:neversurrender schreef op 05 februari 2013 @ 10:51:

Hey Ritmo, niet in een gesprek besproken maar over de foon (uiteraard).. Ik zou hem vaker willen zien, leuke dingen willen doen; meer een FWB dus..

Maar ik ga nu niet nogmaals beginnen, hij heeft tot 2 keer toe niet gereageerd, best lomp eigenlijk.

[...]

Ja inderdaad lomp, niet leuk. Kan zijn dat hij overdonderd was, zijn gevoelens niet op een rij heeft, of niet begrijpt wat je bedoelt met 'elkaar best kunnen blijven zien maar niet op deze manier'. Zou ik ook niet begrijpen. En zelfs FWB kan ieder nog andere ideeën bij hebben.

Laat het even rusten, je emoties tot bedaren laten komen (hm wat een oud-Nederlands). Dan kun je de tijd nemen om te bedenken wat je precies zou willen en of je het de moeite waard vindt hem dat nog eens uit te leggen.
quote:neversurrender schreef op 22 december 2012 @ 13:15:Is het raar dat ik het raar vind dat we seks hebben maar daarna vervolgens geen contact meer hebben? (Terwijl hij eerst juist elke dag contact zocht)Nee, niet raar. Lijkt alleen maar raar als je zelf in een ontkenningsfase zit. Gevoelens cijfer je namelijk niet weg door wat extra rationaliteit of tijd.
Ooookaaay, ik dacht dat ik daar wel duidelijk mee had gemaakt dat ik meer wil, dan alleen seks.. Maar het is goed om het van een 'buitenstaander' te horen dat dat dus niet zo duidelijk is..

Ik laat het idd maar rusten, probeer mijn gedachten op andere dingen te focussen, zo goed en zo kwaad als dat gaat!

quote:ritmo schreef op 05 februari 2013 @ 16:20:

[...]

Ja inderdaad lomp, niet leuk. Kan zijn dat hij overdonderd was, zijn gevoelens niet op een rij heeft, of niet begrijpt wat je bedoelt met 'elkaar best kunnen blijven zien maar niet op deze manier'. Zou ik ook niet begrijpen. En zelfs FWB kan ieder nog andere ideeën bij hebben.

Laat het even rusten, je emoties tot bedaren laten komen (hm wat een oud-Nederlands). Dan kun je de tijd nemen om te bedenken wat je precies zou willen en of je het de moeite waard vindt hem dat nog eens uit te leggen.
Tja, toch komt het door het hebben van seks... Dus hoe echt is zo'n gevoel dan denk ik wel eens..

Voordat wij seks hadden gehad, had ik deze gevoelens niet voor hem, ik vond hem niet eens interessant destijds. Maar goed, toen had ik ook nog nooit echt met hem gesproken, dat is dan ook wel weer zo.

quote:geve schreef op 05 februari 2013 @ 16:38:

[...]

Nee, niet raar. Lijkt alleen maar raar als je zelf in een ontkenningsfase zit. Gevoelens cijfer je namelijk niet weg door wat extra rationaliteit of tijd.
Hmm dat vind ik ook best gek NS... Is hij mss bang om je te kwetsen denk je? Of zou ie misschien toch ook meer voor je voelen en durft hij dat niet uit te spreken?

Ik heb nu zelf bijv. een man 'achter me aan zitten' die mijn subtiele hints niet lijkt te begrijpen dus ik moet nu duidelijk gaan zeggen dat ik niks wil met hem. Maar ik vind het dus ook niet leuk om hem te kwetsen. Liever laat ik het een beetje doodbloeden zeg maar.. Maar omdat hij steeds contact en ik dan weer zo beleefd ben om te reageren, lukt dat doodbloeden niet zo.

Dus nu ga ik het hem gewoon zeggen, zonder er omheen te draaien. Wat ik bedoel te zeggen, als jouw scharrel toch echt niks voor je voelt, zou hij toch ook gewoon kunnen reageren op jouw laatste vraag? "Ja we laten het hierbij" o.i.d?

quote:neversurrender schreef op 05 februari 2013 @ 10:17:

Ik heb het gedaan... gezegd dat ik hem te leuk vind om alleen met elkaar te seksen, dat ik dat dus niet kan.. Dat ik merk dat ik ook leuke dingen wil doen, meer contact enz.

Hij snapt het, zegt dat hij het ook niet kan als we dit elke week zouden doen zo. Dat seks voor de seks meer iets is na veel drank,als ik snapte wat hij bedoelde...

Ik heb daarop gezegd dat ik het snapte en dat ik dacht dat we dat punt al voorbij waren.. Waarop hij dat bevestigde.

Toen heb ik gezegd dat we elkaar best kunnen blijven zien maar niet op deze manier.. Geen reactie.. Daarna nog gevraagd of we het hier dan maar bij laten?

Maar hij antwoordt ook hier niet op... Weet niet wat ik daaruit op moet maken maar ik denk dat ik hem maar uit mijn telefoon en gedachten moet wissen....
@RA: goed dat je duidelijk bent, vrouwen zijn daar toch beter in dan mannen op dit gebied merk ik..

Ik denk eerlijk gezegd niet dat scharrel iets voor me voelt, ik moet niks invullen voor een ander maar ik kwets mensen ook niet graag.. Dus verzacht en wik en weeg ik dan nog wel es mijn woorden.

Hij laat gewoon niks meer horen, en gokt erop dat het zo wel doodbloedt. Hij hoeft me niet te kwetsen en tadaaa, geen drama.
Hoe is het nu NS?

Je moet idd niets gaan invullen voor hem, je kunt immers niet in zijn hoofd en gevoel kijken..

Het zou nl. ook kunnen dat hij zich er geen raad mee weet en dus ook niet weet hoe hij moet reageren.. Probeer het je vooral niet persoonlijk aan te trekken, zijn gedrag heeft niks met jou te maken.
Hi RA, ik voel me vandaag best wel rot.. Ben erg bezig met scharrel en voel me toch ook wel sort of gedumpt.. Ook al hadden we niks natuurlijk.

Het is gek misschien maar ik ben een aantrekkelijke meid, er zijn zat mannen die mij leuk vinden maar ik focus me toch weer op een man/jongen die niet eens volwassen genoeg is om me te zeggen wat hij denkt of voelt.

Ik weet ook, dat hij steeds interessanter is geworden, naar mate hij minder contact zocht.

De mannen die mij negeren wekken altijd mijn interesse en de mannen die oprecht geinteresseerd zijn in mij, als persoon, die zie ik gewoon niet staan...
Aaach lieve NS, ik voel met je mee..

Wat mij helpt is te bedenken dat ik geen invloed heb op hem maar alleen invloed kan hebben op mezelf en mijn gevoel..

Het verandert namelijk niets aan de situatie of ik mij nu rot voel of niet, feit blijft dat hij voelt wat hij voelt, zonder dat ik daar iets aan kan veranderen..

Dus mocht het zo zijn, dat wij 'meant to be' zijn, dan komt dat vanzelf wel goed.. Ik weet dat loslaten heel moeilijk lijkt, maar eigenlijk is ergens aan vasthouden nog veel moeilijker...

Het bemoeilijkt nl. jouw denken en leven, terwijl je er niks mee opschiet, snap je me een beetje?

Probeer het echt van je af te zetten en te bedenken wat je echt wilt.. En als je weet wat je echt wilt, dan stel je je voor dat je het al hebt en ga je gewoon door met je leven.

Klinkt gek maar het werkt echt.

Dikke voor jou, alles komt goed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven