mijn vriendin is slecht bezig

05-02-2013 20:19 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijd heeft een vriendin van mij een sexvriend.

Ze is wel aan de pil en ze gebruiken geen condoom zei ze.

Zelf vind ik dat nogal dom, ik vertrouw de pil niet 100% en vooral omdat het een sexvriend is weet ik dat hij hard weg rent als ze zwanger is.

Ik maak me hier zorgen om maar ik weet dat ik haar niet kan ompraten.

Wat denken jullie? Is de pil wel 100% veilig zonder ziek te zijn etc?
Ach een SOAtje kan er maar zo voor zorgen dat ze nooit meer zwanger wordt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En een beetje HIV is ook best leuk toch?

Ik denk dat een eventuele zwangerschap niet het eerste is waar ze zich druk over moet maken.
En jij, of je vriendin, denkt alleen maar aan en zwangerschap door geen condoom te gebruiken????
Hoe oud is ze? Klinkt erg jong of erg dom om met je seksvriend onveilig te vrijen. Zie fame haar reactie.
Heb je hier al over gepraat met haar?
Maar laat me raden. Je vriendin gelooft haar seksvriend als hij zegt dat hij geen ziektes heeft, want hij ziet er natuurlijk gezond uit. En hij vindt condooms vast vervelend..
Zijn wellicht nog meer dingen waar jullie aan moeten denken...

Maar zie dat het al een paar keer genoemd is.
Ach, aan HIV ga je tegenwoordig niet meer dood toch, dus lekker neuken zonder condoom. Herpes is ook niet zo erg, geneest vanzelf weer, hoef je zelfs geen medicijnen voor. Alleen beetje lastig die zweren als je weer een aanval hebt en ja, het ziet er ook niet zo fris uit en die pijn en jeuk daar wen je vast wel aan op den duur. Voor die andere dingen kan je gewoon pilletjes nemen en klaar.
Ach, aan HIV ga je tegenwoordig niet meer dood toch, dus lekker neuken zonder condoom. Herpes is ook niet zo erg, geneest vanzelf weer, hoef je zelfs geen medicijnen voor. Alleen beetje lastig die zweren als je weer een aanval hebt en ja, het ziet er ook niet zo fris uit en die pijn en jeuk daar wen je vast wel aan op den duur. Voor die andere dingen kan je gewoon pilletjes nemen en klaar.
waarom gebruikt ze geen condoom?
En chlamydia kan er maar zo voor zorgen dat je nooit meer zwanger kunt worden, terwijl je het op termijn misschien wel wilt....

Krijgen jullie echt geen voorlichting meer tegenwoordig?
Ik zou me eerder zorgen maken om SOA's zoals HIV en hepatitis.
Ik zou gelijk met die vriendin gaan praten, dat ze zo heel snel een SOA krijgt!!Met mogelijk Aids of onvruchtbaarheid als gevolg...

Bedenk wel dat haar sexvriendje voor haar al wel met 50 andere vrouwen gesexd kan hebben!

En als hij zegt dat hij getest is, niet geloven!
Ik zou gelijk met die vriendin gaan praten, dat ze zo heel snel een SOA krijgt!!Met mogelijk Aids of onvruchtbaarheid als gevolg...

Bedenk wel dat haar sexvriendje voor haar al wel met 50 andere vrouwen ZONDER condoom gesexd kan hebben!

En als hij zegt dat hij getest is, niet geloven!

Stomme storing bij het forum
Tja je kunt je zorg een keer uiten maar daarna houdt het op. Haar zaak, haar lichaam, haar consequenties.

Hoe dom je het ook vindt
.
Wordt er nu steeds slechter voorlichting gegeven of wordt de seksende mens steeds dommer?

Ik word een beetje moedeloos van dit soort toppics, laatst was er ook al eentje " kan ik zwanger worden van anale seks" waar gaat dit heen??
Is het niet mogelijk dat ze afspraken over exclusiviteit + SOA testen met seksvriend heeft gemaakt, aangezien het hier enkel om zwangerschap lijkt te gaan? In dat geval doet ze natuurlijk gewoon precies hetzelfde als veel mensen in een relatie.
Ik kijk ook altijd lachfilms met oordoppen in en oogkleppen op, want van lachen krijg je rimpels.
quote:Amand schreef op 05 februari 2013 @ 22:51:

Ik kijk ook altijd lachfilms met oordoppen in en oogkleppen op, want van lachen krijg je rimpels.Diep!
Die sexvriend kan ook van jou vriendin een soa krijgen! En dan?
Je had net ff samen met haar naar RTL5 moeten kijken....
Zonder condoom seks hebben kan ook zorgen op een SOA zoals Fame zegt dus ja ze is onwijs dom bezig. Heb je haar dit al verteld?

Of weet ze het maar ze doet dom?
Ik vind het harstikke lief van je , dat jij je zorgen maakt om je vriendin.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven