Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Mooi zo houden! Was bij ons thuis ook altijd zo, iedereen kon meekomen, was altijd wel wat te eten, en anders maakte mn moeder snel iets. Onverwachts visite was qua eten en hapjes ook nooit een probleem. Heb er goede herinneringen aan, en hoop dat Snaak later ook zo aan vroeger terug denkt
Nu je het zegt ja, mijn moeder was ook zo. Maar dat was meer voor de schijn, maar iedereen kon meeëten. Helaas mocht ik van stiefpa geen vrienden of vriendinnen hebben dus het kwam niet vaak voor.

Mooi al je die herinnering aan Snaak mee kunt geven. Vorige week bracht oudste 2 vrienden mee. Nou dan delen we toch gewoon. En wat leuk dat die jongens je dan nog even bedankt voor het eten via Social Media.
Ik ga mn bed maar eens opzoeken..

Slaap lekker voor straks Prada en AR!
Trusten Maroon
Alle reacties Link kopieren
Trusten Mar.

Hoi Prada! Het is weer helemaal wit hier.
Ha Jootje, nog bedankt voor je support gisteren. Zat vanmiddag daar even terug te lezen en moest er zowaar een traantje van wegpinken.
Ik moet echt vaak aan jou en de anderen denken. Stoere moeders zijn jullie!

Het is gelukkig niet wit hier, wel nat. Natte sneeuw. Ik baal echt als we weer echte sneeuw krijgen hoor.
Gaan we nog even tinto drinken?

Even wat stoms tussendoor. Ik krijg altijd op de gekste momenten de slappe lach. Vanavond op de bridgeclub. Tsssk echt vreselijk, voelde me net weer 15 en ging heel hard aan nare dingen zitten denken.
Het is hier helemaal wit!
Haha heerlijk toch Jo, de slappe lach. Hebben wij ook geregeld op de bridge. Vooral als we bij lange denkers zitten (pfff nu helemaal in de A en allemaal zo serieus...). Trekken we bekken naar elkaar en dan gaat het wel eens mis.
Zo Berberana ingeschonken, 4 toastjes erbij. Lekker heur.
Het erge was dat mijn partner het helemaal niet leuk vond.

Te ingewikkeld om uit te leggen, maar de tegenstanders en ik zaten nogal stom te hinneken.
Lief Jo. Hai Mocy.

Ik zit nog even aan een glaasje sap en wacht op Bondi. Vind ik echt een leuke serie.

Staat in de tussentijd Astro tv op, belt een moeder, haar zoon is plotseling overleden, 28 jaar. Zegt die muts van Astro TV. We gaan nu even naar de reclame, blijf je even hangen. Whaaaa.
Als iemand het niet leuk (meer vindt) wordt het vaak helemaal moeilijk te stoppen. Hebben jullie goed gespeeld? Wij wel, alleen dat vertaalde zich niet in een goede score Afijn, er waren er nog 2 onder ons, dus er zit een stijgende lijn in....
Hé prada, ja vreselijk dat soort programma's. Af en toe zap ik er langs, luister dan even maar door plaatsvervangende schaamte ben ik snel weer weg.
Het ging helemaal niet goed. We staan nu 7e van de 14, dat valt op zich wel weer mee.

Je moet ook geen Astro TV kijken, Pra. Stom gedoe!

Bondi ken ik niet.
Ja echt hey Moos. Schaamteloos. Moeder verteld dat hij plotseling is overleden en ineens weten de heldervoelenden en helderzienden dat het een hartstilstand was en dat hij vaker had gezegd dat hij pijn in zijn schouder had. Ja duhhhh. Gelukkig nog 5 min. en dan Bondi.
Net 5 Jo. Over levensreddende acties op het strand van Australië. Baywatch, maar dan in het echt. Begint over 5 minuten.
Ik kijk het ook niet maar hij stond even in afwachting.
Zal ik nog wat gaan eten...........
Sta je wel veilig Jo, als je maar niet degradeert.

Ik kijk tegenwoordig regelmatig Geordie Shore in bed, dat is errugg en dan in het kwadraat (en daarom zo boeiend op de een of andere vage manier, vind ik).
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 01:02:

Zal ik nog wat gaan eten...........Ik had toast met oude kaas. Maar... maar vier en nu stop ik (meestal een stuk of 10 a 12) want ben aan de ''lijn''.
Is dat de broer van Jersey?

Ik ken het niet.
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 01:04:

[...]

Ik had toast met oude kaas. Maar... maar vier en nu stop ik (meestal een stuk of 10 a 12) want ben aan de ''lijn''.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven