Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ik heb trouwens ook nog een beeldbuistv in de aanbieding.

Omgeving Bergen op Zoom / Goes.

Iemand?

Marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
Ik ga proberen morgen nog even bij de Action langs te gaan. Blokker hier had alleen grotere maten, Action vorige week ook maar die zouden nog spullen binnenkrijgen. Misschien zit er nu iets tussen.

Prinsessenjurk is inderdaad leuk, ze is wel into prinsesjes tegenwoordig (echt, ik heb er alles aan gedaan om het te voorkomen ) Ik zat ook te kijken op MP naar een Pippi Langkousschort (ik heb een meisje met knalrood haar) maar die reageert niet....

Lely, lief aanbod, maar het is vrijdag al. Ze zeiden het gisteren, handig hoor. Nou ja, het was vast logisch voor mensen die wel iets met carnaval hebben, maar dat gaat altijd helemaal aan mij voorbij. Kun je nog in het zuiden wonen, haha!
Wat voor maat heb je nodig?

Hoe oud is ze?

Ik heb DE ultieme prinsessejurk (te leen, niet te geef), maar ik weet niet zo welke maat dat is.
Ik vind het wel bijzonder lastig mijn eigen postings terug te vinden zo
quote:Lilja schreef op 06 februari 2013 @ 14:21:

Ik ga proberen morgen nog even bij de Action langs te gaan. Blokker hier had alleen grotere maten, Action vorige week ook maar die zouden nog spullen binnenkrijgen. Misschien zit er nu iets tussen.

Prinsessenjurk is inderdaad leuk, ze is wel into prinsesjes tegenwoordig (echt, ik heb er alles aan gedaan om het te voorkomen ) Ik zat ook te kijken op MP naar een Pippi Langkousschort (ik heb een meisje met oranje haar) maar die reageert niet....

Lely, lief aanbod, maar het is vrijdag al. Ze zeiden het gisteren, handig hoor. Nou ja, het was vast logisch voor mensen die wel iets met carnaval hebben, maar dat gaat altijd helemaal aan mij voorbij. Kun je nog in het zuiden wonen, haha!

Juist leuk joh!

Ik heb dit jaar een knal roze, echt zuurstok roze prinsessen jurk voor mijzelf gemaakt. Met kroontje. Voel me helemaal koninklijk als ik m op heb haha.

Stiekem ben ik nog een klein meisje van binnen. :D
Marels, ze is net twee... maatje 92/98. Ik ga MP nog even verder afstruinen. Iemand zal er toch wel vanaf willen voor de carnaval. En anders trek ik haar een oranje trui aan en een groene maillot en gaat ze als stoplicht
@Lilja; ik ben ook helemaal van slag zo zonder zwarte kat.
quote:Lilja schreef op 06 februari 2013 @ 14:25:

Marels, ze is net twee... maatje 92/98. Ik ga MP nog even verder afstruinen. Iemand zal er toch wel vanaf willen voor de carnaval. En anders trek ik haar een oranje trui aan en een groene maillot en gaat ze als stoplicht

Haha, best origineel bedacht! Is misschien nog wel leuker dan zo'n standaard pak?

Kun je niet iets met pippi langkous zelf bedenken? Je zet eventueel vlechtjes of staartjes naar buiten toe (met een stukje ijzerdraad meevlechten ofzo? Oude te grote jurk/t-shirt van papa/mama wat pimpen met van die stukken erop genaaid, eventueel iets van een riem eromheen, een maillot in een rare kleur eronder en klaar?
vrijdag gaan we niet meer redden dan.

Jammer, en ik denk dat mt 92/98 ook iets te klein is. Tenminste het pakje dan.

Zoon had vorig jaar maat 86 en dat zat al vrij strak.
of een groot geel t-shirt met rode stippen van vilt (of tekenen/verven) en is ze Bumba
Lilja, mijn jurkje is ongeveer 70 cm lang van schouder tot zoom en 30cm breed, maar korter te knopen want strik op de rug.

Ik vrees dat je tweejarige daar in gaat verzuipen.
quote:Lilja schreef op 06 februari 2013 @ 14:25:

Marels, ze is net twee... maatje 92/98. Ik ga MP nog even verder afstruinen. Iemand zal er toch wel vanaf willen voor de carnaval. En anders trek ik haar een oranje trui aan en een groene maillot en gaat ze als stoplicht Je kan ook kijken bij de Hema. Die hebben ook vaak leuke dingen hangen (en niet alleen rond carnaval!)
hema is wel heel duur daarin.

Maarruh, Marels en newnick, nu raak ik wel een beetjuh in de war
Doe 'm ook dan, deze ava, Lely. Hoe meer zielen hoe meer vreugd

De link staat in mijn onderschrift.
Nu pas in de war, Lely?

Hema heb ik een schattig pakje gezien maar vond ik toch te duur. Ik ga die MP mw nog eens mailen over een Pippischort. Is hier vlakbij dus kan ik vanavond ophalen nog.

Fijn dat jullie meedenken, linksom of rechtsom gaat het wel lukken!
quote:lelytjevandalen schreef op 06 februari 2013 @ 14:30:

of een groot geel t-shirt met rode stippen van vilt (of tekenen/verven) en is ze Bumbadie is nog makkelijker geloof ik, bumba had toch een puntmuts oid op? Desnoods maak je dat van een feesthoedje, even geel verven ofzo.
Tadaaaaaaaaaaaa!

Geen idee waarom eigenlijk, maar als Marels het zegt....
quote:Lilja schreef op 06 februari 2013 @ 14:41:

Nu pas in de war, Lely?

Hema heb ik een schattig pakje gezien maar vond ik toch te duur. Ik ga die MP mw nog eens mailen over een Pippischort. Is hier vlakbij dus kan ik vanavond ophalen nog.

Fijn dat jullie meedenken, linksom of rechtsom gaat het wel lukken!Had nog niet op F5 gedrukt
Iets met Mods die ons behandelen als kleuters en forummers wekenland aan het lijntje houden of gewoon negeren.
Kom hier ook 'toevallig' weer even langs.

Maar ik heb ook nog wel wat weg te geven: twee paar witte bruidsschoenen, één in maat 37 en één in maat 38.

Iemand interesse? Dan schiet ik wat plaatjes.
quote:Marels schreef op 06 februari 2013 @ 14:46:

Iets met Mods die ons behandelen als kleuters en forummers wekenland aan het lijntje houden of gewoon negeren.

Had een klein beetje gelezen inderdaad.

Maar das ook wel beetje oud nieuws toch?
O en Lilja, weet niet of je nog in de buurt komt of er 1 in de buurt hebt, maar de Wibra had ook wat dingen in de folder staan voor carnaval.
Rara, bewaar ik die schaal voor die kaarsen nog voor jou??

Die ben ik nou van de week vergeten.
En in de aanbieding; een zwart en wit Zinzi "parel"-armbandje. Die die je toen bij de Kruidvat kreeg en waar je die bedels aan kunt hangen.
quote:Marels schreef op 06 februari 2013 @ 14:56:

En in de aanbieding; een zwart en wit Zinzi "parel"-armbandje. Die die je toen bij de Kruidvat kreeg en waar je die bedels aan kunt hangen.

Zinzi...

Ja graag! Heel graag zelfs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven