oude verjaardagskaarten
woensdag 6 februari 2013 om 20:16
Ik gooi ze ook vrij snel weg, maar ik heb dan ook geen enkele moeite met dingen weggooien. Ook die van mijn kinderen bewaar ik niet. Bij mij valt iets al gauw in de categorie troep.
Waarom wil je ze precies bewaren? Als je er echt moeite mee hebt dan kun je kunt er natuurlijk ook foto's van maken en ze dan toch weggooien. Herinnering vastgelegd maar geen troep op te slaan.
Waarom wil je ze precies bewaren? Als je er echt moeite mee hebt dan kun je kunt er natuurlijk ook foto's van maken en ze dan toch weggooien. Herinnering vastgelegd maar geen troep op te slaan.
woensdag 6 februari 2013 om 20:21
Ik gooi ze een paar dagen na mijn verjaardag gewoon weg. Mijn vriend helaas niet. Die bewaard alles. Kerstkaarten van járen geleden, verjaardagskaarten van hem en zijn twee kinderen liggen jaren en jaren in een la. Gek wordt ik er van. Gelukkig gaan we verhuizen (hopelijk dit jaar nog) en dan moet hij wel opruimen. Weg er mee!
woensdag 6 februari 2013 om 20:58
woensdag 6 februari 2013 om 21:15
quote:reizende schreef op 06 februari 2013 @ 21:05:
Best een leuk idee, maar eh, hoe lang zijn die slingers dan Fiona?
Als je 40 jaar bent, elk jaar 20 kaarten krijgt, zijn dus 800 kaarten. Zijn er best veel.
Heeeeeel lang! Inclusief de kaarten die de ouders kregen met de geboortes (de ouders begonnen dus met kaartenslingers voor hun kinderen). De inmiddels al lang volwassen kinderen doen dit nog steeds en nu ook voor hun eigen kinderen. Dus het hele huis is gezellig versierd tijdens feestjes
Hoewel het voor de jongste toch altijd nog wat kaal is...oh ja, je bent pas 9 denk ik dan
Best een leuk idee, maar eh, hoe lang zijn die slingers dan Fiona?
Als je 40 jaar bent, elk jaar 20 kaarten krijgt, zijn dus 800 kaarten. Zijn er best veel.
Heeeeeel lang! Inclusief de kaarten die de ouders kregen met de geboortes (de ouders begonnen dus met kaartenslingers voor hun kinderen). De inmiddels al lang volwassen kinderen doen dit nog steeds en nu ook voor hun eigen kinderen. Dus het hele huis is gezellig versierd tijdens feestjes
Hoewel het voor de jongste toch altijd nog wat kaal is...oh ja, je bent pas 9 denk ik dan
Listen very carefully, I shall say this only once.
donderdag 7 februari 2013 om 21:39