Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 7 februari 2013 om 20:40
vrijdag 8 februari 2013 om 00:19
vrijdag 8 februari 2013 om 00:23
quote:lady-blue-eyes schreef op 07 februari 2013 @ 20:40:
@Pimp...Balen van de krentenbaard. Heb er zelf 3 maanden last van gehad op mijn handen. Word je niet blij van als je t hebt. Heb je fucidinecreme? Blijven smeren ook als t over lijkt. Anders komt t steeds weer terug. Ik heb ook snel last van exceem dus daar kan t wel van komen.
Ik heb 't op m'n neus... en een paar kleine plekjes op m'n voorhoofd.
En ja, die creme heb ik.
Dacht dat alleen kinderen dit konden krijgen... naïef he hahaha
@Pimp...Balen van de krentenbaard. Heb er zelf 3 maanden last van gehad op mijn handen. Word je niet blij van als je t hebt. Heb je fucidinecreme? Blijven smeren ook als t over lijkt. Anders komt t steeds weer terug. Ik heb ook snel last van exceem dus daar kan t wel van komen.
Ik heb 't op m'n neus... en een paar kleine plekjes op m'n voorhoofd.
En ja, die creme heb ik.
Dacht dat alleen kinderen dit konden krijgen... naïef he hahaha
vrijdag 8 februari 2013 om 12:06
vrijdag 8 februari 2013 om 19:37
Nee echt. Ik zit nu zo'n anderhalf jaar op het Viva-forum en het lijkt wel alsof er amper nog écht controversiële topics geopend worden.
Aan de ene kant wil ik er credits voor nemen dat potentiële TO's geen 'zwanger door de pil heen' en 'hoe frustreer ik omgang met de vader'-topics durven openen, want hoe minder toevluchtsoorden er voor dat soort TO's zijn, hoe beter.
Maar aan de andere kant mis ik het gewoon
Aan de ene kant wil ik er credits voor nemen dat potentiële TO's geen 'zwanger door de pil heen' en 'hoe frustreer ik omgang met de vader'-topics durven openen, want hoe minder toevluchtsoorden er voor dat soort TO's zijn, hoe beter.
vrijdag 8 februari 2013 om 19:57
quote:Amand schreef op 08 februari 2013 @ 19:37:
Nee echt. Ik zit nu zo'n anderhalf jaar op het Viva-forum en het lijkt wel alsof er amper nog écht controversiële topics geopend worden.
Durf 't bijna niet te zeggen, maar vandeweek moest ik opeens aan Martin denken....
Zou ie nog meelezen?
Durf 't bijna niet te zeggen, maar vandeweek moest ik opeens aan Martin denken....
Zou ie nog meelezen?