oooh NEEEEE carnaval

08-02-2013 19:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat was het ..
NEEEEEEE, je kan het gewoon negeren. Doen alsof het niet zo is!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Alaaf
Grief is just love with nowhere to go
ik kan het niet negeren, maandag een verplichte vrije dag want het bedrijf is gewoon dicht. Die vrije dag heb ik liever in de lente of zomer!! en als je dan denkt te gaan winkelen oid: niks er van alle winkels zijn dicht!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Hier barst het ook weer los, daarom ben ik vanmorgen nog even snel naar de vrijdagmarkt ipv de zaterdagmarkt gegaan, zo hoef ik pas volgende week zaterdag weer in het centrum te zijn en ontwijk ik keurig alle carnavallers.

Alaaf
Gaan shoppen in Amsterdam dan?
Kom je toch lekker naar het noorden ? Carnaval hebben ze alleen last van in Kloosterburen, voor de rest wordt er geen aandacht aan besteed, alleen door Rooie Rinus en Pé Daalemmer.

http://www.youtube.com/watch?v=BD8SQnYHNFY
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Met deze dagen ben ik zo blij dat ik in het noorden van het land woon.

Wij hebben kermis en dat is tenminste lekker in de zomer. :-)
Hoor net bij DWDD "carnaval kan niet zonder Andre van Duin"of iets van die strekking..

Nou Andre + carnaval is dus echt OOOOHHHH NEEEE
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb geluk: ik mag maandag en dinsdag gewoon gaan werken.
quote:Snoesje666 schreef op 08 februari 2013 @ 19:44:

Kom je toch lekker naar het noorden ? Carnaval hebben ze alleen last van in Kloosterburen, voor de rest wordt er geen aandacht aan besteed, alleen door Rooie Rinus en Pé Daalemmer.

http://www.youtube.com/watch?v=BD8SQnYHNFY

Pé en Rinus!

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik ben als marokkaanse opgegroeid in Venlo. Moesten altijd verkleed komen en ik had niks. Deed ik de hoofddoek om van mijn moeder, mijn ouders vonden het onzin verkleden, altijd werd ik uitgelachen en gepest. Vond al die dronken mensen op straat ook eng. Haha daarom haat ik carnaval.

Woon nu in Amsterdam en heb er ook geen last van.
quote:Fame schreef op 08 februari 2013 @ 19:37:

NEEEEEEE, je kan het gewoon negeren. Doen alsof het niet zo is!Hier niet, dus alle boodschappen zijn in huus en woensdag ga ik pas weer naar buiten.
quote:bubbelwijn schreef op 08 februari 2013 @ 19:56:

Met deze dagen ben ik zo blij dat ik in het noorden van het land woon.

Wij hebben kermis en dat is tenminste lekker in de zomer. :-)

Ach die hebben wij in het zuiden ook nog in de zomer ;)

Ik merk wel dat waar ik eerder 6 dagen op stap was, ik dit jaar toch wel echt minder ga stappen. Maar...ik heb wel weer zin in carnaval!
quote:malika88 schreef op 08 februari 2013 @ 20:20:

Ik ben als marokkaanse opgegroeid in Venlo. Moesten altijd verkleed komen en ik had niks. Deed ik de hoofddoek om van mijn moeder, mijn ouders vonden het onzin verkleden, altijd werd ik uitgelachen en gepest. Vond al die dronken mensen op straat ook eng. Haha daarom haat ik carnaval.

Woon nu in Amsterdam en heb er ook geen last van.Mijn kinderen moesten elk jaar als er suikerfeest werd gehouden door de marokanen en turken, verplicht mee naar Blijdorp, (van school) daar werden hun na een aantal jaar niet meer blij van.
quote:bubbelwijn schreef op vrijdag 08 februari 2013 19:56 Met deze dagen ben ik zo blij dat ik in het noorden van het land woon.

Wij hebben kermis en dat is tenminste lekker in de zomer. :-) In het zuiden hebben ze ook kermis hoor :-)
quote:lone84 schreef op 08 februari 2013 @ 20:28:

[...]

In het zuiden hebben ze ook kermis hoor :-)Yup hier in de zomer en in de herfst
Ik ben import-Brabander en ik heb er ook een hekel aan. Gelukkig woon ik nu zelf weer boven de rivieren, maar hier loopt de stad leeg om in Braband/Limburg te gaan carnavallen. En dat ik niet meedoe is onbegrijpelijk, ik word aangekeken alsof ik een of andere saaie loser ben. Jammer dan :-)
Ha, ja jullie hebben natuurlijk ook kermis. Maar onze kermis is een beetje jullie carnaval.

Laat ik het zo stellen, ik zie geen een atractie in die week, maar bier des te meer. :-)
Ieuwww, Carnaval!!!!

Aan mijn lijf geen polonaise!

Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:bubbelwijn schreef op 08 februari 2013 @ 20:41:

Ha, ja jullie hebben natuurlijk ook kermis. Maar onze kermis is een beetje jullie carnaval.

Laat ik het zo stellen, ik zie geen een atractie in die week, maar bier des te meer. :-)mwoah...dat is hier ook met de kermis ;) Dat gaat niet om de attracties...maar om het feestje erbij ;) Veel bier...goede muziek.
Ik hoop dat het heel heel hard gaat sneeuwen zondag....
Aardig bootje! Leuk voor alle mensen die er wel van houden!
De perfecte revenge voor al die schreeuwende, pissende en kotsende mensen voor mijn deur.
Laat die mensen toch lekker. Je hoeft er niks mee als je niet wil toch? Ik ga iets nuttigs doen.

En eigenlijk hoop ik niet dat het gaat sneeuwen en al die mensen onderkoeld raken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven