Leuke parenclub overdag?

06-02-2013 17:43 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuke parenclub die overdag

open is en dan ook goed bezocht wordt. En dan bedoel ik ook open voor alleenstaande heren.

Het lijkt mij namelijk heerlijk om als het weer mooier weer wordt

op een vrije middag buiten in het zonnetje te liggen,

met zwembad zou super zijn, en dan te genieten van al dat lekkers wat we allemaal hebben.

Weet iemand een leuke club?

In het verleden kwam ik n.l. vaker in parenclubs maar omdat mijn huidige partner dit niet leuk vindt en ik het heel erg mis om lekker los te gaan met meerdere personen lijkt mij dit een aardige oplossing

X
of bel mij gewoon :-)
http://www.inn4love.nl/nl/fkk/index.php

Ligt wel aan het einde van de wereld, maar heeft een zwembad, buitenbubbelbad en binnenbubbelbaden.

Geen idee hoe druk het is, overigens.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Een parenclub is voor paren en niet voor alleen gaande. Als je iets in die richtig wil beleven moet je naar duitsland gaan. Daar heb je party treffs voor mannen alleen. De organisator organiseert een stel vrouwen en je betaald een prijs en kan zolang en vaak als je wil. In NL bestaat dit concept (nog) niet. Veel plezier ...
SR, hij is een zij .... !
quote:Snoesje666 schreef op 07 februari 2013 @ 13:59:

http://www.inn4love.nl/nl/fkk/index.php

Ligt wel aan het einde van de wereld, maar heeft een zwembad, buitenbubbelbad en binnenbubbelbaden.

Geen idee hoe druk het is, overigens.

Wij zijn hier ook een keer geweest, op en parenavond, dat was eens en nooit meer, maar misschien dat het door de weeks wel wat is. Kijk anders eens op clubtijd.nl daar worden ze ook beschreven.

groetjes K&A
Nou als het in het weekeind niets is zou ik zeker niet meer er van verwachten door de weeks
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
@MoodyMissy : Ik denk dat vrouwen alleen er zelf naar binnen mogen. Moet ze maar even bellen.
quote:MoodyMissy schreef op 08 februari 2013 @ 19:45:

SR, hij is een zij .... !ik denk dat het stiekem toch een kerel is
Sincity (ijmuiden) heeft doordeweeks wel entertainment a la duitse party treffs voor mannen. Op zich wel logisch, dat was ten slotte vroeger een hoerentent :P Maar, weer geen tuin.

En aangezien je een vrouw bent.... waarom regel je niet gewoon een date? Gaan jullie eerst naar de sauna, beetje spanning opbouwen en daarna maak je het elders af.
Ik heb 2 tips voor je. In Herkenbosch is een sauna voor mensen met "open mind". er komen wel wat oudere mensen...meer stijl en ook druk en meer op activiteit gericht: Devils and Angels in Susteren...klassetent. Bijna alle middagen open

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven