December 2006
zaterdag 17 mei 2008 om 22:07
Ainne:
Zohey! das pas een verhaal! Ook klote dat je zo dr uit geknikkerd word...
Enne, Roxanne heeft ook een soort van uitslag... wrs door t eten van aardbeien.
De 6e ziekte heeft ze gehad toen ze nog niet zo oud was... had ze idd koorts voordat de uitslag kwam.
Flodder:
Fijn dat de druk van dr oor af is nu!
Fijne avond iedereen, enne Ainne, niet te zat he?
Zohey! das pas een verhaal! Ook klote dat je zo dr uit geknikkerd word...
Enne, Roxanne heeft ook een soort van uitslag... wrs door t eten van aardbeien.
De 6e ziekte heeft ze gehad toen ze nog niet zo oud was... had ze idd koorts voordat de uitslag kwam.
Flodder:
Fijn dat de druk van dr oor af is nu!
Fijne avond iedereen, enne Ainne, niet te zat he?
zaterdag 17 mei 2008 om 22:16
Hmm hoe weet je dat, of ze last heeft van haar oren? De HA heeft er niet naar gekeken gisteren. Ze zit er ook niet aan geloof ik, dus zal wel niet. Maar zal er meer op letten.
Ik geef haar nu homeopatische korreltjes voor de tanden en die maken haar wel wat rustiger in ieder geval.
Lastig hè, deze leeftijd, je weet dat er iets is, maar wat?
Ik geef haar nu homeopatische korreltjes voor de tanden en die maken haar wel wat rustiger in ieder geval.
Lastig hè, deze leeftijd, je weet dat er iets is, maar wat?
zaterdag 17 mei 2008 om 22:19
Ja, dat is wel fijn. Maar ik baal dat ik weer niet door had dat ze dus zoveel pijn had weer. Word er gek van.
Ainne, lekker attent van me. Noem je verhaal spectaculair maar wat zal je je alleen moeten hebben gevoeld !! Wat een lef van die vent om je zo te laten zakken. Wat knap dat je hebt doorgezet !!
Ainne, lekker attent van me. Noem je verhaal spectaculair maar wat zal je je alleen moeten hebben gevoeld !! Wat een lef van die vent om je zo te laten zakken. Wat knap dat je hebt doorgezet !!
zaterdag 17 mei 2008 om 22:20
Oooow Nurse, dat was inderdaad mijn andere theorie: aardbeien! Nou ja, 't is in ieder geval weg inmiddels, dus wie wet wat het was.
Heb trouwens net mijn tweede bel rosé weggegooid, ik kan die eerste al goed voelen (ben niets meer gewend, boehoe), en Aimee komt denk ik over een uurtje weer voor voeding. Trust me, ik had die eerste nodig, na die krijspartij vanavond (en Vent is niet thuis), maar om Aimee nou ook dronken te krijgen gaat wat ver hè.
Ja, wat een verhaal hè. Nu kan ik erom lachen, toen niet!! ;o)
Heb trouwens net mijn tweede bel rosé weggegooid, ik kan die eerste al goed voelen (ben niets meer gewend, boehoe), en Aimee komt denk ik over een uurtje weer voor voeding. Trust me, ik had die eerste nodig, na die krijspartij vanavond (en Vent is niet thuis), maar om Aimee nou ook dronken te krijgen gaat wat ver hè.
Ja, wat een verhaal hè. Nu kan ik erom lachen, toen niet!! ;o)
zaterdag 17 mei 2008 om 22:26
zaterdag 17 mei 2008 om 22:26
Ainne: Het was vast niet leuk op dat moment maar het is nu wél een leuk verhaal.
Ik mis het soms wel een beetje om heel vrijblijvend dingen te kunnen gaan doen. Je gaat na schooltijd nog even Amsterdam in met een vriendin om de volgende ochtend nog in Amsterdam wakker te worden in een hotel bij een Amerikaan. Maar eigenlijk heb ik nu ook niet echt heel erg meer die drang om uit te gaan.
Ik ben nu zoooo toe aan het huisje-boompje-beestje-verhaal dat ik alle mannen spontaan bindingsangst bezorg
Ik mis het soms wel een beetje om heel vrijblijvend dingen te kunnen gaan doen. Je gaat na schooltijd nog even Amsterdam in met een vriendin om de volgende ochtend nog in Amsterdam wakker te worden in een hotel bij een Amerikaan. Maar eigenlijk heb ik nu ook niet echt heel erg meer die drang om uit te gaan.
Ik ben nu zoooo toe aan het huisje-boompje-beestje-verhaal dat ik alle mannen spontaan bindingsangst bezorg
zaterdag 17 mei 2008 om 22:29
Nee was ik al bang voor Flodder! ;o)
Ik moet zeggen, en ik zal nu wel als een enorme alcoholist kinken, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben met het borstvoeden. Ik ben de afgelopen twee jaar óf zwanger óf voedend geweest en ik ben het inmiddels echt zat. Wil gewoon af en toe een avond flink kunnen doorzakken zonder vooraf en achteraf te hoeven kolven. En wil gewone BH's aan!
Ik moet zeggen, en ik zal nu wel als een enorme alcoholist kinken, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben met het borstvoeden. Ik ben de afgelopen twee jaar óf zwanger óf voedend geweest en ik ben het inmiddels echt zat. Wil gewoon af en toe een avond flink kunnen doorzakken zonder vooraf en achteraf te hoeven kolven. En wil gewone BH's aan!
zaterdag 17 mei 2008 om 22:34
Waah, we zijn onwijs aan het crossposten hier!!Laatste reactie aan Flodder was dus op de jeneveropmerking!!
Yora, I hear you! Ik mis mijn oude leven enorm. Zal de meiden natuurlijk absoluut never nooit meer uit mijn leven willen, maar het gewoon lekker spontane na-het-werk-voor-een-pint-of-tien-gaan zit er gewoon niet meer in en dat vind ik nog steeds jammer. Ik mag dan wel het boompjebeessiegebeuren hebben, maar toch...
Floddertje, ik zou absoluut de afspraak door laten gaan.
Nurse, ja zonde eigenlijk he, van die rosé! Haha
Yora, I hear you! Ik mis mijn oude leven enorm. Zal de meiden natuurlijk absoluut never nooit meer uit mijn leven willen, maar het gewoon lekker spontane na-het-werk-voor-een-pint-of-tien-gaan zit er gewoon niet meer in en dat vind ik nog steeds jammer. Ik mag dan wel het boompjebeessiegebeuren hebben, maar toch...
Floddertje, ik zou absoluut de afspraak door laten gaan.
Nurse, ja zonde eigenlijk he, van die rosé! Haha
anoniem_40939 wijzigde dit bericht op 17-05-2008 22:37
Reden: Tóch die rosé, kanniemeerspellen
Reden: Tóch die rosé, kanniemeerspellen
% gewijzigd
zaterdag 17 mei 2008 om 22:37
zaterdag 17 mei 2008 om 22:39
zaterdag 17 mei 2008 om 22:51
Timo kon zichzelf prima vermaken tijdens het voeden. Vaak ook naast me op de bank met een boekje of met zijn speeloed op de grond. En als ik dacht dat dat niet zou lukken zette ik hem in de kinderstoel voor de tv
Maar dat scheelt, Floortje was van zichzelf al een onrustige drinker 
Al denk ik als ik nu een baby er bij zou hebben Floortje wat lastiger af te leiden zou zijn. Die is jaloerser dan Timo als er iemand op schoot zit ofzo.....
Al denk ik als ik nu een baby er bij zou hebben Floortje wat lastiger af te leiden zou zijn. Die is jaloerser dan Timo als er iemand op schoot zit ofzo.....
zaterdag 17 mei 2008 om 22:51
Yasmine is ook mega snel afgeleid,drinkt, hoort iets, laat los, kijkt rond, en natuurlijk altijd tijdens mn TSR.. ikke de boel droog proberen te houden, daarna geen intresse in mn tiet... ik de boel weer in pakken.. even later heeft ze weer honger, had ze toch niet genoeg gedronken.
Thuis voorkom ik dit door boven te gaan voeden, Roxanne in de box te zetten en te zeggen dat ik nu Yasmine even moet gaan helpen.
Meestal geen probleem en anders huilt ze even maar eenmaal uit t zicht vind Roxanne t prima in dr box.
Maar goed, ik moet zeggen dat de voedingstijden van Yasmine meestal in de tijd vallen dat Roxanne slaapt ofdat M. thuis is.
7:00 Roxanne slaapt
11:00 Roxanne in de box
15:00 Roxanne slaapt
19:00 Roxanne met M. naar buiten oid
23:00 Roxanne slaapt.
Thanks voor de rose!
Thuis voorkom ik dit door boven te gaan voeden, Roxanne in de box te zetten en te zeggen dat ik nu Yasmine even moet gaan helpen.
Meestal geen probleem en anders huilt ze even maar eenmaal uit t zicht vind Roxanne t prima in dr box.
Maar goed, ik moet zeggen dat de voedingstijden van Yasmine meestal in de tijd vallen dat Roxanne slaapt ofdat M. thuis is.
7:00 Roxanne slaapt
11:00 Roxanne in de box
15:00 Roxanne slaapt
19:00 Roxanne met M. naar buiten oid
23:00 Roxanne slaapt.
Thanks voor de rose!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 17-05-2008 22:52
Reden: kleurtje!
Reden: kleurtje!
% gewijzigd
zaterdag 17 mei 2008 om 22:56
'op een ander' voeden is wel lastiger, dan loopt/praat dr altijd wel iemand... dat werkt niet, zorg het liefst voor een rustige stille omgeving...
En ookal zou Roxanne lief spelen en loopt ze rustig rond dan wilt Yasmine nog niet drinken.. staat Roxanne te roepen in de box idem.
Voeden in openbaar?
Dr hoofdje afdekken zodat ze niets ziet, soms gaat t goed, soms ook helemaal niet...
Ah, tis al bijna 23:00 zie ik..
xx
En ookal zou Roxanne lief spelen en loopt ze rustig rond dan wilt Yasmine nog niet drinken.. staat Roxanne te roepen in de box idem.
Voeden in openbaar?
Dr hoofdje afdekken zodat ze niets ziet, soms gaat t goed, soms ook helemaal niet...
Ah, tis al bijna 23:00 zie ik..
xx
zaterdag 17 mei 2008 om 22:57
Jaaa, dat loslaten gebeurt inderdaad al-tijd tijdens de TSR! Jemig ik kan de muur raken met mijn linkertiet, zo hard gaat die melk! ;o)
Leah kan zich ook wel prima vermaken zelf, maar dat gebeurt gewoon erg luidruchtig, die is echt haar stem aan het ontdekken. Gelukkig dat ze elke dag een paar uur op de creche zit in ieder geval en Vent is meestal ook al om 4 uur thuis, dus dan kan ik apart gaan zitten. Maar Leah alleen laten tijdens de voeding doe ik niet, want Aimee kan zo 20 minuten bezig zijn.
Leah kan zich ook wel prima vermaken zelf, maar dat gebeurt gewoon erg luidruchtig, die is echt haar stem aan het ontdekken. Gelukkig dat ze elke dag een paar uur op de creche zit in ieder geval en Vent is meestal ook al om 4 uur thuis, dus dan kan ik apart gaan zitten. Maar Leah alleen laten tijdens de voeding doe ik niet, want Aimee kan zo 20 minuten bezig zijn.