Entertainment alle pijlers

Pikkie plessen

09-02-2013 11:20 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt t aan mij of is het wel heel dom om die stukken 1 op 1 te kopieren?? Echt precies dezelfde trui.. Rok.. Riem.. Enz enz. Ik zou als ontwerper ook woest zijn
quote:Primabella schreef op 09 februari 2013 @ 11:48:

Voorbeeld:

[img]http://glamora.ma/archives/images/nikki ... totaal.png[/img]

[img]http://glamora.ma/archives/images/nogeencollage.png[/img]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tja, inderdaad niet slim, het zijn wel heel duidelijk nagemaakte kledingstukken.

Eigenlijk best een blunder, ik vraag me dan toch af of ze deze lijn echt zelf heeft ontworpen of dat alleen haar naam er aan verbonden is, en dat ze gewoon niet wist dat het om nagemaakt spul ging.

Maar je, ze staat toch echt wel voor gek.
quote:femselien schreef op 09 februari 2013 @ 11:50:

Ik denk dat je me met iemand anders verward, ik ben niet zestien namelijk. Bedoel je niet fem3ke? Ja! Sorry!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar iedereen weet nu wel dat ze een kledinglijn uitbrengt met betaalbare mode met designrandje.
Dank je, Enn
"Ik wil iedereen blij maken"

"Ik wil met niemand ruzie"

"Mijn vriendinnetjes kunnen geen jurk van 3000 euro kopen"

Volgens mij heeft ze zonder het te weten toch nog ZELF mooie teksten gecreerd voor op haar t-shirts :-)
quote:ninon schreef op 09 februari 2013 @ 11:47:

[...]

Enn, Nikkie Plessen heeft een kledinglijn uitgebracht en die kledingstukken zijn qua design exacte copies van kleding van o.a. Zoe Karssen, Topshop, Victoria Beckham en Hermes. Zoe Karssen is inmiddels naar de rechter gestapt wegens plagiaat.Oh Thanks!
Pfoe gelukkig maar was echt bang dat je me een zeur vond of zoiets haha
Some flies are too awesome for the wall
quote:mamsky schreef op 09 februari 2013 @ 11:50:

Tja, inderdaad niet slim, het zijn wel heel duidelijk nagemaakte kledingstukken.

Eigenlijk best een blunder, ik vraag me dan toch af of ze deze lijn echt zelf heeft ontworpen of dat alleen haar naam er aan verbonden is, en dat ze gewoon niet wist dat het om nagemaakt spul ging.

Maar je, ze staat toch echt wel voor gek.

Ze wist het wel. En ze zei dat ze alleen in dit bedrijf zit.

Snap ook niet hoe je zo ontzettend dom en niet-integer kan zijn
Joh die plessen heeft zoiezo grootheidswaanzin. Die vraagt idiote bedragen voor hele simpele jurkjes op haar webshop. Dikke doei.
Ik ga ervan uit dat ze die kledinglijn niet persoonlijk zelf heeft ontworpen. Het gaat waarschijnlijk net zo als in de muziek business. Ze krijgt een boek met plaatjes (al dan niet digitaal) en zegt dan, dat shirtje wil ik in mijn kledinglijn, die broek.

En die shirtjes zijn waarschijnlijk ook aan het andere kledinglabel verkocht.
Yes I am a copycat

by Nikkispresso

Creativity is overrated

by Nikkispresso
quote:eiland schreef op 09 februari 2013 @ 12:00:

Ze krijgt een boek met plaatjes (al dan niet digitaal) en zegt dan, dat shirtje wil ik in mijn kledinglijn, die broek.

En die shirtjes zijn waarschijnlijk ook aan het andere kledinglabel verkocht.Ik vraag het me af.. Ze gaf een heel ander soort reactie.
quote:Iwannalive schreef op 09 februari 2013 @ 12:03:

Yes I am a copycat

by Nikispresso

Creativity is overrated

by NikkispressoBeter goed gejat dan slecht verzonnen
Ze zei dat ze alles zelf verzonnen had en was geinspireerd door wat ze op straat en in tijdschriften zag. En dat ze met iemand die kan tekenen zich teruggetrokken had om haar ideeen om te zetten in ontwerpen.

"To be inspired is great to inspire is incredible"

By Nikkispresso
De N van haar logo Nikkie by Nikkie, lijkt als 2 druppels water op de N van Nespresso.

Misschien maar gewoon witte onbedrukte shirtjes op de markt brengen.
quote:Primabella schreef op 09 februari 2013 @ 11:54:

[...]

Ze wist het wel. En ze zei dat ze alleen in dit bedrijf zit.

Snap ook niet hoe je zo ontzettend dom en niet-integer kan zijn

Dan kan ik er ook niks anders van maken dan dat ze dom is,

dit soort dingen komt altijd uit.
Natuurlijk komt dat uit.

Ze maakt ook hele kleine kleding. Heb een paar dingen bekeken maar het gaat niet groter dan 40.
Pikkie Plessen, naam met een hoog Donald Duck gehalte
quote:Phoolan schreef op 09 februari 2013 @ 12:19:

Pikkie Plessen, naam met een hoog Donald Duck gehalteEn Suske en Wiske. Pikkie Plessen en de pochende pikster
quote:Merelin schreef op 09 februari 2013 @ 12:22:

[...]

En Suske en Wiske. Pikkie Plessen en de pochende pikster
quote:Merelin schreef op 09 februari 2013 @ 12:22:

[...]

En Suske en Wiske. Pikkie Plessen en de pochende piksterLol! Echt, ik zit me dan te bedenken wat er in je hoofd omgaat.. "nah..nee... hier komen ze ECHT niet achter!" Wat een geit.
Wow dit is wel echt heel dom! Ik vond haar als BN-er al zo zo, maar nu....

http://glamora.ma/2013/02 ... ssen_het_totale_jatw.html

http://glamora.ma/2013/02 ... _neen_nikkie_ja.html#more

Jongens, ik kijk uit naar de gerechtelijke stappen, dat wordt popcorn
Als ik naar dat Boys t-shirt kijk, dan vraag ik me echt af, of ze de plagiaat ophef niet gepland hebben,

Het is niet alleen dezelfde schuine tekst, het lettertype is hetzelfde, de grootte van de tekst is hetzelfde, de kleur van de tekst is hetzelfde, de kleur van het t-shirt is hetzelfde en zelfs het t-shirt lijkt hetzelfde (lage ronde hals). Alsof ze niet alleen lui waren en het hele idee hebben overgenomen, maar het shirt ernaast hadden liggen en hebben gezegd: probeer ook het hetzelfde lettertype te vinden, Misschien creëert het wat extra publiciteit.
Ik "hoor" precies met welk stemmetje ze dat zegt quote:Josjaa schreef op 09 februari 2013 @ 12:26:

[...]

Lol! Echt, ik zit me dan te bedenken wat er in je hoofd omgaat.. "nah..nee... hier komen ze ECHT niet achter!" Wat een geit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven