Die met "uitverkocht" erop. Ik heb een heel kort glitterpakje aan. Meer een glitterbadpak zeg maar. En struisvogelveren in mijn haar.
Anoniem_118107
zaterdag 9 februari 2013 om 23:27
Oh ben jij dat? Ik wilde je al bijna gillend aanklampen omdat ik dacht dat je echt Beyoncé was. Maar ik denk dat het komt omdat ik al 2 weken niet heb geslapen. Kan het me niet veroorloven dat mijn plek wordt ingepikt
Anoniem_154133
zaterdag 9 februari 2013 om 23:28
Ik lig ook bij die poster, alleen ben ik verblind door iemand met glitters hier
Haha, ik zie nu pas dat het pas in APRIL is! Wow! Kan iemand mijn plekje morgen even bezet houden dan, kan ik even naar de Appie om nog wat proviand in te slaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eigenlijk snap ik niet dat er nog mensen naar zulke concerten gaan... Een DVD-registratie van een concert kost een fractie van wat een toegangskaart voor zo'n concert kost en die kun je onbeperkt opnieuw afspelen als je daar zin in hebt. Plus, je zit dankzij de camera op de 1e rang en je hebt niet de zweetlucht van de andere fans, toiletten met een wachtrij van 30 minuten en dat soort geneugten