Entertainment alle pijlers

beyonce @ ziggodome amsterdam..

09-02-2013 22:57 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van die staanplekken maar denk dat je er wel echt vroeg bij moet zijn als je een beetje plekje vooraan wilt hebben?

Hoe vroeg gaan jullie???
Ik zou nu vast gaan liggen. Pffff.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik lig er al
Miekkie, zag je me net niet zwaaien?
Er liggen hier al zoveel mensen. Sommige zwaaien, sommige niet. Ben jij ook verkleed als Beyoncé?
Het is indetdaad wel heel druk.

Ja, maar t pakje staat mij niet zo leuk als bij haar
Ach niet te kritisch. Ik loop hier ook kou te lijden in m'n pakje.

Ik hoop dat ik Beyoncé nog kan zien als het open gaat.
Waar zijn jullie precies? Ik lig naast die poster.
Welke poster? Die van Beyoncé, Beyoncé of Beyoncé
Jullie zijn er op tijd bij
Die met "uitverkocht" erop. Ik heb een heel kort glitterpakje aan. Meer een glitterbadpak zeg maar. En struisvogelveren in mijn haar.
Oh ben jij dat? Ik wilde je al bijna gillend aanklampen omdat ik dacht dat je echt Beyoncé was. Maar ik denk dat het komt omdat ik al 2 weken niet heb geslapen. Kan het me niet veroorloven dat mijn plek wordt ingepikt
Ik lig ook bij die poster, alleen ben ik verblind door iemand met glitters hier
O mag ik dan bij jou in je slaapzak Peacy, het begint een beetje koud te worden met alleen een huidkleurige panty.
Haha, ik zie nu pas dat het pas in APRIL is! Wow! Kan iemand mijn plekje morgen even bezet houden dan, kan ik even naar de Appie om nog wat proviand in te slaan.
En misschien een schone string voor onder mijn glitterpakje.
Weet je zeker dat je vooraan wilt?

Wat een topic!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb haar weleens live gezien.. Echt top! Have fun
Wat goed dat het je gelukt is om sta kaarten te bemachtigen!

Tja als je echt graag vooraan wilt staan zal je er vroeg heen moeten ja. Ik denk 's ochtends al. Maar dan sta je daar tussen de 14 jarigen....

Maar goed ik heb zitplaatsen voor de tweede ring dus ik sta daar mijn oh oh dansje te doen hahaha

Heel veel plezier!
Have fun!

https://www.google.nl/sea ... le-gws-serp.M-d4EkaX0hg#i=6
quote:Biebeliee schreef op zondag 10 februari 2013 01:04 Weet je zeker dat je vooraan wilt?Aahh chips nu is mn reactie mosterd
Zo, was echt koud vandaag. Nog maar 69 dagen meiden! Volhouden hè!
Eigenlijk snap ik niet dat er nog mensen naar zulke concerten gaan... Een DVD-registratie van een concert kost een fractie van wat een toegangskaart voor zo'n concert kost en die kun je onbeperkt opnieuw afspelen als je daar zin in hebt. Plus, je zit dankzij de camera op de 1e rang en je hebt niet de zweetlucht van de andere fans, toiletten met een wachtrij van 30 minuten en dat soort geneugten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven