F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je zou er haast spontaan persweeën van krijgen zeg.

Het rommelt nu wel weer. Iets teveel om op bed te blijven want dat doet toch zeer in mijn rug en onderin de buik.

Zou het nu toch nog net op het nippertje door gaan zetten?
Het zijn zeker echte weeën en gemene. Zodra is voel dat er een komt is die ookheel snel heel heftig, onderin de buik dus daar kan ik niets tegen doen. Ze duren ook erg lang wel 1,5 minuut. Vannacht waren ze om de 5/6 minuten en dat werd later 9 en nu ongeveer om de 7 minuten.

R is Tim nu wegbrengen naar vrienden van ons en daarna kan ik even onder de douche.

Ga zo de vk ook maar vast een keer bellen omdat de weeën zo lang zijn.

Oke, weer eentje die niet meer terugkomt. Bij Tim waren ze makkelijker op te vangen.
Oh Nico wat spannend. Ik wens je een voorspoedige bevalling toe en een prachtig en gezond baby'tje
Yessss Nic, joe ko gurl!

Balen dat ze moeilijker op te vangen zijn... Ik hoop dat je nu al een end op weg bent en mss al VO hebt!

Succes!
Go Nico Go Nico!!!!!

Oohh wat spannend!!! Er komt weer een prachtige baby aan!!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
nog geen vo helaas. een uur geleden ruim 2 cm en alles helemaal soepel. Douchen helpt niet en als ik ga zitten of liggen komen ze weer minder vaak. Ben het staan een beetje zat. Over een uurtje komt de vk weer.

Hoop dat het dan wel iets opgeschoten is.
Oh Nic, kom op ,,, Het is er een hele mooie dag voor...... Spannend!!
Jaaa, ik hoopte al dat je spontaan aan de gang zou gaan nog, daarom kwam ik even kijken. Helpt strijken niet, stom misschien, maar hielp bij mij wel bij Jesse. Heb je meteen de strijkplank om overheen te hangen als je een wee wil opvangen. Of even een eindje rijden op een hobbelige weg. Niet fijn, maar wel goed voor de ontsluiting.

Sterkte meissie, vandaag heb je je kindje in je armen.
Als je mijn onderbuurvrouw was zou ik denken dat je je water omhoog hebt gegooid/laten vallen. Halve keuken staat onder water en het komt uit mijn laminaat vandaan.
Oh Nic, wat spannend!! hoop dat het een beetje een vlotte wordt....hoelang heeft de bevalling van Tim geduurd eigenlijk? Anyway, we houden je in de gaten hoor!

Oeps, beetje groot plaatje...

Vis, ben je er al achter waar het water vandaan komt?
iemand wat te eten?

Ik pik de Mac in.

Nee geen idee, morgen maar even een mannetje er naar laten kijken. Weet wel meteen waar al die kleine vliegjes vandaan kwamen.

Onderbroekjes zijn schattig. De remsporen wat minder .

Nico ben je al aan het strijken?
Ben in staat om in mijn jogging nu door de drive-in te rijden.

Grrrrr Lau.
Nic, spannend!!!!!! Vond de weëen van Tessel ook veel gemener dan die van Daan...

Zou dat wat over het kind zeggen?
quote:Vishnu schreef op 18 mei 2008 @ 13:46:

Ben in staat om in mijn jogging nu door de drive-in te rijden.

Grrrrr Lau.Kom je mij ook even halen dan?
oja...laat maar...
Nog geen beeb, maar nog geen reactie van Nic... Ben benieuwd...

en ik ben voor ijs!!
Ja ze zal wel druk bezig zijn nu...althans, dat hoop ik voor haar.

Ik ben ook voor ijs, maar heb het maar bij meloen gehouden...merk dat ik niet zoveel/vet/zoet meer kan eten, wordt direct gestraft door vreselijk maagzuur....

En die foto van mij en Vis schrikt ook wel af...
Spannend, spannend! Ik laat het forum gewoon aanstaan. Hopelijk kan Nic het zelf gauw komen melden of anders man/moeder.

Net meeting gehad van andere topic, was erg gezellig. Blijft leuk om mensen met wie je veel deelt via het scherm ook IRL te zien. Verder weinig diepe gesprekken met een kamer vol babies...

En Vish, waar haal je die plaatjes toch vandaan? Meeting was ook vreetfestijn zoals gebruikelijk , maar geen melk en soja scheelt al de helft van de snackjes. En aangezien ik echt niet zulke onherkenbare benen wil als de dames op de foto, is dat niet zo erg. Lisa zag trouwens de tafel vol lekkers en kwam gauw naar me toe; "Mama, ik wil die even proeven", ging over de mini-tompoezen die er idd erg lekker uitzagen.
Mijn kind staat op de Hema saait. Stemmen!! Whahahhaahaaaa, ik ga er maar even een topic voor openen denk ik.
quote:Vishnu schreef op 18 mei 2008 @ 17:03:

Mijn kind staat op de Hema saait. Stemmen!! Whahahhaahaaaa, ik ga er maar even een topic voor openen denk ik.Ik had al een mail, dat was al erg genoeg
\\:-)//
open jij maar een topic, ga ik lekker rellen!

maar ik zal eens even gaan kijken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven