F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
okë, ik warm me vast op

hallo en meld! Ff drukke dag dus geen tijd om achter pc te zitten. Was alleen benieuwd naar Nic en hoe het met de jongens van Daan gaat.

Daan, dikke knuffel, hoop heel erg dat operaties morgen hoop elllende oplossen en dat je (jullie) weer beetje tot rust kunnen komen.

Nic, het blijft wel spannend zo...maar voor hetzelfde geld ben je nu gewoon aan het puffen natuurlijk...misschein dat paella gunstige invloed heeft...

morgen ben ik er weer hoor, moet nu ff man gaan helpen...
Jemig, Nic, je gaat mij echt achterna. Waardeloos hoor, die plakkers. Hoop wel voor je (en voor mezelf ook) dat dat niet betekent dat ze tot hun 40e thuis blijven wonen omdat ze het bij moeders zo goed naar hun zin hebben.

Hier een vreugdedansje , heb vannacht mogen doorslapen en vandaag een hele dag geen zieke kids gehad, jippie.

Zie nog wel op tegen morgen, we zijn pas om 10.00 uur aan de beurt, om 9.00 uur moeten we melden maar ze moeten allebei nuchter. Leg effe uit aan een kind van net 2 en eentje van 9,5 maand dat ze niks mogen eten of drinken. Zal wel lastig worden, maar als we dat gehad hebben hoop ik dat de rest allemaal goed gaat. Misschien zijn we rond de middag al weer thuis.
Allebei heeeel veel succes morgen!
Nico, fijn dat alles verder goed was. Hopelijk komt de kleine uk toch nog voor maandag. (En ik raad je af om het topic over inleiden te lezen..)

Daan wat heerlijk zeg! Nachtje lekker slapen doet wonderen. Veel succes morgen.

En er zijn meerdere voedingen met gesplitst eiwit voor allergische kindjes, maar ze smaken altijd raar. Vandaag heb ik wel Pepti gehaald omdat dat een iets andere basis heeft en dat ruikt en smaakt echt een heel stuk beter! Maartje heeft er zo een half flesje van opgedronken en amper vies gekeken en dat was met de Nutramigen wel anders! Dus dan heb ik een alternatief om de bv indien nodig aan te vullen. Kolven op het werk gaat redelijk, maar 1x per middag is te weinig voor een hele voeding. Dan kan ik 's ochtends terwijl Maartje aan de andere kant drinkt wel goed veel kolven, maar de productie loopt toch wat terug door het werken. Ze was wel gegroeid, maar nog steeds niet echt hard genoeg. Nu 5300 gram bij 15 weken, ongeveer 100g per week de laatste 2 weken.
quote:Dokkie schreef op 15 mei 2008 @ 21:53:

Nico, fijn dat alles verder goed was. Hopelijk komt de kleine uk toch nog voor maandag. (En ik raad je af om het topic over inleiden te lezen..)

Te laat, die had ik al meegelezen.

Wat super dat ze nu wel een half flesje heeft gedronken. En als je weer gaat werken let er dan vooral op dat je veel drinkt. Teruglopen van de borstvoeding kwam bij mij meestal van te weinig drinken. Dus gewoon constant water bij de hand houden.

Daan, goed nieuws zeg. Doorgeslapen en geen zieke kindjes.

Heel veel sterkte morgen. Hoop dat ze het volhouden tot 10 uur en jullie ook. Tim begint hier ook zodra zijn ogen open zijn over een boterham en melluk.

Nog geen gepuf dus hier, tenminste niet van de weeën.

Begin het nu wel echt zat te worden. Nee, ben het nu zat. Nog 3 dagen dus ik kan echt gaan aftellen en dat is wel erg raar.

Ik ga maar naar bed, morgenvroeg nog alleen met Tim dus kan mijn energie goed gebruiken.

Daan, heel veel succes morgen. Kaartjes had ik vandaag op de bus willen doen, maar die komen dus morgen Hopelijk helpt het nu een keertje!

Dok, hopelijk is het inderdaad koemelkallergie en de soja waar ze niet tegenkan, dat is dan in ieder geval iets. En prettig dat Maartje de Pepti wel wil drinken. Anders 's nachts nog een keertje de wekker zetten om te kolven?

Tip trouwens: met kokosmelk (blikje) kun je lekkere pannenkoeken maken, zijn wel iets zoeter dan gewone pannenkoeken. Als ze ook nog problemen heeft met eieren, kun je ze binden met een beetje maizena.

Nic, hopelijk gaat het strippen helpen morgen, en beval je gewoon weer op een vrijdag

Marlee, spannend, zaterdag een kijker voor de tweede keer! Zijn dat ook de kijkers die al meerdere huizen in de buurt bekeken hebben?

Cees, het loopt lekker he, met de opvang! Hoeveel kinderen heb je nu, voor hoeveel dagen? En gaan Jesse en Silvan ook nog naar de opvang?

Nitro, gaat het al beter met het nageltje van Ella?

Lau, is de trap mooi geworden?

Vis, stoer man, van Nemo! Gewoon echt al poepen op de wc!

Vandaag een gesprek gehad in Doks stad, hoor morgen of volgende week wat eruit gekomen is. Gesprek was wel leuk en gezellig, heeft bijna 1,5 uur geduurd in behoorlijk ontspannen sfeer. En heb op funda ook nog een leuk huis gezien, zal de link wel even in de ak zetten. Dus wieweet, zit het eindelijk een beetje mee.

Vanavond ook nog een goed gesprek met man gehad, waardoor hij vanavond in ieder geval een aantal mailtjes verstuurd heeft naar docenten over opdrachten die nog open stonden. Dus ook dat lijkt de goede kant op te gaan.

Morgen alleen wel met Tessel naar de huisarts. Die is al een paar dagen flink aan het hoesten, en ze hoest ook regelmatig slijm op met voeding. 't Is echt zo'n droog hoestje, ze slaapt er erg onrustig door, en lijkt soms ook wel moeite te hebben met ademhalen. Dus maar even checken. En gelijk voor mezelf maar even een verwijzing halen om bloed te laten prikken, omdat ik gewoon nog hartstikke moe ben. En ik ga wel laat naar bed toe, maar kan wel een paar uur slaap pakken zonder onderbreking. Dus maar even een hb-check doen.

Nu nog even verder kijken, en dan lekker slapen!
Goedemorgen!

Kwam even zeggen dat er nog niets is. R gaat nu naar het werk en mijn moeder komt over een kleine 3 uurtjes dus moet die druktemaker nu bezig gaan houden.

Tot straks.
Morgen!

Daan en kindjes, hele veel succes vandaag en hoop dat alles goed gaat..

Nog niks, Nic.... Kindje heeft het veel te veel naar z'n zin bij je ... Maar goed, de dag is nog niet voorbij! En vandaag wordt je toch nog een keer gestript? Succes!

Dok, Marius heeft ook heel even pepti gehad toen hij klein was (ze wisten toen nog niet dat het een kattenallergie was en uit voorzorg heeft hij toen pepti moeten drinken. Hij vond dat toen best redelijk te drinken.) Fijn dat Maartje ook weer redelijk drinkt..

Tieg, ziet er leuk uit (huis) en hoop dat de baan wat wordt voor je.. Prijzen zijn daar wel een stuk gunstiger, he??

Weet het verder even niet meer. Oh ja, bedankt voor jullie reacties in AK. Ga straks het kaartje versturen.

Kijkers zijn trouwens mensen die erg weg waren van ons huis, maar de hypotheek niet rond konden krijgen. Nu hebben met andere gesproken dus misschien dat ze nu meer geld konden krijgen. En de man had het huis nog niet gezien want was op uitzending (leger).. We zullen wel zien..

Wat een weer, zeg....
Morguh,

Sluit me aan bij de ziekenhuis verhalen; mijn vader ligt er nu aan de hartbewaking. Zijn hartritme stoornis werd erger en is met ambulance opgehaald. Oorzaak is waarsch kalium tekort, maar ze houden m nog even om goed te checken. Hij zelf is er erg rustig over, dus neem aan dat t dan niet al te ernstig is.

Daan wat heerlijk! Beetje opgeladen daardoor? En hopelijk kom je hier met goed nieuws terug, en niet nog een tegenvaller!

Jammer Nic, vind het knap dat je nu pas zat bent! Maar na vandaag dus in ZH?

Vis, super van Nemo zeg! Hij blijft de voorloper van deze groep! Heb je het naar je zin in je baan? Leuke collega"s? Geen vieze rare stinkenden? Wel jammer dat je nu voro Lau geen leuke namen meer tegenkomt!

Dok, kan het niet zo zijn dat Maartje moet wennen aan de smaak? Bij Silvan en Jesse heb ik zo vaak rare bekkentrekken gezien bij het invoeren van nieuwe dingen. Ook dingen die ik zelf nooit vrijwillig zou eten/drinken.. Maar als je het met de pepti kunt redden is dat natuurlijk ook super.

Tieg, dat hadden die van mij vorige week dus ook. Veel hoesten en het slijm kwam er bij Jesse wel goed uit, maar bij Silvan niet. Heb voornamelijk Otrivin gebruikt en een zetpil toen ie telkens moest huilen na zo'n enge hoestbui. Volgens de dokter kon ik niet meer doen, en moest t vanzelf overgaan. Nu heeft ie het alleen nog 's nachts. Zat m verder niet op de longen.

Zal eens ff sjen wat voor nuttigs ik vandaag allemaal weer ga doen nou de jongens weg zijn. Ondertussen in ieder geval Queen muziek draaien om mijn geheugen wat op te frissen, zodat ik morgen lekker mee kan blèhren.
wat is er met t weer?? hier is het zonnig. bedacht net dat ik mss maar weer de ramen moest doen....
Goedemorgen!

Nic, gewoon voor de tv parkeren dat jong van je, als ie dat leuk vind tenminste...bij Nina werkt dat uitstekend. Kan best voor die paar uurtjes.

Daan, ik hoop dat alles goed gaat!

Trap is heel mooi geworden hoor, ziet er echt sjiek uit zo, en huis is lekker bijna af nu. Ben wel blij dat dat allemaal nog voor de baby in orde gemaakt kon worden. Nu is meneer van de wasdroger er, die had het van de week begeven. Hij kan m gelukkig wel maken, maar kreeg wel op mijn kop omdat de droger los op de wasmachine staat, zonder zo'n tussenstuk. Dat schijnt dus niet goed te zijn...

Vandaag rustig dagje thuis...ga beetje rommelen en wil ook nog even naar de kapper straks, zodat ik er in het kraambed niet als een wilde uitzie...
hier hoost het Cees....
Regen, regen, regen hier!!!

Lau, lekker naar de kapper. Alleen knippen of ook een kleurtje?

Zullen we maandag nog afspreken, anders bel ik je nog wel...

Hier nog steeds geen zin, ik ga zo toch nog maar even naar het winkelcentrum om een lekker broodje te halen. Zit hier vandaga toch alleen op kantoor, heb bergen werk.. maar ja.... je moet ook een beetje relaxen
Denk eigenlijk alleen knippen, kleuren kost me weer zoveel tijd. Maar ik kijk wel even hoe de pet staat als ik bij de kapper ben.

Maandag is nogsteeds prima hoor, had je al een tijd in gedachten?

Zo, droger is gelukkig weer gemaakt, en voor een schappelijke prijs, ook niet onbelangrijk. Ik dacht echt dat ie naar de sloop kon maar was blijkbaar een fluitje van een cent.

nu eerst maar even wat eten
Hey Cees, wij wonen in dit geval aan de goede kant van Nederland, ook hier wat wolken en de zon komt er nu al een beetje door!

Nico, laat je nog maar ff lekker verwennen door je moeder, kun jij het nog even rustig aan doen.

en toen wist ik het even niet meer...
Dok ook Emma heeft pepti gedronken toen de borstvoeding begon terug te lopen en eigenlijk heeft ze er nooit moeite mee gehad. Ik was ook bang voor allergien(zowel papa als ik zijn bekend met allergieen). Ik vond het vreselijk smerig ruiken en ook de smaak is niet om over naar huis te schrijven, maar ze dronk het wel.

Lau een wasdroger.,..ik zou ook echt nooit meer zonder willen. Balen als ie dan kapot gaat. Als het dan maar de moeite loont om hem te laten maken!

Ik zo ff lekker douchen met Emma. Die zit nu heerlijk aan haar tafeltje met duplo te spelen, ze heeft vast geen zin om te douchen. Straks ff naar de bakker(waar Emma weer om een koekje gaat vragen vrees ik )

Groetjes, Josje
Hallo,

Hier grijs maar op moment wel droog. Onee, zie het alweer regenen.

lau, Tim zit nu inderdaad net weer voor de tv. Is ook met de blokken bezig geweest en heeft getekend dus het gaat goed. Mijn moeder kan ieder moment heir zijn.

lekker dat het huis nu bijna af is en je droger weer gemaakt. ook niet onbelangrijk met een baby op komst. Moet zo ook even de was in de droger gooien, die is al een tijdje klaar.

Cees, weet je al wat je gaat doen vandaag? Lekker he zo'n dagje voor jezelf.

Wat vervelend dat je vader weer in het ziekenhuis ligt. Krijgt hij snel meer te horen?

Marlee, alleen op kantoor is niet gezellig. Waarom zit je de hele dag alleen. Eerder deze week toch ook al.

Josje, haha, die kids weten precies waar ze lekkere dingen kunnen krijgen hoor. Tim roept altijd bij de kaasboer, kaas kaas.

De vk is net geweest. Heb nog steeds 2 cm ontsluiting en ze heeft weer gestript. Mag de komende dagen nog thuis bevallen, hoop dat dat nog gebeurd. Anders maandag naar het ziekenhuis. Wel jammer dat er nu net dit weekend invallers werken. Diegene die vandaag en morgen werkt had ik al eens gezien maar die zondag werkt ken ik niet eens.
afwijzing hier! Balen, vooral omdat ze het niet vonden klikken Kan ik dus niks mee... Naja, slikken en weer doorgaan... Kreeg van mijn zus al de tip om de werkgever van man te bellen, om ze te ondersteunen in de werkdruk en er tijdelijk aan de slag te gaan.

Lau, wasdroger is hier heilig... Als die stuk gaat, moet die ook acuut gemaakt worden.

Nic, gewoon voor Nijntje zetten, werkt hier erg goed. Daan wil echt niks anders meer

Daan, hoest gegaan met de jongens?

Josje, niet om schamen hoor... zolang ze netjes om een koekje vraagt Daan vraagt sinds gisteren netjes met mag ik en alsjeblieft. Wel met een beetje hulp, maar toch, het begin is er

Nu even gauw douchen, voordat Tessel begint te mopperen. Die heb ik maar even thuisgehouden vandaag, en daar ga ik vanmiddag mee naar de huisarts. Straks even wat boodschappen doen, en maar weer eens turkse pizza halen of zo... Tweede was draait inmiddels, eerste hangt. 't Is nog zo warm in huis, dat helpt vast wel.
Klinkt hier ook bekend hoor Josje, Nina vraagt steeds plakkie worsh, stukkie kaash of nog beetje koekjuh

en vanochtend zei ze dankje toen ik haar een schone luier had gegeven

Meiske is gisteren op kdv met jukbeen op de betonnen rand van de zandbak gevallen, heeft nu een flink blauw oog, wel beetje sneu. Ze valt de laatste tijd overal overheen, let gewoon niet op omdat ze alweer ergens anders heen wil of mee bezig is. Thuis struikelt ze ook 3 keer over de poot van de tripptrapp bijvoorbeeld.

Cees, jouw vader was vorig jaar inderdaad toch ook al in het ziekenhuis? Naar hoor al die zh-verhalen.

Nic, voor de 2e keer gestript, je zou toch zeggen dat het nu dan maar moet komen dat kind.

Balen van die afwijzing Tieg. Hopelijk vind je snel wat leuks.

Nou, ben gedouched en aangekleed dus ga mezelf maar even schop onder de kont geven en naar de kapper en wat boodschapjes doen.
Hier vlot het ook nog niet echt. Wel naar appie en aldi geweest, iets van mp opgehaald, afwas gedaan, was er in gedrukt, beesten gevoerd en huis aardig aan kant.

maar al lijkt dat al een boel, ik MOET ook nog aan de verbouwing bezig... en wil nog ff relax tijd voor mezelf, want nog steeds 15 ATWT afleveringen te gaan en inmiddels 4 nieuwe Grey's.....

Dusss, moet ik wel gauw weer verder met de kozijnen, want dan heeft vriend geen excuus meer op met slaapkamer verder te gaan en als die af is kan ik me daar 's avonds terugtrekken om alles te kijken. Ook hier heb elk nadeel zijn voordeel!

Tieg wat balen. En het voelde juist zo goed toch? Raar dat ze dan zeggen dat het niet klikte!?

Lau, wat schattig dat ze daarvoor dankje zei. Jesse zegt t nu voornamelijk met hulp, maar laatst zei hij het uit zichzelf (dankewel mama)

affebief zegt ie ook wel als ie iets echt heeeel graag wil.

Ook grappig; hij zegt Tonijn ipv Konijn. Als je dan zegt "Tonijn?" zegt hij "neeeeee, TONIJN!" Swiettie.

Zon is ondertussen weg, maar t was hier stralend hoor...
Nog niets hier. Strippen gaat volgens mij niet werken. Ben het nu echt zo zat. Mijn buik is continu heel gevoelig onderin. Het past gewoon niet meer. Kan geen reet meer.

Vk zei dat een derde keer strippen zeker geen zin heeft.

Mijn moeder is nu even met Tim naar de speeltuin dus ga even lekker op de bank met een boek.

Tieg, wat stom een afwijzing. Je had er zelf zo'n goed gevoel over. Hoop dat je snel iets leuks vindt.

Cees, klinkt inderdaad wel als heel veel hoor. Wel fijn als de slaapkamer klaar is. Tot welke aflevering van Greys heb jij? Heb nu aflevering 14 als laatste gezien. Zag dat op tv maandag alweer het slot is.

Lau, haren al geknipt? Wat sneu voor Nina een blauw oog. Tim heeft het met nieuwe schoenen ook dat hij steeds valt. Roep ook steeds dat hij voor zich moet kijken.
Nic, helemaal niks?? .. Dit is echt balen! Probeer toch nog een beetje te relaxen (weet dat dat heel makkelijk gezegd is)

Tieg, das nog eens stom. Dat mensen zo'n andere indruk van een gesprek kunnen hebben. Ik hoop dat je snel wat anders vindt.

Die arme Nina, een blauw oog. Marius valt gelukkig niet veel, maar kijkt ook nooit voor zich.. dus loopt vaak ergens tegenaan. Schiet ook niet op.

Cees, je hebt al super veel gedaan. Ik zit nu alweer moed te verzamelen om stras in de file te gaan staan. Ik keek net even op internet en toen stond er alweer 13 kilometer... Maar nog maar 13 keer heen en weer rijden en we zijn verhuisd

Tja Nic, dat alleen zitten.. dat is ene nadeel van bij een heel klein bedrijf werken.. als er 1 op vakantie is en de ander werkt 4 dagen per week buiten de deur, zit ik dus alleen. Mijn volgende baan wordt dan ook bij een heel groot bedrijf... ik wil meer collega's...
Arme Nic Kan me zo goed voorstellen dat je het zat bent. Niets vervelender dan geen kant meer op kunnen. Maar na maandag ben je er echtechtecht vanaf hoor, en heb je gewoon een supermooie baby in je armen!

Haartjes inderdaad geknipt, weer vrij rigoreus schaar in laten zetten. Groeide echt supersnel afgelopen weken dus leek net animal van de muppetshow Maar nu weer helemaal fris en fruitig dus.

Verder niet zoveel gedaan eigenlijk. Wil voor ik Nina ga halen nog maar even de keuken opruimen en schoonmaken. Vanavond ga ik uit eten met een vriendin voor haar verjaardag...bedenk me net wel dat ik helemaal vergeten ben een kadootje te kopen tijdens het schoonmaken nog maar even over nadenken...iemand nog tips???
Hee Marlee, bij mij op het werk is een leuke vacature vrijgekomen, bij mij op de afdeling. Heb de link in de AK gezet. Is echt superleuk bij ons hoor! Weet niet zeker of het helemaal in jouw straatje is maar kijk zelf maar eens even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven