F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
arme nic... bedenk dat je volgende week een hummel in je armen hebt, mss sleept dat je er doorheen....

15 is nu binnen te halen. deze zijn allemaal zonder ondertitels, maar daar red ik me ook prima mee. Kijken is veel belangrijker! (vooral mcdreamy, al vond ik die wat minder worden de laatste keer dat ik het gezien heb = afl 11)

heb nog steeds niets gedaan. telefoon gehad van oa een domme muts. er is vrijgezellenfeest en ik mag blijkbaar niet komen want ze vroeg alleen of hij nog kwam. (gemengd, dus daarom raar dat ze mij negeert) Heb er maar niks van gezegd om de lieve vrede te bewaren.

Gelukkig daarna wel een positief telefoontje dat het kennismakingsgesprek gister zo leuk was en ze met mij door wilden. Dus nog een meisje erbij, met de prachtige naam Ella!

Moet ondertussen maar eens poppen ed gaan inslaan...

Nic, probeer nog ff te genieten van je rust, want geloof mij; als die hummel kun je de tijd niet meer bijhouden. (al snap ik wel dat je het nu wel gehad hebt hoor) Nog wel ff foto maken van je buikie hè, nu ie op knappen staat!
Oh, Nitro, wij hadden geen problemen met de cd...snap niet waarom hij het bij jou niet doet. Zal het vanavond aan lief vragen. Stom zeg.
Oh, dat is een goed idee Cees...moet ook nog een buikfoto maken, heb er nog helemaal geen een gemaakt en bedacht met van de week dat ik daar ws toch spijt van ga krijgen. Morgen maar doen dus. Het is nu wel een echt zwangere buik, alle vetrollen zijn aardig strakgetrokken dus het kan wel.
haha...bedenk me trouwens net dat ik ook nog eens vette bonus krijg op het werk als ik een nieuwe collega aanbreng
Zal zo even in AK gaan kijken.... maar eh... Lau als collega?? .. Nee hoor, lijkt me heel gezellig.. Ga zo kijken..

Maandag rond een uur of 10.00/10.30 uur. We kunnen ook s' middags afspreken, maar Marius slaapt op dit moment nog al lang 's middags..

En nog een kindje erbij Cees!! Hoeveel heb je er nu al?
Is goed hoor, maandagochtend! Kom jij naar mij toe? Dan zie ik je wel gewoon verschijnen rond die tijd. Gezellig! Ik zal Nina lekker thuishouden, dat is wel zo gezellig.

en ik ben echt een heule leuke collega heur!
Klinkt echt heel goed, Lau.. Heb ook een reactie in AK gezet... Helaas fulltime, maar wel werk wat ik al gedaan heb en wat ik heel leuk vond...
Haha Lau, ik zal wel reageren. Niet op die functie, maar ik zag een andere die mij wel aansprak

Net bij huisarts geweest, Tessel is "gewoon" flink verkouden, en moet het dus zelf op gaan lossen. Mijn hb is ook geprikt, en is met 6.7 aan de lage kant. Staat me iets van bij dat dat ook zo'n beetje de waarde voor de bevalling was, of die was nog iets hoger.

Zo lekker frietjes eten, ben benieuwd hoe laat man thuis is. En lekker aardbeien toe
Aahhh Nico

Ik ga me helemaal gek dansen voor je hoor.

Net thuis uit werk en om 9.45 morgen zit ik er alweer. Bleeegghhh
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Cees, wat fijn nog een kindje erbij. Is dat voor een andere dag?

Zal morgen nog een buikfoto maken, ook al groeit die niet echt meer. Heb aflevering 15 ook net binnen, ga ik morgen kijken. Als Tim er niet is maken die ondertitels ook niets uit, anders maakt hij zoveel kabaal dat ik echt niets kan volgen.

Lau, wil jouw buik nu ook wel eens zien. Met de meeting vond ik hem al mooi en vetrollen zijn mij toen niet opgevallen hoor.

Tieg, dus je moet aan de roosvicee, groene groenten en abrikozen. Zal zo ook nog eens roosvicee drinken, kan geen kwaad.

Vish, nieuwe bril, staat je goed zeg.

Waarom moet je op zaterdag werken?

Weet dat het einde nu echt in zicht is maar toch duren die laatste dagen best lang. Morgen even samen boodschappen doen en ik ga de slippers halen die ik deze week in de winkel zag. Was aan het twijfelen maar had thuis al spijt dat ik ze niet had meegenomen.

MIjn ouders komen Tim zondagavond halen en brengen hem maandag direct terug als de baby er is.

Mijn moeder liep vanmiddag langs de opvang met Tim en er kwam meteen een leidster naar buiten gerent van de groep van Tim. Die dacht dat de baby er was en was nieuwsgierig. Ze zijn zo lief daar.

We gaan Tim maar eens in bed stoppen en dan ga ik rustig op de bank. Misschien komt het dan toch nog op gang (alsof iemand daar nog in gelooft) en nog even de drukpunten masseren. Kreeg er net wel een harde buik van.
Rommelt het nog niet Nico..... wat een toestand....
Sjonge jonge wat een kleine plakkert! Nog 2 dagen wordt je geduld op proef gesteld Nico. Ik word steeds nieuwsgieriger!

En Lau, Marlee en Tieg straks allemaal collega's? Wat zal daar hard gewerkt worden... En Tiegje komt dus helaas niet bij mij om de hoek werken zodat we samen konden lunchen...

Josje, als je Pepti al vond stinken ben ik benieuwd wat je van Nutramigen zou vinden. Dat ruikt als een chemische variant van kaas+muffe kool En Cees, ik denk wel dat ze moet wennen aan een ander smaakje, maar er zijn grenzen.. Het is gewoon te vies. Ik snap ook niet dat ze dat dan als eerste voorschrijven, terwijl Pepti beter smaakt en maar de helft kost!

Tieg, is niet een tikkie laag! Normaalwaarde is tussen 7,5 en 10,0 dus lekker aan de Floradix dame!

Ik vind het zo grappig om ons eigen taalgebruik terug te horen. Lisa zegt meestal wel uit zichzelf dankjewel. En apjeblieft

En van die standaarddingen als:

'Tot volgende week' (meestal niet op het juiste moment)

'Ik kom zo' (van wie heeft ze dat?)

'Luister naar mij!' (gebiedend, laatst pakte ze me zelfs bij mijn kin om me diep in de ogen te kijken )

Dit weekend meeting van ander topic, lijkt me ook leuk. Voor mij de 1e keer, de rest heeft elkaar al eens gezien. Ook 3e topic waar ik schrijf wil een meeting, maar nu hou ik het even voor gezien. Ik heb ook nog oude school- en studievrienden die ik weleens wil zien en nog wat familie en zo. En dan nog regelmatig weekenddienst, dus genoeg te doen met mijn tijd.
Ik houd jullie gewoon allemaal voor de gek hoor. Stiekem is de baby er al 2 weken. Was dat maar waar. Alles nog rustig in mijn buik. Wel weer harde buiken maar ja wat wil je als die echt helemaal vol zit. Vannacht wel verschillende keren wakker geworden omdat de baby wilde draaien. Daarvoor is het eigenlijk een beetje krap dus voel het dan tot in mijn rug. En nee, dat is geen wee, je ziet de buik dan echt helemaal scheef zijn, heel maf. Ga vanmiddag nog wel even lekker liggen.

Zo eerst maar eens douchen en mezelf weer toonbaar maken en dan een grote lading boodschappen inslaan.

Leuk dok, nog een meeting. Veel plezier!
oke, nu met zijn allen tegelijk dansen zodat hij/zij er door de trillingen tevoorschijn komt!

helpt t al nic?
Bijna hoor, nog een dag of 2 dansen

Ben vandaag wel heel moe dus als R straks weer thuis is van het sporten en we een boterham hebben gegeten dan ga ik even plat.

R hoopt al dat het een voorteken is maar daar geloof ik niet meer in.

Lau, al een foto gemaakt?
Daar ben je!!!

Heb niet al mijn luisjes onder controle.... sowwy.

(lachen die site vis!!)
kwam even spieken of er al een baby was... maar helaas.

NIc zet m op! Ik denk aan je!!!!
Moest ook aan je denken Nic, maar helaas, heeft niet geholpen zie ik. Shit, zeg, wat een plakkers allemaal. Ik ga voor je duimen dat ie dit weekend toch zijn of haar koppie naar buiten steekt.

Heb volgens mij heel veel gemist. Tieg, had je uitzicht op een nieuwe baan en is dat nu niet doorgegaan? Ik heb maar half gelezen hoor, was te veel om helemaal terug te lezen.

Cees, een kindje erbij? Hoeveel kindjes heb je nu en op welke dagen allemaal?

Vish, ook al op zaterdag werken? Verdorie ze gunnen jou ook geen rust.

Onze twee kleintjes zijn er goed doorheen gekomen. Waren wel allebei compleet over de zeik van de narcose, alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen. Echt heel hard en verder huilde er geen een daar. Snap er niks van. Maar we mochten ze na een kwartiertje al mee naar huis nemen. Ze zullen gedacht hebben, wegwezen met die herrieschoppers hier, haha. Na een slaapje van wel 4!!! uur waren ze helemaal opgeknapt en speelden ze allebei weer. En eten en drinken kunnen ze ineens als de beste, wat een vreetmonsters zeg. Maar ik ben heel blij dat we het weer achter de rug hebben en nu hopelijk naar een periode dat ze niet meer ziek zijn.
Had al een vermoeden dat er nogsteeds geen baby zou zijn...wel jammer Nic. Maar lang duurt het nu sowieso niet meer. Dat van die scheve buik heb ik ook vaak...kind draait steeds van ene naar andere kant.

Daan, wat fijn dat het achter de rug is en dat de jongens alweer aardig opgeknapt lijken. Ik duim zo dat alle gezeur nu achter de rug is voor jullie!

Oh Tieg, zag je een leuke vacature ook? Ik weet niet zo goed wat jij zoekt, maar lijkt me ook gezellig als jij bij mij komt werken hoor! Ook solliciteren dus!

Dok, wel gezellig al die meetings hoor, maar wij zijn natuurlijk toch de leukste...

Cees, hou die vieze beesten eens bij je!
Daan, wat vervelend dat ze zo overstuur wakker werden uit de narcose. Maar nu dus helemaal goed, fijn! Op naar goede tijden zonder ziekenboeg.

Nog steeds alles rustig. We hebben net pizza gegeten en dat heb ik bij Tim ook gegeten de avond voordat de bevalling begon dus wie weet.

Ik ga nog maar weer op de bank hangen, ben ik goed in vandaag.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik denk niet dat R Nico nog in dit standje kan houden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven