Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?
Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:
Kreta.
En jij?
I am surrounded by morons
Anoniem_160118
zaterdag 9 februari 2013 om 18:01
Vreemdste was dat iemand mij ooit aansprak en vroeg hoe het met mijn kind ging...Ze was er heilig van overtuigd dat ik een kind had. Ze had me zelfs zwanger gezien. Helaas mevrouw, u verwart me met iemand anders maar ze geloofde me niet. Ben toen maar doorgelopen....
Mijn man toen ik hem ontmoette op een feestje 'Let jij wel op je cholesterol?' Ik liep met een bord patat en was op zoek naar zout en mayo. Ik keek hem aan en was op slag verliefd. Ik dacht hoe zorg ik er nou voor dat ik hem vaker zie? Dus zei 'Zullen we maandag samen ons cholesterol laten testen bij de huisarts?'
En nu zijn we alweer 8 jaar verder
Wat was het eerste dat jouw partner of ex tegen je zei?
Anoniem_108401
zaterdag 9 februari 2013 om 20:11
'Goeiemorgen' denk ik, of: 'Oh leuk welkom' weet niet meer precies.
We hebben elkaar leren kennen op het werk. Hij werkte er al, ik was nieuw. Ik kwam natuurlijk super vroeg omdat het de eerste keer was en hij had nachtdienst gehad.
Hoe heb jij je partner (of laatste ex) leren kennen?
"Gefeliciteerd, je hebt je diploma!" en "Schoonzus is zwanger!" En "Gefeliciteerd mevrouw Julia, u hebt 'n huisje!" en afgelopen jaar "Gefeliciteerd, je hebt de baan!!" en "Ik hou zoveel van je!"
Wanneer heb je voor 't laatst in je broek geplaat?
Julia... Een mooie wens...hoop voor je dat hij uit mag komen!!!!
Op vakantie zijn, de warmte, zon, zee, strand, het sfeertje, niks moeten maar alles mogen.
Wat zie jij als je uit het raam kijkt???
Anoniem_108401
zondag 10 februari 2013 om 14:05
haha, net een vraag beantwoord hoeveel bomen ik zag. Nou 15 bomen dus en een t kruising waar ik recht uit uit kijk (ik zit boven de T zegmaar) . verder af en toe een voorbij rijdende auto of fietser, wel loopt nu ook iemand. En een paar huisen, maar die staan wat verder weg.
De mentaliteit (ikke, ikke, ikke en het niets aantrekken van regels omdat ze vinden dat zij daar niet aan hoeven te voldoen (ik noem kletskousen in een stiltecoupé))
En alle zooi op straat. Het geld pompen in andere landen terwijl oa ouderen het maar mogen uitzoeken. Dat Glazenhuis-gedoe mag zich wat mij betreft jaarlijks inzetten voor goede doelen binnen Nederland.
En jij? Of ben je tevreden?
Anoniem_160118
zondag 10 februari 2013 om 16:32
Nou prinsesleia, ik heb het helemaal met je eens hoor!!!