Obese - 2013
dinsdag 29 januari 2013 om 10:40
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?
Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.
De kandidaten
Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.
Zwaar traject
Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.
De kandidaten
Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.
Zwaar traject
Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
maandag 4 februari 2013 om 11:02
maandag 4 februari 2013 om 11:04
Het was moeilijk om te zien, ook dat urineverlies; maar ik vond het wel een eye-opener. Hoe erg het is om zo zwaar te zijn, wat voor problemen dat geeft.
Ik vond het geen sensatiezucht, als ik voor mezelf spreek; ik had eerder dat ik besefte hoe ver het gaat, als je zo zwaar bent.
Ik vond het geen sensatiezucht, als ik voor mezelf spreek; ik had eerder dat ik besefte hoe ver het gaat, als je zo zwaar bent.
Your luck's about to change, cher.
maandag 4 februari 2013 om 11:26
ik denk dat je als je geleidelijk steeds zwaarder wordt, je in het begin ook niet door hebt, hoeveel je lichamelijk er op achter uit gaat. Ik ben zelf in de loop der jaren wel steeds zwaarder geworden, waarbij ik dacht, ik kan nog alles doen wat ik wil, als dat niet meer kan, dan wordt het tijd om er iets aan te doen. Nu ik inmiddels 26 kilo lichter ben, merk ik pas wat ik nu allemaal weer kan.. en hoeveel ik mij dus wel had aangepast aan mijn gewicht en de daarbij horende ongemakken.
Net als hij ook zei, na de eerste training, wat heb ik mijzelf aangedaan.
(al was ik niet zo obese als hij.. maar toch even een vergelijking..)
Net als hij ook zei, na de eerste training, wat heb ik mijzelf aangedaan.
(al was ik niet zo obese als hij.. maar toch even een vergelijking..)
maandag 4 februari 2013 om 18:49
quote:baroque schreef op 04 februari 2013 @ 10:34:
Ik had precies hetzelfde gevoel Louise, ze leek niet echt blij of oprecht.
Gek, dat gevoel had ik nou ook.
Of ze komt gewoon nuchter over...niet iedereen is een amerikaanse OH MY GOD tranen-wegwapperaar die zonodig op de voorgrond hoeft.
Maargoed, kan niet ontkennen dat deze vrouw vrij vlak overkwam over de gehele linie van het programma.
Ik had precies hetzelfde gevoel Louise, ze leek niet echt blij of oprecht.
Gek, dat gevoel had ik nou ook.
Of ze komt gewoon nuchter over...niet iedereen is een amerikaanse OH MY GOD tranen-wegwapperaar die zonodig op de voorgrond hoeft.
Maargoed, kan niet ontkennen dat deze vrouw vrij vlak overkwam over de gehele linie van het programma.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 4 februari 2013 om 18:49