Obese - 2013
dinsdag 29 januari 2013 om 10:40
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?
Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.
De kandidaten
Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.
Zwaar traject
Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.
De kandidaten
Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.
Zwaar traject
Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
zondag 10 februari 2013 om 20:29
quote:coolpack2 schreef op 10 februari 2013 @ 20:24:
[...]
Was niet ironisch bedoeld hoor. Ik vond echt dat hij nog best een goed vaartje erin zette.
Nou ja, ik kan me in situaties wel voorstellen dat LAT beter werkt.
Nee ik had het niet verkeerd opgevat, bedoelde het in het algemeen dat ik het goed vind dat hij dat toch doet.
Lijkt me ook moeilijk om hierdoor te moeten latten en die andere dagen je gezin missen.
[...]
Was niet ironisch bedoeld hoor. Ik vond echt dat hij nog best een goed vaartje erin zette.
Nou ja, ik kan me in situaties wel voorstellen dat LAT beter werkt.
Nee ik had het niet verkeerd opgevat, bedoelde het in het algemeen dat ik het goed vind dat hij dat toch doet.
Lijkt me ook moeilijk om hierdoor te moeten latten en die andere dagen je gezin missen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 10 februari 2013 om 20:32
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 februari 2013 @ 20:29:
[...]
Nee ik had het niet verkeerd opgevat, bedoelde het in het algemeen dat ik het goed vind dat hij dat toch doet.
Lijkt me ook moeilijk om hierdoor te moeten latten en die andere dagen je gezin missen.Kan zijn, maar misschein kiezen ze daar sowieso wel voor. Ik vind het best mooi als je op die manier een gezin kunt hebben en bij elkaar houden.
[...]
Nee ik had het niet verkeerd opgevat, bedoelde het in het algemeen dat ik het goed vind dat hij dat toch doet.
Lijkt me ook moeilijk om hierdoor te moeten latten en die andere dagen je gezin missen.Kan zijn, maar misschein kiezen ze daar sowieso wel voor. Ik vind het best mooi als je op die manier een gezin kunt hebben en bij elkaar houden.
zondag 10 februari 2013 om 20:33
quote:friezinnetje schreef op 10 februari 2013 @ 20:32:
Nou een hele mona-pudding, een milka reep, een schaal met nootjes en dan meestal ook nog chips, zei hij. Dat vind ik wel veel ja. En dan overdag ook nog regelmatig snacksAh zo, het beeld was bij mij blijven hangen van die pudding en reep. Dat gaat zo af en toe wel, maar ook niet elke dag haha.
Nou een hele mona-pudding, een milka reep, een schaal met nootjes en dan meestal ook nog chips, zei hij. Dat vind ik wel veel ja. En dan overdag ook nog regelmatig snacksAh zo, het beeld was bij mij blijven hangen van die pudding en reep. Dat gaat zo af en toe wel, maar ook niet elke dag haha.