Mode & Beauty alle pijlers

kleding besteld, nu korting

11-02-2013 10:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen week kleding besteld bij de V&D, zie ik vandaag dat er 15% korting is! Nu wil ik eigenlijk die korting wel, maar kan ik proberen dit op de al bestelde artikelen te krijgen of moet ik nu alles nog een keer bestellen en de eerste bestelling weer terugsturen? De bestelling heb ik nog niet teruggestuurd.

Ik heb al een mailtje naar de V&D gestuurd maar dat kan een paar dagen duren, en een aantal artikelen zijn bijna uitverkocht dus ik hoop dat hier iemand ervaring mee heeft wat het beste te doen.

Het gaat toch om bijna 50 euro korting, ggrrr daar kan ik dan weer niet tegen.....
Ik zou alles opnieuw bestellen en het reeds bestelde terugsturen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Is alles er nog wel dan? Dan zou ik het ook opnieuw bestellen...maar dat is altijd lastig...er zullen altijd klanten net naast de pot pissen...Ik neem aan dat als reactie op de mail je krijgt dat je die 15% korting alsnog krijgt, anders zo omslachtig...verwacht ik althans wel van een grote keten als V&D
Bij wehkamp krijg je het bedrag terug als kortingsbon.
Ik verwacht niet dat de V&D je nu 15% korting geeft op een reeds afgeleverde bestelling. Waarom zouden ze?

Je kunt beter alles opnieuw bestellen. Je weet dan ook of alles nog voorradig is. Je bestelling, die je reeds ontvangen hebt, kun je retourneren. Hoe langer je wacht met opnieuw bestellen, hoe groter het risico dat niet alles meer aanwezig is.
Gewoon de bestelling door laten gaan, het kan zijn dat de actie in jou maat al is uitverkocht.
quote:Belle73 schreef op 11 februari 2013 @ 10:55:

Ik zou alles opnieuw bestellen en het reeds bestelde terugsturen.Dat is de enige manier. Wel eerst bestellen, anders pis je misschien naast de pot met een enkel item.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb al gezien dat de meeste items er nog wel zijn, als iets toch is uitverkocht kan ik deze van de oorspronkelijke levering gewoon houden. Toch straks maar opnieuw bestellen dan......
Heb ik ook wel eens gehad, retourneren en opnieuw bestellen. Je kunt niet verwachten dat ze je alsnog de korting geven, er moet toch een grens zitten aan de kortingsdatum? Anders kunnen ze net zo goed altijd korting hebben.
omdat je artikelen dus gewoon kunt retourneren binnen een bepaalde tijd, kun je vaak met een telefoontje alsnog de korting krijgen. Juist omdat ze meer gedoe hebben aan het retourneren en opnieuw bestellen. Ik zou de klantenservice bellen.
Ik zou ook de klantenservice bellen.

Ik heb zoiets een keer gehad bij H&M, ik had net besteld, kreeg ik een dag later ofzo een kortingsbon bij me in de bus... Heb gebeld en ik kreeg alsnog de korting!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven