doorgeefvraag
zondag 18 mei 2008 om 12:48
@Booschutter, daar verschillen we idd van mening. Ik ben nogal voorzichtig, en niet direct zoekende naar sv's, snap je? Misschien onvoorstelbaar, maar bevalt me goed hoor .
Wil alleen seks met "leuke" mannen . Heb gewoon teveel eisen. Vroeger (vrijgezellige tijd) niet zozeer, maar nu dus wel.
Kun jij het met elke willekeurige goed uitziende man/vrouw?
Wil alleen seks met "leuke" mannen . Heb gewoon teveel eisen. Vroeger (vrijgezellige tijd) niet zozeer, maar nu dus wel.
Kun jij het met elke willekeurige goed uitziende man/vrouw?
zondag 18 mei 2008 om 13:12
@gnd 35 jaar ouder dan ik, 18 jaar jonger dan ik.
Leeftijd speelt geloof ik geen rol
Ik ben zelf redelijk nozel, al zeg ik het zelf, en mijn sv's zijn dat ook altijd (anders geen klik)... dan zit je eigenlijk bijna altijd wel op hetzelfde soort humor waar je van houdt.
Indien onverhoopt toch niet, geen klik, dus antwoord op NV's vraag = ja.
Kun jij het met een slimme, vrolijke , intelligente, passionele, doch niet goed uitziende sv?
Leeftijd speelt geloof ik geen rol
Ik ben zelf redelijk nozel, al zeg ik het zelf, en mijn sv's zijn dat ook altijd (anders geen klik)... dan zit je eigenlijk bijna altijd wel op hetzelfde soort humor waar je van houdt.
Indien onverhoopt toch niet, geen klik, dus antwoord op NV's vraag = ja.
Kun jij het met een slimme, vrolijke , intelligente, passionele, doch niet goed uitziende sv?
zondag 18 mei 2008 om 13:13
zondag 18 mei 2008 om 13:31
Nee, ik moet me zeker ook wel fysiek aangetrokken voelen tot de ander, anders geen begeerte....
Is het wel eens veranderd, in die zin dat je een 'lelijkerd' toch aantrekkelijk begon te vinden door zijn of haar humor etc.?
Is het wel eens veranderd, in die zin dat je een 'lelijkerd' toch aantrekkelijk begon te vinden door zijn of haar humor etc.?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zondag 18 mei 2008 om 13:36
Eeeh ja, lang geleden een keer, was geen succes. Dat ze geen superstuk was, niet belangrijk, maar een mogelijke minnaar ontvangen in slobberige halfverwassen kleren en verder ook niet echt (vrouwelijk) verzorgd, dat verjoeg mijn verlangen wel.
Anderen nog teleurstellingen op dat vlak meegemaakt ooit?
Anderen nog teleurstellingen op dat vlak meegemaakt ooit?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zondag 18 mei 2008 om 13:38
Laat ik het zo zeggen, een sv van een paar jaar geleden was echt niet mijn "type", maar er was een goede klik, dus maakte dat niet uit... Hij was niet lelijk, maar ik zou hem op straat zo voorbijgelopen zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
Weleens iemand getroffen die achteraf toch niet zo leuk was?
Ik reageerde op een paar posts terug
Weleens iemand getroffen die achteraf toch niet zo leuk was?
Ik reageerde op een paar posts terug
zondag 18 mei 2008 om 13:52
zondag 18 mei 2008 om 14:00