The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Dat een bepaald diertje een ééncellige is .. door Google.

Wie heeft jou het meest teleurgesteld in je leven?
Smilee, wat lief! Dankjewel

Mijn vader. Door al zijn tekortkomingen is hij geen fijne vader voor mij geweest. Wel voor mijn zus en dat is zuur. Ik denk dat ik 10 emmers kan vullen met tranen die ik om hem gehuild heb. Ik begrijp alles, veel is verklaarbaar, maar ik had echt een lieve vader nodig en die heb ik niet gehad.

En jij?
Er zijn er helaas teveel in mijn leven die mij behoorlijk hebben teleurgesteld...Maar absoluut op nummer 1 staat mijn ex.

Wat is kenmerkend voor jouw persoonlijkheid?
Als je onzeker bent, is 't handig als je introvert bent. Maar dat ben ik niet, ik ben extravert waardoor ik erg kwetsbaar ben.

Maak n top 3 van mooie mensen (hoeven geen knappe mensen te zijn, maar mensen die je mooi vind om wie ze zijn)
Oh pff jemig. Ik vind eigenlijk alle mensen die gewoon zichzelf zijn mooi.

oke dan

1. mijn moeder, zo gek als een deur, maar echt een schatje, ze stond en staat altijd voor mij klaar staan, ook al heeft ze het zelf moeilijk.

2. Klaas van der Meer echt zo'n huisarts. Iemand met een lieve uitstraling waarbij je je verhaal kwijt zou kunnen. Een soort voorbeeld voor me, zeg maar.

3. Samuel Beckett. Altijd een soort fascinatie voor gehad. Inetressant figuur en ook iemand die volledig zijn eigen koers voer. Ik denk nog regelmatig aan zijn uitspraak: failed? try again, fail better''. Heroiek is zwaar overschat tegenwoordig... Fouten en gemodder is veel meer aan de orde van de dag en zou ook gewardeerd moeten worden, want je kunt er veel van leren.

Leuke vraag, blijft staan.
1. Mijn vriend. Heerlijke vent. Een betere man bestaat er niet. Hij houdt van me ondanks mijn gebreken en ik ben stapelgek op hem..Love of my life..

2. Mijn beste vriendin. Gek, roekeloos, soms dom in haar acties maar toch hou ik van haar..

3. Mijn buurvrouw. Surrogaat moeder. Lief en warm mens.

Ben een bevoorrecht mens met zulke lieve mensen om me heen..

Vraag blijft staan..
1. Patrick Lodiers, wat n lieverd. Een mensenmens met 't hart op de goede plek.

2. Maxima, prachtige vrouw, dichtbij 't volk, ontzettend lief, intelligent en sociaal.

3. Gerard Ekdom, fantastische vent, altijd even vriendelijk, top DJ.

Wat drink jij 't liefst als 't buiten koud is, je met n kleedje over je benen op de bank zit, terwijl je n boek leest?
Dat scenario onderga ik eigenlijk nooit, maar ik denk......sinaasappelthee......

Neem jij bij het boodschappen doen een eigen tas mee, of koop je plastic tassen? En is dit een bewuste keuze?
Ik neem altijd een eigen tas mee en ja het is een bewuste keuze.

Wat geeft jouw kracht, energie en moed om op moeilijke momenten door te gaan?
mijn kinderen

was 2012 een moeilijk jaar voor jou?
Aan de ene kant was het een heel moeilijk en zwaar jaar, maar er waren ook mooie lichtpuntjes.

Wat zou jij nog graag eens willen doen, terwijl je van jezelf weet dat je er eigenlijk het lef niet voor hebt?
Paragliden

Welke artiest/muziek verveelt jou nooit?
I am surrounded by morons
Geen dag zonder Bach

Geen dag zonder ....
koffie (veel en zwart)

geen dag zonder.......
Te praten met iemand, mijn telefoon *bloos* en koffie.

Wat is jouw leukste moment van de dag?
't Moment dat ik de afwas af heb en vriend bij mij komt (zelfde moment). Lekker samen "thuis" zijn.

Of 't nou kan of niet, hoe zou jij willen dat de volgende paus dingen gaat aanpakken? Welke idealen?
Dat hij wat toleranter is in zijn kijk op de wereld, en dit verspreid over de wereld ipv sommige haatdragende dingen die nu de wereld ingezonden worden.

Op welke momenten zou jij door de grond willen zakken?
Nu niet meer maar toen ik een kind was en ik in het openbaar moest spreken en ik alleen maar kon stotteren, daardoor een hoofd als een tomaat kreeg, ja dat waren voor mij momenten dat ik het liefs door de grond zou willen zakken. Gelukkig is die tijd voorbij.

Schaam jij je voor een bepaald deel van je lichaam? En zo ja, waarom dan?
Nee, ben tevreden zoals ik ben en schaam me nergens voor.

Laat de vraag staan voor de volgende.
Mijn te grote buik en billen en in verhouding toch echt wel te kleine borsten

Waar ben jij bang voor momenteel?
Voor zaken omtrent mijn gezondheid

Neem jij wel eens een kruik mee naar bed?
Nee, nooit.

Wat zie je als je recht vooruit kijkt?
Mijn monitor met het Viva Forum erop

Wat is het allereerste wat je doet als je wakker wordt?
Mijn ogen openen en dan opstaan

Wat voor kledingstuk heb jij in je kast hangen wat ongelofelijk fout, maar waar jij je heel lekker in voelt?
Mijn Abercrombie joggingbroeken en vesten. Ik vind ze eigenlijk heel fout, maar ze zitten zo lekker. Ik draag ze overigens alleen in huis.

Wat is jouw liefste jeugdherinnering?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven