Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Roos, klinkt als een superdate! Net als die van Evert... Zijn jullie samen op stap geweest? Hahaha
Leuk Rooss !!

Klinkt super hoor, heerlijk verwend dus...

en tja die spierpijn hoort er een beetje bij he

Hier net nog even een fijn telefoontje gehad,mijn week is goed begonnen !
quote:Rooss4 schreef op 11 februari 2013 @ 00:17:

[...]

Een slotje? Omdat er wat onenigheid is? Dat lost zich niet op met een slotje hoor! Zo eens in de zoveel tijd ontstaat hier een discussie, een patstelling. Dat is soms best vervelend maar de rust ontstaat meestal vanzelf weer hoor. De meesten die hier schrijven kunnen hun virtuele mondje leuk roeren en het is nu eenmaal een lastig onderwerp. No worries.Dat is waar, zo'n slotje lost ongetwijfeld niks op. Maar ook ik had hiermee mijn puntje al gemaakt ;)
quote:silver1977 schreef op 10 februari 2013 @ 22:25:

Wat fijn dat sommige van jullie zo'n fijne date hebben gehad !!

Heb je "hem" nog getroffen Noa ?

Ben ook wel benieuwd eigenlijk naar Rooss verhaaltje ....Nee dat is niet meer gelukt, ik kon echt niet weg. Maar goed die andere was ook wel ff leuk om te zien en we hebben elkaar erg uitgedaagd, stiekum gevoeld enz. Dus ik had een leuke avond
Leuk Rooss, heerlijk dat het zo geslaagd was!
Wat een stilte ineens hier na zoveel bedrijvigheid! Hier nog steeds zweverig, nagenietend van spierpijn en een enkele blauwe plek

Noa, stiekeme blikken en voelen is ook heul lekker!
Ben ook aan het nagenieten en nazweven van een heerlijke date.....spierpijn en blauwe plekken alles erop en eraan .

Zit op een knalroze wolk met gouden randjes want thuis is er ook weer een opening gekomen om erover te praten en dat hebben we dan ook gedaan. nr 1 staat voor best wel wat open en dat vonden we allebei best spannend om van elkaar te horen.

Van het weekend op een feestje met iemand anders gezoend en dat aan hem verteld. Hij vond het leuk voor me en was nieuwsgierig. We hebben er lang en heel open over gesproken.

Dat ik mijn minnaar voor hem geheim houd, kies ik nu voor.
:( stomme mobiele app....lastig om een bericht in 1x erop te krijgen.

Voelt soms raar, dat ik wel vertel van het zoenen met een ander maar dat ik mn minnaar compleet geheim hou.

Het is een andere kant van een grens die we (nog) niet samen bepaalt hebben lijkt het...
Officediva, hoe verklaar je de blauwe plekken dan thuis?
Ik beoefen diverse sporten waarbij je nog weleens blauwe plekken oploopt
quote:meis34 schreef op 11 februari 2013 @ 21:22:

Wat een stilte ineens hier na zoveel bedrijvigheid! Hier nog steeds zweverig, nagenietend van spierpijn en een enkele blauwe plek

Noa, stiekeme blikken en voelen is ook heul lekker!Was ook heul leuk om te doen, elkaar teasen. Heerlijk spelletje om te doen, elkaar gek maken maar weten dat je eigenlijk niks kunt doen... Samen dansen en tegelijkertijd elkaar stevig vasthouden en stiekum voelen aan elkaar. Heb ervan genoten in ieder geval
Heerlijk om te horen over al die dates en roze wolken.

ex-nr2 heeft inmiddels een heel lang bericht achtergelaten om zijn mentale afwezigheid van de afgelopen tijd te verklaren. Heel lief en geïnteresseerd weer. En gekmakend leuk . Negeren helpt dus kennelijk . Nu even afwachten wat er meer volgt en dus nog even op handen blijven zitten...
Haha Lizzie! Knap dat je dat kan! Lukt mij dus absoluut niet. Ik wil nu graag zoveel mogelijk contact. En hem weer voelen, proeven, ruiken...alles. Wat is dat toch verslavend!
Stilte even na de dames, vorige week zat iedereen de tijd af te tellen tot het zover was hahaha.

Ik wil ook spierpijn na een date .....hier nog geen datum geprikt, volgende week hopelijk een mogelijkheid voor een avondje... Duim duim duim.

Heb je in ieder geval wel een fijne spannende avond gehad Noa

Jouw date Meis, is hij bezet of kun je je lekker laten gaan qua contact en afspreken ?

Wel knap van je Lizzie dat je dan nu ook nog keurig op je handen blijft zitten, heb je geen drang om dan terug te mailen ?

@officediva, nr 1 vindt het niet erg dat je gezoend hebt met een ander ?

Dan is er toch al een kleine opening gemaakt om evt verder te kunnen praten over een wat ruimere grens ?
Bedankt voor jullie steun. Maar heb mn handen al los moeten laten - Ze jeukten teveel

Ex omschreef zichzelf als beetje lastig soms (goh) en ook beetje als foute man (zelfkennis, aarrrgh).

Antwoord was in de trant van: prima, maar ik ga niet op je zitten wachten en trek mn eigen lijn (even bad girrrlll pokerface opgezet).

Foute mannen moeten worden genegeerd Bovendien heb ik t even te druk met eigen leven...
quote:meis34 schreef op 11 februari 2013 @ 23:29:

Haha Lizzie! Knap dat je dat kan! Lukt mij dus absoluut niet. Ik wil nu graag zoveel mogelijk contact. En hem weer voelen, proeven, ruiken...alles. Wat is dat toch verslavend!

Het probleem met deze man is dat ik berichtjes kan sturen tot ik n ons weeg, en nog geen antwoord terug heb gehad. Dat vreet energie en is frustrerend. Het is beter die energie te bewaren voor mn eigen leven.

Uiteraard zou ik ook het liefste zoveel mogelijk contact willen, en hem voelen, proeven en ruiken. Maar ik ga niet aan 'm lopen trekken zoals voorheen... (dat werkt nog averechts ook).

Het komt goed, op welke manier dan ook.
quote:lizzie32 schreef op 12 februari 2013 @ 10:19:

[...]

Het probleem met deze man is dat ik berichtjes kan sturen tot ik n ons weeg, en nog geen antwoord terug heb gehad. Dat vreet energie en is frustrerend.

Het probleem is dat jij verwachtingen hebt waar hij niet aan kan/wil voldoen. Jij verwacht antwoord terug en die krijg je niet waardoor je teleurgesteld bent en gaat mokken.

Tussendoor contact is vaak een probleem, bij elke nieuwe man moet ik weer wennen aan de mate van contact. Waar deFries me bijna gedurende de hele periode constant op de hoogte hield van zijn handel en wandel, is OudeGod best stil maar áls hij een berichtje stuurt is het een leuk, grappig, spannend, onderhoudend berichtje. Ik moet wennen aan de lage frequentie maar OG staat er gewoon anders in. Druk baasje, verantwoordelijk werk maar áls hij een date heeft is hij er 150%. De telefoon gaat uit en hij is compleet roosgericht. Dat heb ik toch ook heel vaak anders gezien...

Verwachtingen en teleurstellingen blijven venijnige dingetjes.
Goed punt Roos,logisch is het ook, ieder mens is tenslotte anders... Ik heb voor het eerst dat hij meer behoefte heeft als ik aan contact, tuurlijk spreek ik hem graag, vind ik het fijn dat hij zoveel aan me denkt en me dat ook laat weten, maar ik heb ook momenten dat ik even druk ben en het niet uitkomt.

Gelukkig snapt hij dat...
quote:Rooss4 schreef op 12 februari 2013 @ 11:15:

[...]

Het probleem is dat jij verwachtingen hebt waar hij niet aan kan/wil voldoen. Jij verwacht antwoord terug en die krijg je niet waardoor je teleurgesteld bent en gaat mokken.

Verwachtingen en teleurstellingen blijven venijnige dingetjes.

Klopt als n bus. Maar die verwachtingen werden ook gevoed door attent gedrag in het (recente) verleden. Nu ik weet in wat voor 'staat' hij is, is het makkelijker te accepteren en van me af te zetten.

Tjee, ik herleef m'n tienerjaren weer qua gevoel. Moest ik daarvoor volwassen worden?
Sam, we vergeten het vaak te bespreken en het is wel goed om dat te doen. OG heeft ook gewoon gezegd dat hij er niet van houdt om geclaimd te worden en "op zijn kop" te krijgen als er niet snel genoeg een bericht terug komt.

Ik op mijn beurt heb hem gezegd dat ik nou niet bol sta van zelfvertrouwen en soms bevestiging nodig heb. Waar ik dan ook om vraag en ook daadwerkelijk met die woorden. Hij snapte dat heel goed, moest er ook om lachen. (I love oude goden!) Ook heb ik hem verteld dat ik de binding met iemand kwijt raak als er sporadisch een smsje of mailtje komt, ik bedoel, dat bloed moet wel een beetje opgewarmd worden soms. Ik heb wel eens een mailtje gehad van openrelatieman en dan dacht ik oooo ja, hij is er ook nog! Oeps.
quote:lizzie32 schreef op 12 februari 2013 @ 11:26:

[...]

Klopt als n bus. Maar die verwachtingen werden ook gevoed door attent gedrag in het (recente) verleden.

Jaaa! Herkenbaar. In het begin overladen met aandacht en dan steeds minder, gos wat lijken veel mannen toch op elkaar. In de jaagperiode word je overladen en als de buit binnen is gaat de frequentie langzaam maar zeker naar beneden! Haha!! Ook wel te snappen hoor maar ik ken het, bij elke tree naar beneden voel je die teleurstelling.

Ook hier is dat gelukkig iets anders, OG heeft me nooit overladen, ook in de jaag periode niet. Elke dag even een mailtje via de site waar we elkaar leerden kennen en soms even een sms wisseling van een bericht of 5 heen en weer en dan was het weer stil. Ik bedoel, het hotelletje was geboekt, de datum geprikt, in de pocket!
Contact blijft vaak een heikel punt, zien we vaak voorbij komen.

Vooral de mate van contact, wat voor de een te weinig is is voor de ander meer als genoeg.

Verwachtingen uitspreken is belangrijk, want constant met een oog op je phone heeft niemand zin in.

Hier is er elke dag wel een contactmoment en die variëren tussen een kort berichtje met xx en als de tijd er is een langere app periode.

Ik heb gewoon ook niet altijd de tijd om direct te reageren en dat hebben we uitgesproken naar elkaar, in mijn werk kan ik gewoon niet altijd direct reacties geven.

Wel super dat als het Rooss tijd is het dan ook echt voor helemaal is hoor.

Hoe gaat het nu met jullie Sam ?
@Silver, hij is bezet maar heeft een open relatie. Dat is voor m'n gevoel wel prettig, had moeite met de onwetende vrouw van T.

Qua contact kunnen we redelijk los gaan, maar we schroeven het nu een beetje terug, hoe lastig dat ook is. Op m'n handen zitten hoeft niet, gelukkig. En de komende tijd hebben we het allebei redelijk druk dus afspreken zit er voorlopig niet in denk ik.
Vandaag heb ik twee grote beslissingen genomen en meteen uitgevoerd:

A. ik heb ex nr2 echt de deur gewezen

B. ik heb nr1 ingelicht over mijn verliefdheid op nr2

Zowel A als B voelen tot nu toe goed. nr1 had al n vermoeden, ook over de persoon. Hij is erg begripvol en is blij dat ik het heb verteld. Het is nog maar een begin en alles moet nog bezinken, maar ik denk (en hoop) dat we hier samen uitkomen.

Veel liefde toegewenst aan allen!
Knap van je lizzie! Heel veel geluk en liefde gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven