The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
dinsdag 12 februari 2013 om 15:11
Dat mijn beste vriendinnetje op de basisschool in groep vier zei; Ook al wordt je zo dik als deze hele kleedkamer of zie je er echt niet meer uit, je blijft altijd mijn beste vriendinnetje!
En mijn eerste herrinering is ook van haar toen ik een jaar of vier was. We zaten in een kring op de creche of de basisschool (dat weet ik niet meer) en onze juf legde uit wat verliefd zijn is. Dat zelfde vriendinnetje stond toen op en zei dat ze dan later met mij wilde trouwen.
Zo lief!
Wat was jouw eerste herinnering?
En mijn eerste herrinering is ook van haar toen ik een jaar of vier was. We zaten in een kring op de creche of de basisschool (dat weet ik niet meer) en onze juf legde uit wat verliefd zijn is. Dat zelfde vriendinnetje stond toen op en zei dat ze dan later met mij wilde trouwen.
Zo lief!
Wat was jouw eerste herinnering?
dinsdag 12 februari 2013 om 16:04
De diarreegeur van Maarten op de peuterspeelzaal. 't Liep zijn broekspijp uit en hij had een bruine ribbroek aan. Weet die zure lucht zo weer in mijn neus te toveren... jak.
Nee, ik heb nog nooit iemands leven gered, maar ik heb gister wel weer gezien dat iemands leven gered werd... Een cliënt kauwt niet op haar eten, iemand biedt haar (tijdens carnaval) een plakje worst aan en jawel... Ze stikte bijna. Helemaal blauw, rood doorlopen ogen. Iemand heeft heimlich toegepast en toen schoot te worst weer uit d'r keel... Pff!
Heb jij al wel eens gezien dat iemand gereanimeerd werd?
Nee, ik heb nog nooit iemands leven gered, maar ik heb gister wel weer gezien dat iemands leven gered werd... Een cliënt kauwt niet op haar eten, iemand biedt haar (tijdens carnaval) een plakje worst aan en jawel... Ze stikte bijna. Helemaal blauw, rood doorlopen ogen. Iemand heeft heimlich toegepast en toen schoot te worst weer uit d'r keel... Pff!
Heb jij al wel eens gezien dat iemand gereanimeerd werd?
dinsdag 12 februari 2013 om 16:07
Helaas wel. Collega viel zo van haar bureaustoel af tijdens werk en lag net zo grijs als de vloerbedekking op de grond. Ik heb toen heel hard de BHV-er geroepen die meteen ging reanimeren. Andere collega belde meteen 112 en toevallig reed er net een ambulance langs ons kantoor. Zij is er weer helemaal bovenop gekomen, maar man wat is dat eng!
Wat is je gekste telefoongesprek geweest?
Wat is je gekste telefoongesprek geweest?
dinsdag 12 februari 2013 om 18:36
Ik weet niet of jullie de Johnny Bravo show nog kennen van comedy central van de begin zero's. Dat begon altijd met een aantal mensen die "de Johnny Bravo" deden, samen met een vriendin kwam ik daar altijd groots in beeld. Ben zelfs een aantal keer herkend 
Verder nog wel een paar keer maar dat was niet zo boeiend.
Nee, geen BN'er in de vriendenkring hier.
Wat was je laatste post op Facebook?
Verder nog wel een paar keer maar dat was niet zo boeiend.
Nee, geen BN'er in de vriendenkring hier.
Wat was je laatste post op Facebook?
dinsdag 12 februari 2013 om 20:04
Nee, wij kunnen niet "nieuw werken". Maar als ik ziek ben, kan ik wel wat aan zorgplannen doen. Ik werk in de dagbesteding met autistische jongeren. Voor ons is het: "Ren je benen uit je kont om nog een beetje kwaliteit-zorg te kunnen leveren voor een rooie rotcent". Over 1 á 2 jaar wordt er weer gesneden in de zorg ivm wmo en kan ik mijn vaste baan verliezen, die ik net heb. Kutklotekabinet. Zo.
Heb jij weleens bekenden in het publiek zien zitten bij DWDD?
Heb jij weleens bekenden in het publiek zien zitten bij DWDD?
dinsdag 12 februari 2013 om 22:03
Ja, wel vaker. Vanavond ook weer! Mijn dorpje telt... +/- 5500 inwoners, maar ik zie er regelmatig wat zitten. Ook al een paar keer een band met mensen die hier eerder woonden. Dat is trouwens wel een sterk punt van me, oog voor details.
Op dit moment "Wie is de mol" en "My name is Earl". Oh en "New Girl".
Hoe vaak heb jij Dirty Dancing gezien? Eerlijk?
Op dit moment "Wie is de mol" en "My name is Earl". Oh en "New Girl".
Hoe vaak heb jij Dirty Dancing gezien? Eerlijk?
dinsdag 12 februari 2013 om 22:50
Dat de schuld van mijn zwager wordt afgelost en dat mijn zus en hij zorgeloos kunnen genieten van hun leven. Hij heeft het huis dat hij kocht met zijn vreemdgaande ex-vrouw moeten verkopen en daar een flinke schuld aan overgehouden. Dat bedrag beheerst zijn leven. Zou hem zo graag gelukkig willen zien. 't Is een schat van een vent.
Welke documentaire vond jij indrukwekkend/mooi?
Welke documentaire vond jij indrukwekkend/mooi?
dinsdag 12 februari 2013 om 23:42
Ik weet niet hoe die heet... Maar het ging over een echtpaar dat 2 afgedankte leeuwtjes opvoedde, ze waren in staat om met ze vriendschap te sluiten...uiteindelijk werden ze weer in de natuur los gelaten en toen ze 2 jaar later de leeuwen opnieuw gingen opzoeken, zag je dat de leeuwen hun meteen herkende...
Wat vind jij het allermooiste liedje en waarom?
Wat vind jij het allermooiste liedje en waarom?
woensdag 13 februari 2013 om 18:32