klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team

Ho maar! Drama zat, met al die storingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ja hoor, het was tenslotte ook al weer 3 2 dagen goed gegaan. :nopom:
Soweeee...het ging zowaar twee hele dagen goed.

Het waren twee fantastische dagen!
Huts!
Tis lastig nog hè Viva?

Een forum aan het werk houden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hm, ik heb nog geen probleem gezien.

Spontaan bij het plaatsen van dit bericht dus wel, geen foutmelding, duurde gewoon heel lang
Heel vreemd, alleen de relatiepijler ligt er bij mij uit.
Time spent with a cat is never wasted
Bij mij Kinderen.
Bij mij is ie ineens weer heel traag! Het is weer spitsuur zeker?

Veel witte schermen met foutmeldingen en pagina's die erg sloom laden..
Is die zogenaamde extra capaciteit nu alweer een beetje moe?

Gisteren en vandaag is het sinds ongeveer 19.45 uur weer constant ellende en is het forum praktisch onbereikbaar.

Begin onderstaande mededeling ondertussen echt spuugzat te worden.

"De webpagina kan niet worden weergegeven

Mogelijke acties:

Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie " etc etc etc etc

Iedere keer als ik een topic aan wil klikken krijg ik dat te zien en pas na een paar keer F5 te hebben gedrukt is er "ineens" weer verbinding. Krijg er een muisarm van! Grrrrr!

Vanaf wanneer kan het forum 's avonds eindelijk weer eens normaal gebruikt worden?! Dit gedoe duurt nu al weken, op een kleine opleving na een paar dagen geleden.
.
Ik krijg weer allerhande storingen, van dat mijn internetverbinding is verbroken, dat ik het forum niet op mag, dat wisselt elkaar af en mag ik er toch weer op. Racties plaatsen lukt pas na een paar keer en het forum is retetraag... Die extra servers waren zeker van tempoteam? Twee fantastische dagen
Tjonge, tjonge... wat een ellende. Ik ben bijna geneigd om een good old book te gaan lezen en het forum maar te laten voor wat het is. Bij een boek kun je de bladzijde tenminste gewoon omslaan. Om van het forum van de ene naar de andere pagina te gaan is een helse klus.
Elynn, tussen het op het forum van de ene naar de andere pagina gaan kun je een boek lezen. Twee vliegen, een klap
en ja hoor, daar gaan we weer
quote:faida schreef op 13 februari 2013 @ 14:54:

Ik krijg weer allerhande storingen, van dat mijn internetverbinding is verbroken, dat ik het forum niet op mag, dat wisselt elkaar af en mag ik er toch weer op. Racties plaatsen lukt pas na een paar keer en het forum is retetraag... Die extra servers waren zeker van tempoteam? Twee fantastische dagen

Gofferdegoffer, het is weer kutterdankutmetperen vanavond!

Heb er een kwartier over gedaan om deze klaagzang te kunnen plaatsen.
.
Viva ligt er weer voortdurend uit.
Ik kan dit echt niet geloven. Gebeurt er wel wat bij jullie? Krijgt er nou niemand vreselijk op z'n lazer omdat het NOG niet werkt?

Wat een ballentent zeg, als ik dit voor elkaar zo krijgen op mijn werk, om een storing ZO LANG te laten duren had ik inmiddels echt een probleem.

Echt niet te geloven...
En jawel hoor! De boel ik weer zo traag als dikke koeienstront dat tegen de muur omhoog loopt!

Wat ís dat toch steeds voor gedonder?!
dat we er elke keer toch weer intrappen, als ze zeggen dat er iets aan gedaan is
Echt niet te doen, dit forum...

Ik had me voorgenomen om niet meer te komen klagen, maar het is weer verschrikkelijk, de hele dag al. Ik zou me dood schamen als ik bij jullie technische dienst werkte en ik zou zo'n wanprodukt afleveren. En ik zou me nog veel doder schamen als ik mod was en elke keer op afroep weer heel blij riep dat alles nu was opgelost wegens extra capaciteit, terwijl dat dus overduidelijk helemaal het geval niet is.

Dus nee, het is niet opgelost. Het forum is nog steeds zo traag als dikke keutels en ik word er nog steeds om de haverklap af gegooid met de mededeling dat er werkzaamheden zijn (laat ze die werkzaamheden dan gatverpielekes een keertje af maken denk ik dan) of dat ik hoognodig mijn verbindingen moet nakijken (nee, daar ligt het niet aan, druiloren!)

Laat me jullie even enlighten: het ligt niet aan de capaciteit. De capaciteit is prima, zeker nu de helft van de potentiële forummers niet eens meer probeert om in te loggen omdat ze er toch wel af gegooid zullen worden. Het ligt aan wat anders. Ik heb geen glazen bol, dus helaas kan ik jullie niet verder helpen. Maar ga het eens uitzoeken zou ik zeggen, want anders is binnenkort iedereen weg. En daar zullen de adverteerders vast niet blij van worden.
*zucht* Dikke stront tegen de berg op, beetje jammer weer!

En dat er iedere keer uit gegooid worden wordt ik ook al niet vrolijk van!
Ik krijg steeds downloads van de viva site terwijl ik op niets anders klik dan normale links zoals topics. Bijv nu weer: last (1).gz en 185175.gz

vreemd!
Helaas was het vooral gisteren inderdaad weer raak. Vandaag gaat vooralsnog goed, maar ik vrees weer een beetje voor later vandaag als het normaal gesproken drukker wordt.

Wat we in ieder geval willen melden is dat deze problemen uiteraard de hoogste prioriteit hebben, men is er al vele dagen en vele uren aan bezig. Schijnbaar zijn er dus meer problemen dan alleen het capaciteitsprobleem, al weet ik er zelf technisch vrij weinig van af.

Het is erg balen dat het al zo lang blijft voortduren, maar uiteraard wordt er niet gestopt met werken totdat het is opgelost. Ik wou dat ik het zelf kon oplossen, maar helaas moest ik zonodig de moderator school volgen ipv de techniek school, dom dom dom...

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Gloeiende gloeiende niet tijdens de finale van de voize toch??????
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kom steeds niet verder dan startpagina en blogs. Actieve onderwerpen en topics krijg ik niet te pakken.

* Gewoon om te melden.*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven