Werk & Studie alle pijlers

Afscheid bij huidige baan

13-02-2013 16:37 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben mijn laatste dagen aan het werken in mijn huidige baan. Op mijn laatste dag zou ik graag iets meenemen voor mijn collega's. Ik dacht aan taart of iets dergelijks, lijkt jullie dat een goed idee of ...?

Alvast bedankt!

(ik heb een tiental collega's)
quote:pakjezakdoekjes schreef op 13 februari 2013 @ 16:37:

Hoi,

Ik ben mijn laatste dagen aan het werken in mijn huidige baan. Op mijn laatste dag zou ik graag iets meenemen voor mijn collega's. Ik dacht aan taart of iets dergelijks, lijkt jullie dat een goed idee of ...?

Alvast bedankt!

(ik heb een tiental collega's)

Ligt aan de relatie die je met hen hebt en hoe lang je er hebt gewerkt. Als je er kort bent geweest, is een stukje taart bij de koffie wel genoeg. Heb je een meer persoonlijke band met je collega,s dan zou je kunnen voorstellen na werktijd met zijn allen een uurtje wat te gaan drinken, waarbij jij dan bijv. de eerste ronde voor je rekening neemt en een schaal bitterballen laat neerzetten.

Nog een welgemeend advies: áls je besluit taart mee te nemen, koop dan een goede, échte taart bij een banketbakker, niet zo'n kartonnen vlaai van zo'n vlaaienketen of van de supermarkt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Eh ja. Dat is toch ook heel normaal? Taart, koekjes of wat anders lekkers. Maar ik neem aan dat ze toch ook wel even stil gaan staan van het bedrijf uit met jouw vertrek?
Bij de Hema kun je kleine tompoucen bestellen en er iets op laten zetten, bv een foto of een leuke tekst. Vonden mijn collega's toen erg leuk :Imao:
Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Ik heb er zelf iets meer dan één jaar gewerkt, de sfeer was niet altijd even fijn, en ik stap ook zelf op, dus ik twijfel er een beetje aan of ze er echt bij gaan stil staan.

Zelf iets bakken is misschien ook een optie? Of is dat wat kneuterig ?
Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Ik heb er zelf iets meer dan één jaar gewerkt, de sfeer was niet altijd even fijn, en ik stap ook zelf op, dus ik twijfel er een beetje aan of ze er echt bij gaan stil staan.

Zelf iets bakken is misschien ook een optie? Of is dat wat kneuterig ?
quote:pakjezakdoekjes schreef op 13 februari 2013 @ 16:47:

als jij taart meebrengt, staan zij er bij stil.
Als jij aardig kan bakken, dan kun je dat toch gewoon doen?

En als ze het kneuterig vinden of niet lekker, dan is het hun probleem. Je komt er toch nooit meer
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2013 @ 16:51:

[...]

als jij taart meebrengt, staan zij er bij stil.Inderdaad, je hebt gelijk
quote:himalaya schreef op 13 februari 2013 @ 16:52:

Als jij aardig kan bakken, dan kun je dat toch gewoon doen?

En als ze het kneuterig vinden of niet lekker, dan is het hun probleem. Je komt er toch nooit meer
En anders een grote pot met drop/spekkies om neer te zetten?

Is het misschien iets minder beladen.
dubbel
Ik zou gewoon een lekkere taart doen, desnoods 2, verschillende smaken. En dan is het toch goed? Je hoeft er toch niet een hoop van werk te maken.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Geen taart maar boterkoek, dat loopt veeeel harder en mensen komen drie vier keer terug (dat kan natuurlijk ook aan mijn bakkunsten liggen ). Heb je geen behoefte aan dat ze bij jou vertrek stilstaan dan kan je ook een gevulde snoep/koektrommel achterlaten, wel even aangeven dat en waarom er deze staat in de laatste mail aan je toekomstige ex-collega's, dat werkt vaak ook prima. Net wat jij wilt!
Bedankt allemaal voor jullie tips!
Gewoon wat stroopwafels, roze koeken en cake meenemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven