TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
donderdag 14 februari 2013 om 11:16
De meest grappige blijft voor mij die van alane-wes.
Als ik een dip heb kijk ik die op joetoeb. Ben dan meteen weer vrolijk.
Vin krijgt net een mail van linkedin:
"Gefeliciteerd heer *naam*. In 2012 stond u in de top 5 meest bekeken profielen. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw inzet"
Maar een kadootje?
Als ik een dip heb kijk ik die op joetoeb. Ben dan meteen weer vrolijk.
Vin krijgt net een mail van linkedin:
"Gefeliciteerd heer *naam*. In 2012 stond u in de top 5 meest bekeken profielen. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw inzet"
Maar een kadootje?
donderdag 14 februari 2013 om 15:21
donderdag 14 februari 2013 om 16:02
quote:Yezka schreef op 14 februari 2013 @ 08:38:
Wat denk je dat er in al die injecties zat? Suikerwater?
Nee, maar ik hoopte dat het van de beebie was
Nee, dat kan echt nog niet. De embryo is wel rechtstreeks in mijn baarmoeder ingebracht, dus hoeft niet eerst nog 5 tot 7 dagen door mijn eileiders te zwerven, maar het aanmaken van hCG gebeurt pas na het innestelen (want door de placenta) en hCG zorgt voor de zwangerschapsverschijnselen. Daarom geloof ik mensen ook niet die beweren vanaf de conceptie zwangerschapsverschijnselen te hebben gehad. Dat kan gewoon echt niet.
Nee, dat weet ik, maar ik hoop tegen beter weten in. Dat wist je toch al?
En nu moet ik 3x per dag vaginaal hormonen inbrengen.
Is dat om te zorgen dat de zwangerschap beter tot stand komt?
Omdat er eicellen zijn geoogst ipv dat ze zijn gesprongen, heb ik nu geen corpus luteum (ook wel het gele lichaam genoemd) dat progesteron aanmaakt om te zorgen dat de embryo de tijd krijgt om zich in te nestelen. Dus krijg ik progesteron van buitenaf. Als de embryo zich innestelt, gaat het dus hCG produceren en heb ik de progesteron niet meer nodig.
[/biologieles] Dat wist ik dan weer niet meer. Klinkt inderdaad logisch! Je zult ondertussen wel een soort hormonale atoombom zijn.
Wat denk je dat er in al die injecties zat? Suikerwater?
Nee, maar ik hoopte dat het van de beebie was
Nee, dat kan echt nog niet. De embryo is wel rechtstreeks in mijn baarmoeder ingebracht, dus hoeft niet eerst nog 5 tot 7 dagen door mijn eileiders te zwerven, maar het aanmaken van hCG gebeurt pas na het innestelen (want door de placenta) en hCG zorgt voor de zwangerschapsverschijnselen. Daarom geloof ik mensen ook niet die beweren vanaf de conceptie zwangerschapsverschijnselen te hebben gehad. Dat kan gewoon echt niet.
Nee, dat weet ik, maar ik hoop tegen beter weten in. Dat wist je toch al?
En nu moet ik 3x per dag vaginaal hormonen inbrengen.
Is dat om te zorgen dat de zwangerschap beter tot stand komt?
Omdat er eicellen zijn geoogst ipv dat ze zijn gesprongen, heb ik nu geen corpus luteum (ook wel het gele lichaam genoemd) dat progesteron aanmaakt om te zorgen dat de embryo de tijd krijgt om zich in te nestelen. Dus krijg ik progesteron van buitenaf. Als de embryo zich innestelt, gaat het dus hCG produceren en heb ik de progesteron niet meer nodig.
[/biologieles] Dat wist ik dan weer niet meer. Klinkt inderdaad logisch! Je zult ondertussen wel een soort hormonale atoombom zijn.
donderdag 14 februari 2013 om 16:19
quote:Yvonne77 schreef op 14 februari 2013 @ 16:02:
[...]
Dat wist ik dan weer niet meer. Klinkt inderdaad logisch! Je zult ondertussen wel een soort hormonale atoombom zijn.Ja, dat ook... Ik heb om de haverklap ruzie/irritatie met mensen en volgens mij is er al weken niemand meer op de weg die ook werkelijk een rijbewijs heeft.
[...]
Dat wist ik dan weer niet meer. Klinkt inderdaad logisch! Je zult ondertussen wel een soort hormonale atoombom zijn.Ja, dat ook... Ik heb om de haverklap ruzie/irritatie met mensen en volgens mij is er al weken niemand meer op de weg die ook werkelijk een rijbewijs heeft.
donderdag 14 februari 2013 om 16:33
donderdag 14 februari 2013 om 16:37
Ze zouden in elke verpakking zo'n t-shirt moeten doen denk ik. Ik bedoel: je bent al vervelend genoeg zonder dat je ook nog gaat lopen stinken.
Ik moet me zo eens aan gaan kleden. Heb vanmiddag in bed gelegen na een bezoekje aan de tandarts. God, wat haat ik tanden en tandartsen en alles wat er mee te maken heeft! Hij heeft mijn tandvlees zwaar mishandeld en nu de verdoving uitgewerkt is ben ik niet blij!
Dadelijk komt de vee-arts. Bij één van de koetjes moeten ze bloed afnemen om te controleren op ziektes. Sielug! Ik denk niet dat ze hard mee gaat werken, want ze altijd tegendraads
Ik moet me zo eens aan gaan kleden. Heb vanmiddag in bed gelegen na een bezoekje aan de tandarts. God, wat haat ik tanden en tandartsen en alles wat er mee te maken heeft! Hij heeft mijn tandvlees zwaar mishandeld en nu de verdoving uitgewerkt is ben ik niet blij!
Dadelijk komt de vee-arts. Bij één van de koetjes moeten ze bloed afnemen om te controleren op ziektes. Sielug! Ik denk niet dat ze hard mee gaat werken, want ze altijd tegendraads
donderdag 14 februari 2013 om 16:41
quote:Yvonne77 schreef op 14 februari 2013 @ 16:37:
Ze zouden in elke verpakking zo'n t-shirt moeten doen denk ik. Ik bedoel: je bent al vervelend genoeg zonder dat je ook nog gaat lopen stinken.
Hu? Hoezo? Denk je dat er uberhaubt nog iemand bij me in de buurt wil komen?
En tandarts sucks. (Nou ja, niet de tandarts zelf, maar dat ie ons vaak pijn doet sucks).
Hu? Hoezo? Denk je dat er uberhaubt nog iemand bij me in de buurt wil komen?
En tandarts sucks. (Nou ja, niet de tandarts zelf, maar dat ie ons vaak pijn doet sucks).
donderdag 14 februari 2013 om 17:03