Entertainment alle pijlers

Meerdijk; the sequel

10-01-2013 13:12 2310 berichten
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:

1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?

2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?

3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?

4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?

5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?

6. Komt Bram ooit uit de kast?

7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?

Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
Ha, daar stond Bing toch mooi even met z'n poepbek vol tanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 12 februari 2013 @ 21:20:

En Sjors kon natuurlijk niet aan het tijdstip van het mailtje zien dat Wieteke het nooit verstuurd kon hebben Ook handig voor Lorena dat Bing geen reply op de mail stuurt, maar reageert met een sms-je...
quote:shockingblue schreef op 13 februari 2013 @ 20:08:

[...]

Ieder zijn eigen ding.Ik voel me ook niet aangesproken met 'we'. Schreef je hier toen überhaupt al mee, SB?
quote:coolpack2 schreef op 14 februari 2013 @ 19:37:

[...]

Ik voel me ook niet aangesproken met 'we'. Schreef je hier toen überhaupt al mee, SB? Toendertijd niet.
Aha, ik begreep 't al niet. Je bedoelde niet ons dus haha
Laat die kassa... Oh nee, telefoon maar rinkelen ;)
Wat een bagger aflevering zeg, irriteerde me bijna aan iedereen. Nou benieuwd wat voor wending we morgen krijgen
Ik vond Janine vandaag echt op haar best.
Zo zou ze vaker moeten zijn.
(Niet in beeld, zeg maar.)
Gaat ploert dood?
hij schijnt volgende week in de spoilers nog levend te zijn: "Anton weet eindelijk tot Sjoerd door te dringen.". Dus het klinkt niet alsof het over een dode gaat.

Ik begrijp niet dat Janine en haar man niet in een normaal gesprek eruit kunnen komen. Alles is communiceerbaar op hun leeftijd lijkt me.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 15 februari 2013 @ 21:02:

Alles is communiceerbaar op hun leeftijd lijkt me.Maar dit is Meerdijk.

De wereld waarin alles anders is.
Volgens mij is het al 100x gezegd maar wat lijkt Mike op een aap zeg
quote:Lotte35 schreef op 15 februari 2013 @ 21:36:

[...]

Maar dit is Meerdijk.

De wereld waarin alles anders is.precies, als ze er in een gesprekje weer uit zou zijn dan zou het natuurlijk geen soap zijn maar écht.
quote:meeske schreef op 15 februari 2013 @ 22:08:

Volgens mij is het al 100x gezegd maar wat lijkt Mike op een aap zeg nou je het zegt. Een aap met een rattensmoeltje. Kwestie van typecasting. Thuis is hij natuurlijk hartstikke lief.
Whahaha! Inderdaad, Mike Mega Toby lijkt op een aap!!! Ik persoonlijk vind hem erg lelijk... Bah! Hoop dat ik nu geen apen beledig.
Daar waren we al een poosje achter, dat Mike een apensnoet heeft. We hebben zelfs al een keer een geheime foto van de kleine van Nina gepubliceerd:

Ik vond Nina nogal luchtig *prrrrt*

En hoezo voelt ze de baby terwijl ze blijkbaar nog haar gewone kleren aan heeft + ze was toch niet zo ver? Soap I know. Groeien kinderen ook 3x zo snel op...
Tja, lullig dat het geen koud water is, anders kon je nog wat later beginnen met reanimeren.
maar goed, in moredyke hou je toch geen schade over
quote:Lotte35 schreef op 16 februari 2013 @ 11:28:

Daar waren we al een poosje achter, dat Mike een apensnoet heeft. We hebben zelfs al een keer een geheime foto van de kleine van Nina gepubliceerd:

[img]http://rashmanly.files.wordpress.com/20 ... =450&h=293[/img]Ooooh wat zal Nina janken... ze wou een Chiwawa
Wel typerend hoor. Het ene moment is Shoerd een stoere vent en het volgende moment zuipt hij zich lam in de badkuip. Maar he that´s Meerdijk for you.
laat m ook lekker op zn rug liggen haha
quote:coolpack2 schreef op 18 februari 2013 @ 20:04:

laat m ook lekker op zn rug liggen hahaJa een echte arts die Bouwhuis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven