Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 14 februari 2013 om 11:13
vrijdag 15 februari 2013 om 11:33
vrijdag 15 februari 2013 om 14:53
quote:wdr schreef op 15 februari 2013 @ 11:33:
Dag lieve mensen
Ja ik ben er weer. Ik ben al een maand terug van vakantie maar nog niet op het forum geweest. Als ik teveel forum, dan gaat dat ten koste van mijn werk en 's avonds mn gezin. Sorry, maar wel heel leuk om weer van jullie te horen en ik kom weer wat vaker langs!
Dag lieve mensen
Ja ik ben er weer. Ik ben al een maand terug van vakantie maar nog niet op het forum geweest. Als ik teveel forum, dan gaat dat ten koste van mijn werk en 's avonds mn gezin. Sorry, maar wel heel leuk om weer van jullie te horen en ik kom weer wat vaker langs!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 15 februari 2013 om 16:22
Wat een lief onthaal!
Hoe is het hier? Ik heb vast veel gemist.
Ben in Thailand op veel prachtige stranden en eilanden geweest, s avonds aan het strand thais eten en milkshakes drinken onder de palmboom. Heerlijk! Ook wel wat tegenslag gehad maar hoort soms bij reizen. En toen zat ik de ene dag nog op het strand met 32 graden en de volgende dag kwam ik aan in een land waar het vroor en ijsde en lijkbleke hoestende mensen als michelinmannetjes ingepakt door de sneeuw strompelden. Dat was een interessante ervaring.
Een fijn 2013 allemaal! Klein beetje laat.
Kan iemand me een hele korte samenvatting geven van de belangrijkste ontwikkelingen, banen, gezondheid enzo?
Hoe is het hier? Ik heb vast veel gemist.
Ben in Thailand op veel prachtige stranden en eilanden geweest, s avonds aan het strand thais eten en milkshakes drinken onder de palmboom. Heerlijk! Ook wel wat tegenslag gehad maar hoort soms bij reizen. En toen zat ik de ene dag nog op het strand met 32 graden en de volgende dag kwam ik aan in een land waar het vroor en ijsde en lijkbleke hoestende mensen als michelinmannetjes ingepakt door de sneeuw strompelden. Dat was een interessante ervaring.
Een fijn 2013 allemaal! Klein beetje laat.
Kan iemand me een hele korte samenvatting geven van de belangrijkste ontwikkelingen, banen, gezondheid enzo?
vrijdag 15 februari 2013 om 17:53
vrijdag 15 februari 2013 om 19:23