Mode & Beauty alle pijlers

Eyeliner

17-02-2013 17:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Enige tijd probeer ik al een gewone lijn met eyeliner aan te brengen. Tot frustratie aan toe want het lukt nooit ;)

Nu heb ik de plakband tip gelezen na wat googlen?! Werkt dit of helpt dit alleen voor de wing?
eyeliner pencil

Ik gebruik deze,echt ideaal!
Of gewoon morsen en daarna bijwerken met een wattenstaafje.

Heeft iemand hier trouwens een tip voor een goede waterpoof vloeibare eyeliner? Ik hoorde van een collega dat die van Essence (kruidvat) wel oke is. Ik heb nu zelf die van de Hema die ook verkondigt waterproof te zijn, maar met een flinke regenbui toch echt overal zit.
Coffee junk

Onmisbaar bij het eyeliner aanbrengen.
De Infallible Eyeliner van L'Oréal Paris is waterproof en blijft tot 16 uur perfect zitten. Door de potloodvorm makkelijk aan te brengen. Hij blijft langer zitten als de Essence, maar laatstgenoemde heeft meer kleuren. Goedkoper ook.
Ik heb sinds kort deze

http://cosmetic-candy.com ... in-01-ultra-black-review/

Daarvoor had ik de opdraaistift van Gosh. Die blijft ook goed zitten en is hetzelfde als de opdraaistift van Essence.
Gewoon met potloodje zetten, ooglid strak trekken, zodat je op een Chinees lijkt zegt maar en dan het streepje trekken.

Kan nooit mislukken.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Bij mij stempelt eyeliner onder mijn wenkbrauw :( Hebben jullie daarvoor ook geniale tips?
Die van de Action schijnt ook wel fijn te zijn.
quote:tristan19 schreef op 17 februari 2013 @ 19:21:

Bij mij stempelt eyeliner onder mijn wenkbrauw :( Hebben jullie daarvoor ook geniale tips?Wat voor eyeliner gebruik je? De mijne doet dat nl ook als ik 'm net op heb gebracht. Even ogen dichthouden en laten drogen. Heeft ook met de diepte van je ogen en je oogleden te maken denk ik.
Coffee junk
quote:grees schreef op 17 februari 2013 @ 19:40:

[...]

Wat voor eyeliner gebruik je? De mijne doet dat nl ook als ik 'm net op heb gebracht. Even ogen dichthouden en laten drogen. Heeft ook met de diepte van je ogen en je oogleden te maken denk ik.Ik heb een waterproof stift van Essence. Ik ga het eens proberen, ziet er zo stom uit die rand
Ik gebruik die van essence vloeibaar. Heb er al heullllll wat geprobeerd maar deze is t m voor mij.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
1 tip: breng je eyeliner altijd aan met je oog halfopen. Dus nooit gesloten. Zo krijg je een mooi lijntje. Succes
Long lasting gel eyeliner van Maybelline, blijft super!
ik gebruik kohlpotlood, je kan het iets vervagen en ook strakke lijnen zetten als je het potlood scherp slijpt. Wel een potloodje gebruiken wat waterproof/zeer langhoudend is. Ik vind het echt het makkelijkst.

Ik heb er een van Mac die netzo lang houdt als vloeibare eyeliners en daarmee trek ik een dikke streep, die vaag ik een stuk uit. Vervolgens trek ik vanuit mn binnenste ooghoek weer een dunne streep langs de wimperrand.

Ik vind echt bij vrijwel niemand een harde streep mooi staan, blenden is het toverwoord. Als je toch een hardere streep wil neem dan een gelliner (al kan het ook met een langhoudend kohlpotlood). daar kun je allerlei soorten kwastjes bij krijgen wat het trekken van een streep ook weer makkelijker kan maken.
quote:norma_jeane schreef op 17 februari 2013 @ 19:51:

Ik gebruik die van essence vloeibaar. Heb er al heullllll wat geprobeerd maar deze is t m voor mij.Same here!
Ik gebruikte eyeliner van be-Yu, verkrijgbaar bij Douglas.

Eerst een dikke lijn, daarna bijwerken met wattenstaafjes.

Nu heb ik permanente eyeliner, boven en onder laten zetten, sta gelukkig niet elke ochtend te klooien met mn eyeliner!
Ik vind Essence sowieso een prima cosmeticamerk. Ik heb tegenwoordig wat minder te besteden en Essence is echt een prima goedkoop alternatief voor de duurdere cosmetica merken.

Ik heb de eyeliner van Essence en een wenkbrauwpotlood. Heb wel eens een lipstick van ze geprobeerd maar die vind ik niet zo fijn.. Oogschaduw draag ik sowieso nooit want dat gaat zo in die huidplooien van je ooglid zitten. Ze hebben ook een hele fijne matte powder die gewoon wit is en daarmee perfect voor over m'n BB cream om te matteren.

En de prijs is vooral super! Ik ben om
Eyeliner pen van Catrice (Kruidvat). Spotgoedkoop en de beste die ik ooit gebruikt heb. Loopt niet door en kruimelt niet.
quote:sourpuss schreef op 18 februari 2013 @ 13:57:

Ik vind echt bij vrijwel niemand een harde streep mooi staan, blenden is het toverwoord.Precies. Maar blenden is bij oogschaduw al helemaal een must.
Gel eyeliner + kwast van Catrice!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven