Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:Wickivi schreef op 17 februari 2013 @ 21:14:

[...]

Haha ik heb even opgezocht hoe lang Wendy is. Zij is 1.70. Ze is volgens mij ongeveer Wendy haar lengte dus redelijk groot.

nu voel ik me helemaal reusachtig met mijn 1.84

maar bij sommige mensen is het gewoon goed verdeeld, heb ook een vriendin die veel slanker oogt dan dat ze weegt
Evan mag wel even meesporten...
quote:Tickel schreef op 17 februari 2013 @ 21:17:

[...]

1.70 is niet groot hoor Ik ben 1.68, ik snap er niks van
Nou daar gaat ze dan toch het vliegtuig in hoor!
Ze heeft een smalle bouw, dat scheelt denk ik
Ze heeft wel een schop onder de kont nodig. Dat naar haar vader toe is ook gewoon iets wat ze moet doen. Nou ja ze doet het nu tenminste.
Wie is Evan nou haar nieuwe vriend?
Wat ik opvallend vind, is het extreme gedrag van sommige van de kandidaten van Obese. Ik denk aan Danny van vorig jaar die extreem veel ging sporten en daarin doorsloeg.

Alsof de ene verslaving (extreem veel eten) wordt vervangen door een andere. En je nog steeds niet hoeft te voelen.

Doen die psychologen van de begeleiding daar iets mee?
Everything you see I owe to spaghetti!
ik snap wel waarom ze niet durfde
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 17 februari 2013 @ 21:23:

Wie is Evan nou haar nieuwe vriend?Jup
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Wickivi schreef op 17 februari 2013 @ 21:22:

Ze heeft wel een schop onder de kont nodig. Dat naar haar vader toe is ook gewoon iets wat ze moet doen. Nou ja ze doet het nu tenminste.Waarom moet ze dat doen dan? Van wie? Toch alleen van zichzelf?
Hoe lang geleden is haar vader overleden? En is ze nog nooit naar zijn graf geweest?
het is inderdaad wel een drama queen... Hoe erg het ook is van haar vader.. waarom zo lang wachten?
quote:Tickel schreef op 17 februari 2013 @ 21:23:

[...]

JupZo dat is dan al serieus!
quote:S0LEIL schreef op 17 februari 2013 @ 21:23:

Hoe lang geleden is haar vader overleden? En is ze nog nooit naar zijn graf geweest?3 a 4 jaar geleden. Nog nooit geweest idd. ook niet naar de begrafenis.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 17 februari 2013 @ 21:24:

[...]

Zo dat is dan al serieus!Ik vraag me af wat haar ex denkt als hij deze aflevering ziet. Blijf het sneu vinden voor hem.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, als het program het toch betaalt, waarom niet he
Daarbij heeft ze geluk dat ze met een programma meedoet, want anders zou ze het niet vergoed krijgen door de verzekering. Het is niet erg genoeg volgens de norm.
Vindt de schade aan haar lichaam wel meevallen, ze is echt een hele mooie meid
haar huid is echt mooi mee terug gekrompen vind ik!

der buik zie je wel dat ze overgewicht heeft gehad maar op haar rug zie je het nauwlijks vind ik.
Ik was ook wel benieuwd wat snel afvallen met je borsten doet. Jammer dat ze dat niet laten zien.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Vond haar er net nou niet heel erg fris uitzien in het gezicht, maar is misschienv ermoedheid of net gehuild hebben ofzo?
Vond haar er net nou niet heel erg fris uitzien in het gezicht, maar is misschienv ermoedheid of net gehuild hebben ofzo?
Mari wordt er ook niet knapper op.
ik snap die spanning nooit zo. Wat nou als ze 58 kilo is afgevallen is dan iedereen teleurgesteld of boos? Dan heeft ze het toch nog geweldig gedaan?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven