Kind in je Uppie (deel 4)
vrijdag 1 februari 2013 om 11:56
Hiermee open ik deel vier van het topic voor vrouwen die alleen (of met een lesbische partner) zwanger willen worden, zwanger zijn of een kind hebben gekregen!
Fase 1: orientatie of wachtlijst
Uppie
Jola (33 jaar, orientatiefase GG)heeft nu een partner!
Colalight
Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)
Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)
MissBella (36 jr, start mei '13 bij UMC)
F1978 (34 jr, wachtlijst KID Centrum Amsterdam)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Abusu (35 jr, wachtlijst KID centrum Amsterdam)
Zijaanzij (lesbisch stel, GG of MCK, start hopelijk sept '13)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 GG met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Jive
Tammywynet
Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)
ChantalJS
Sterre
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)
Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)
Tatum (GG, IUI sinds mei '12)
Houston (gestart okt. '12)
Anomiem6
Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)
Tessado (36 jr, MCK, start maart '13)
Mila (34jr, ZI sinds sept '12, 2x mk)
Gavia (wachtlijst UMCU, start in juni '13)
Fase 3: zwanger!
Anoniem4
Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)
Vinyl
Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)
Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)
ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)
E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)
NYC (lesbisch stel, 33jr, GG, start jan. '13, eerste poging raak)
Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)
Fase 4: een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.
Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Fase 1: orientatie of wachtlijst
Uppie
Jola (33 jaar, orientatiefase GG)heeft nu een partner!
Colalight
Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)
Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)
MissBella (36 jr, start mei '13 bij UMC)
F1978 (34 jr, wachtlijst KID Centrum Amsterdam)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Abusu (35 jr, wachtlijst KID centrum Amsterdam)
Zijaanzij (lesbisch stel, GG of MCK, start hopelijk sept '13)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 GG met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Jive
Tammywynet
Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)
ChantalJS
Sterre
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)
Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)
Tatum (GG, IUI sinds mei '12)
Houston (gestart okt. '12)
Anomiem6
Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)
Tessado (36 jr, MCK, start maart '13)
Mila (34jr, ZI sinds sept '12, 2x mk)
Gavia (wachtlijst UMCU, start in juni '13)
Fase 3: zwanger!
Anoniem4
Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)
Vinyl
Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)
Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)
ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)
E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)
NYC (lesbisch stel, 33jr, GG, start jan. '13, eerste poging raak)
Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)
Fase 4: een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.
Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
zondag 17 februari 2013 om 16:27
Wondertje, ik ben ruim een jaar geleden bij een osteopaat geweest die veel van vruchtbaarheid af wist. Buiten het feit dat ze me heel veel pijn deed, heeft het niets uitgehaald. Ik heb het vijf keer volgehouden en ben er toen mee gestopt. De acapuntuur is wel heel erg bekend en zou ik dan eerder doen dan osteopatie. Het kostte 95 euro per keer/uur. Succes!
zondag 17 februari 2013 om 16:49
Hey meiden.
Hier gaat het niet zo goed, veel (oud) bloedverlies en ik maak mij er nogal zorgen om. Verloskundige geeft aan dat het niets hoeft te betekenen (zolang het maar oud bloed is en je geen krampen hebt) en daar vertrouw ik maar op. Wel gaf ze aan dat ik het allemaal wat rustiger aan moest doen. Als ik loop, zo langzaam lopen als je dat doet wanneer je een klein kindje aan de hand hebt. Ook moet ik een afspraak maken bij de bekken therapeut.
Verder heb ik ook wat troubles op familie vlak. Dat was al niet best, maar het is nu helemaal hommeles. Heb echt zin om definitief te breken met mijn familie. Wat een vreselijke mensen.
En net nu ik stress helemaal niet kan gebruiken.
Sorry voor de ego post, maar het lukt mij even niet om helemaal bij te lezen en op iedereen te reageren. Ben even helemaal gesloopt.
Hier gaat het niet zo goed, veel (oud) bloedverlies en ik maak mij er nogal zorgen om. Verloskundige geeft aan dat het niets hoeft te betekenen (zolang het maar oud bloed is en je geen krampen hebt) en daar vertrouw ik maar op. Wel gaf ze aan dat ik het allemaal wat rustiger aan moest doen. Als ik loop, zo langzaam lopen als je dat doet wanneer je een klein kindje aan de hand hebt. Ook moet ik een afspraak maken bij de bekken therapeut.
Verder heb ik ook wat troubles op familie vlak. Dat was al niet best, maar het is nu helemaal hommeles. Heb echt zin om definitief te breken met mijn familie. Wat een vreselijke mensen.
En net nu ik stress helemaal niet kan gebruiken.
Sorry voor de ego post, maar het lukt mij even niet om helemaal bij te lezen en op iedereen te reageren. Ben even helemaal gesloopt.
zondag 17 februari 2013 om 18:36
Lizzy, zit zelf met hoofd vol stress en emoties om je echt inhoudelijk te helpen. Maar ik wil wel laten weten dat ik aan je denk en hoop en bid (als je dat wil) dat je rust qua zwangerschap krijgt. En ook wat betreft familie.
Ik heb ervaring met moeilijke familie en breken, dus als je van je af wil mailen, laat het dan maar weten.
Ik heb ervaring met moeilijke familie en breken, dus als je van je af wil mailen, laat het dan maar weten.
Waar zit de any-key?
zondag 17 februari 2013 om 19:24
Hallo allemaal,
Ik zit in fase 1 ben 25 jaar volgende week 26 kom uit een klein dorp in de betuwe en heb al heel lang een kinderwens. Soms denk ik dat dit meer is omdat ik toen ik 15 was een abortus heb gehad van mijn vriendje toen. Op dat moment heb ik alles uitgezocht maar ik ben en blijf van mening dat een kind geen kind op kan voeden en ik voel me er dan op dit moment ook veel meer klaar voor om alleen een kindje te kunnen krijgen.
Ik heb mijn eerste gesprek gehad bij het umc in utrecht dit ging erg goed voor mijn gevoel het meeste had ik al gelezen op internet maar daardoor was het gesprek niet minder fijn. Vriendinnen vragen waarom wil je dit en zeker op deze leeftijd al want ik ben natuurlijk nog vrij jong maar op de 1 of andere manier heb ik heel sterk het gevoel dat ik niet de liefde van mijn leven tegen ga komen want uiteraard is dat toch je voorkeur om het samen te doen van de man waar je zielsveel van houd maar waar ik me dan echt aan irritieer ja doe niet zo negatief natuurlijk vind je wel iemand waarom niet nou ja waarom wel ik zie zoveel relaties om me heen van mensen die settelen voor minder omdat ze niet alleen willen blijven en dat is niet mijn idee van een gelukkig leven ik ben liever een goeie gelukkige moeder voor mijn kind alleen dan ongelukkig met mijn relatie herkennen mensen dit ook dat mensen in hun omgeving zo reageren? Ik moet wel zeggen dat mijn familie niks dan positief is...
ik kijk uit naar jullie reacties!
xoxo Elonie
Ik zit in fase 1 ben 25 jaar volgende week 26 kom uit een klein dorp in de betuwe en heb al heel lang een kinderwens. Soms denk ik dat dit meer is omdat ik toen ik 15 was een abortus heb gehad van mijn vriendje toen. Op dat moment heb ik alles uitgezocht maar ik ben en blijf van mening dat een kind geen kind op kan voeden en ik voel me er dan op dit moment ook veel meer klaar voor om alleen een kindje te kunnen krijgen.
Ik heb mijn eerste gesprek gehad bij het umc in utrecht dit ging erg goed voor mijn gevoel het meeste had ik al gelezen op internet maar daardoor was het gesprek niet minder fijn. Vriendinnen vragen waarom wil je dit en zeker op deze leeftijd al want ik ben natuurlijk nog vrij jong maar op de 1 of andere manier heb ik heel sterk het gevoel dat ik niet de liefde van mijn leven tegen ga komen want uiteraard is dat toch je voorkeur om het samen te doen van de man waar je zielsveel van houd maar waar ik me dan echt aan irritieer ja doe niet zo negatief natuurlijk vind je wel iemand waarom niet nou ja waarom wel ik zie zoveel relaties om me heen van mensen die settelen voor minder omdat ze niet alleen willen blijven en dat is niet mijn idee van een gelukkig leven ik ben liever een goeie gelukkige moeder voor mijn kind alleen dan ongelukkig met mijn relatie herkennen mensen dit ook dat mensen in hun omgeving zo reageren? Ik moet wel zeggen dat mijn familie niks dan positief is...
xoxo Elonie
zondag 17 februari 2013 om 19:24
Hallo allemaal,
xoxo Elonie
xoxo Elonie
zondag 17 februari 2013 om 19:51
Liz, wat vervelend allemaal! Die strees is echt niet goed, dus kies even voor jezelf. Knuffel van mij
Houston, met jou gaat het ook nog niet zo? Denk je dat je rond dinsdag weer een poging gaat doen of sla je een maandje over? Ook van mij een knuffel
Elodie, welkom!!! Heb je al gehoord of je door bent? Heftig van je abortus, maar net wat je zegt, je was toen zelf nog een kind. Heel veel succes!!
Houston, met jou gaat het ook nog niet zo? Denk je dat je rond dinsdag weer een poging gaat doen of sla je een maandje over? Ook van mij een knuffel
Elodie, welkom!!! Heb je al gehoord of je door bent? Heftig van je abortus, maar net wat je zegt, je was toen zelf nog een kind. Heel veel succes!!
zondag 17 februari 2013 om 19:58
Hey,
Bedankt Emma!
Nee ik heb morgen een psychologisch gesprek maar ik maak me er niet echt druk over eigenlijk want ik had een positieve brief van mijn huisarts mee gekregen. En als ik er niet door heen kom zijn er nog andere ziekenhuizen. De wachttijd is tot ongeveer januari dus dat is allemaal nog vrij snel.
Mijn abortus was idd vrij heftig maar ik ben er sterker uitgekomen en heeft me gemaakt tot wie ik nu ben en nu kan ik mijn eventuele kindje wel echt alles geven en dat is toch het belangrijkste van alles.
xx
Bedankt Emma!
Nee ik heb morgen een psychologisch gesprek maar ik maak me er niet echt druk over eigenlijk want ik had een positieve brief van mijn huisarts mee gekregen. En als ik er niet door heen kom zijn er nog andere ziekenhuizen. De wachttijd is tot ongeveer januari dus dat is allemaal nog vrij snel.
Mijn abortus was idd vrij heftig maar ik ben er sterker uitgekomen en heeft me gemaakt tot wie ik nu ben en nu kan ik mijn eventuele kindje wel echt alles geven en dat is toch het belangrijkste van alles.
xx
zondag 17 februari 2013 om 20:05
Eleonie welkom!!! Je weet zelf het beste wat je wilt! En als je alles verder op n rijtje hebt...Gavia schrijft hier ook en is ook 26 dus... wees welkom!!! Persoonlijk zou ik het liever op mijn dertigste geweten hebben dan had ik andere keuzes gemaakt (en was ik veeeeel vruchtbaarder geweest)..en ik kan mij overigens wel vinden in liever in je eentje gelukkig dan samen ongelukkig..
Lizzy; baaaaalen kan ik wat voor je doen, meis?
Ik vind idt zoooo k.. voor je!! Kun je er met mensen over praten?Staat je familie helemaal niet achter je? (Als je dat wilt vertellen, hoor) Denk nu aan jezelf en de kleine dus zoek je rust!! En je kan hier/per mail je hart uitstorten nl!! Geef gerust een gil!!
En soms moet je je heeeeel egoístisch even afsluiten en op jezelf focussen. Ik heb zelf de nodige shit meegemaakt en als ik een ding (als ouwe soepkip) heb meegemaakt hebt, is dat mensen toch altijd ergens een mening over moeten hebben, ik denk soms echt nog weleens; "wat heb ik nou weer fout gedaan.." maar denk vooral; "wat aan mij ergert die andere persoon, zodat hij/zij zo reageert" (jaloezie, sociaal beter in de groep passen, creativiteit ed) en dat geeft soms echt verhelderende inzichten -en boze bazen ;-P-...Tja...Ben overigens voor diezelfde bazen een brandend appartement gisteravond ingegaan om een client eruit te vissen maar dat terzijde..Goed doe je het soms toch nooit..
@Wondertje; kut!!! Pardon maar grrrr het leek zo veelbelovend!!
Op naar een nieuwe poging! Weet je al wat je wil qua donor?
Accupunctuur is dus echt een aanrader, mooi!!!
@Houton; hoe is het nou..moeten Yezka en ik (bijv.?) een keertje langskomen of kan ik wat anders voor je doen - uit die dip!!!!!-
Ik moet echt zeggen dat jullie allemaal stuk voor stuk leuke meiden zijn dus laat je alsjeblieft niet zo in een hoek zetten door een of andere -schijnbaar- menselijk wezen..het is JOUW leven!
Yezka; thanks voor de leestip en die foto's lag onder de tafel..dat meen je niet!!
Emma; wowwww..ben nu wel heeeel erg benieuwd!!!
Tammy; mooi! Gelukkig! Spannend!!! De denen zijn binnen!!!
Een nieuw jeuktopic heeft zich geopend -en na mijn reactie ws weer gesloten ;-P- "Recht op een kind" mijn advies;overslaan!!
Ga nu 'obese' kijken..motivation or not..ik ga iig heeerlijk dromen van die personal trainer hahahah
Lizzy; baaaaalen kan ik wat voor je doen, meis?
Ik vind idt zoooo k.. voor je!! Kun je er met mensen over praten?Staat je familie helemaal niet achter je? (Als je dat wilt vertellen, hoor) Denk nu aan jezelf en de kleine dus zoek je rust!! En je kan hier/per mail je hart uitstorten nl!! Geef gerust een gil!!
En soms moet je je heeeeel egoístisch even afsluiten en op jezelf focussen. Ik heb zelf de nodige shit meegemaakt en als ik een ding (als ouwe soepkip) heb meegemaakt hebt, is dat mensen toch altijd ergens een mening over moeten hebben, ik denk soms echt nog weleens; "wat heb ik nou weer fout gedaan.." maar denk vooral; "wat aan mij ergert die andere persoon, zodat hij/zij zo reageert" (jaloezie, sociaal beter in de groep passen, creativiteit ed) en dat geeft soms echt verhelderende inzichten -en boze bazen ;-P-...Tja...Ben overigens voor diezelfde bazen een brandend appartement gisteravond ingegaan om een client eruit te vissen maar dat terzijde..Goed doe je het soms toch nooit..
@Wondertje; kut!!! Pardon maar grrrr het leek zo veelbelovend!!
Op naar een nieuwe poging! Weet je al wat je wil qua donor?
Accupunctuur is dus echt een aanrader, mooi!!!
@Houton; hoe is het nou..moeten Yezka en ik (bijv.?) een keertje langskomen of kan ik wat anders voor je doen - uit die dip!!!!!-
Ik moet echt zeggen dat jullie allemaal stuk voor stuk leuke meiden zijn dus laat je alsjeblieft niet zo in een hoek zetten door een of andere -schijnbaar- menselijk wezen..het is JOUW leven!
Yezka; thanks voor de leestip en die foto's lag onder de tafel..dat meen je niet!!
Emma; wowwww..ben nu wel heeeel erg benieuwd!!!
Tammy; mooi! Gelukkig! Spannend!!! De denen zijn binnen!!!
Een nieuw jeuktopic heeft zich geopend -en na mijn reactie ws weer gesloten ;-P- "Recht op een kind" mijn advies;overslaan!!
Ga nu 'obese' kijken..motivation or not..ik ga iig heeerlijk dromen van die personal trainer hahahah
zondag 17 februari 2013 om 22:40
Welkom Elonie! Zal ik je in de OP erbij zetten zodat we weten wie je bent?
Lizzy, ik kan me voorstellen dat je dat bloedverlies erg spannend vindt. Helpt het als we met voorbeelden komen van vrouwen die we kennen die het ook hebben gehad en die gewoon een gezond kind hebben gekregen?
Wondertje, in mijn boek heb ik nog niets gezien over osteopathie. Alleen acupunctuur, voedingssupplementen, yoga en meditatie.
Tessado: Tja...Ben overigens voor diezelfde bazen een brandend appartement gisteravond ingegaan om een client eruit te vissen maar dat terzijde..
Wat?!
Lizzy, ik kan me voorstellen dat je dat bloedverlies erg spannend vindt. Helpt het als we met voorbeelden komen van vrouwen die we kennen die het ook hebben gehad en die gewoon een gezond kind hebben gekregen?
Wondertje, in mijn boek heb ik nog niets gezien over osteopathie. Alleen acupunctuur, voedingssupplementen, yoga en meditatie.
Tessado: Tja...Ben overigens voor diezelfde bazen een brandend appartement gisteravond ingegaan om een client eruit te vissen maar dat terzijde..
Wat?!
maandag 18 februari 2013 om 00:57
@ Yezka even off-topc..Tja...ik schijn weinig angst te kennen, sommige mensen beweren dat ik het opzoek maar mijn clienten activeren regelmatig het brandalarm, wachten op een BHV-er is zinloos dus was het (moest nog beginnen, jas nog aan) erop af...
Sommige clienten vluchten dan maar andere maken het erger (lees; gaan de brand zelf blussen ed) en die moet je dan echt even verplaatsen. Geen hero dus doe gewoon mijn werk
Hoop dat met jou alles ok is!!
Sommige clienten vluchten dan maar andere maken het erger (lees; gaan de brand zelf blussen ed) en die moet je dan echt even verplaatsen. Geen hero dus doe gewoon mijn werk
Hoop dat met jou alles ok is!!
maandag 18 februari 2013 om 11:07
Liz, jeetje meid, dat is schrikken zeg`! Loop je ook bij een gynaecoloog om dat bloedverlies te controleren? Ik hoop dat het snel stopt. En je snel weer een echo krijgt. Ik kan me de zorgen die je hebt zo voorstellen. Sterkte, ik denk aan je!
Elonie, welkom! Goed dat je er nu al aan begint. Waarom wachten als je er zeker van bent. Heel veel succes met het voortraject en het wachten!
Yezka, ik vraag niets, maar duim nog steeds!
Elonie, welkom! Goed dat je er nu al aan begint. Waarom wachten als je er zeker van bent. Heel veel succes met het voortraject en het wachten!
Yezka, ik vraag niets, maar duim nog steeds!
maandag 18 februari 2013 om 17:33
quote:tessado schreef op 17 februari 2013 @ 20:05:
Of jij hebt een andere smaak dan ik, maar ik zag geen "lekkere" personal trainer
Liz, is het bloeden ondertussen al gestopt?
Ik ben blij, ik heb sinds vanmiddag pijnlijke borsten, dus dat geeft me hoop . Wel heb ik met mezelf afgesproken dat ik de komende dagen niet meer ga temperaturen. Zodra ik 's nachts wakker word (hoe laat het ook is) pak ik de thermometer. Soms als mijn wekker 's ochtends gaat heb ik mezelf al 2 keer getemperatuurd. Het moet toch niet gekker worden.
Ik heb zin in ijs, dus zo even naar C1000, want daar is de B&J in de aanbieding.
Of jij hebt een andere smaak dan ik, maar ik zag geen "lekkere" personal trainer
Liz, is het bloeden ondertussen al gestopt?
Ik ben blij, ik heb sinds vanmiddag pijnlijke borsten, dus dat geeft me hoop . Wel heb ik met mezelf afgesproken dat ik de komende dagen niet meer ga temperaturen. Zodra ik 's nachts wakker word (hoe laat het ook is) pak ik de thermometer. Soms als mijn wekker 's ochtends gaat heb ik mezelf al 2 keer getemperatuurd. Het moet toch niet gekker worden.
Ik heb zin in ijs, dus zo even naar C1000, want daar is de B&J in de aanbieding.
maandag 18 februari 2013 om 17:56
maandag 18 februari 2013 om 17:59
maandag 18 februari 2013 om 19:47
O Lizzy wat waardeloos! Dan verwacht je dat je na die eerste onzekere 12 weken meer te kunnen gaan genieten maar dat lukt natuurlijk echt niet zo. En dan ook nog familie-hommeles erbij net nu je dat zo niet kunt gebruiken. Dikke voor jou! Hoop dat het vloeien vlug stopt. Denk aan je!
Welkom Eleonie!
Hier gaat het ook niet meer zo goed. Had zaterdagavond ineens een klein beetje gekleurde afscheiding. Dus dat was het einde van 1 week genieten van mijn zwanger zijn. Zit sindsdien enorm in de stress. Zondag niks meer en vandaag ook niet maar net toen ik thuis kwam en naar de wc ging kwam er weer wat. Ben nu heel bang dat het allemaal niet goed gaat daar binnen......
Welkom Eleonie!
Hier gaat het ook niet meer zo goed. Had zaterdagavond ineens een klein beetje gekleurde afscheiding. Dus dat was het einde van 1 week genieten van mijn zwanger zijn. Zit sindsdien enorm in de stress. Zondag niks meer en vandaag ook niet maar net toen ik thuis kwam en naar de wc ging kwam er weer wat. Ben nu heel bang dat het allemaal niet goed gaat daar binnen......
maandag 18 februari 2013 om 20:36
Nou ik had vandaag mijn psychologisch gesprek. Nou wat daar psychologisch aan is... het was gewoon een simpel vragen lijstje waar je je compleet doorheen kunt lullen gebruik je wellis is drugs nou ik ben van plan om moeder te worden maar wel elke week een gram coke weg te snuiven vond het een beetje raar gesprek om eerlijk te zijn. En wat was de eindconclusie ze dacht dat de commissie zou gaan zeggen dat ik te jong zou zijn om via een donor een kindje te krijgen maar gaf zelf toch ook wel aan dat ik gewoon naar de kroeg kon gaan om daar een jongen op te scoren voor een avond wat voor advies is dat... ik moet nu tot 18 Maart wachten voor mijn volgende gesprek en dan krijg ik te horen of ik dus idd op de wachtlijst gezet word of niet.. ik vind het behoorlijk spannend want heb nu echt besloten dat ik dit wil maar goed opgeven staat niet echt in mijn woordenboek dus goed komen zal het vast wel haha
Liz ik ken je natuurlijk totaal niet zit tenslotte pas sinds gister op dit forum. Om mij heen zijn ongeveer 4 vriendinnen zwanger waarvan 1 dit ook heeft gehad en daarbij is het allemaal goed gekomen hou je vast aan het positieve want uiteindelijk hoe cliche ook hoop doet leven...
Liz ik ken je natuurlijk totaal niet zit tenslotte pas sinds gister op dit forum. Om mij heen zijn ongeveer 4 vriendinnen zwanger waarvan 1 dit ook heeft gehad en daarbij is het allemaal goed gekomen hou je vast aan het positieve want uiteindelijk hoe cliche ook hoop doet leven...
maandag 18 februari 2013 om 21:03
Ben zo druk geweest dat ik niet precies meer weet waar ik gebleven was, maar ik probeer op zoveel mogelijk te reageren...
En de site ligt er steeds uit.. ook handig..
Mila, wat vervelend!! Is het donker (oud) of helder rood/roze?
Ik duim dat het stopt in ieder geval!
Oh Emma wat spannend! Wat zou dat mooi zijn zeg!!
Liz, wat kl*te hoe het nu gaat! Vertrouw erop dat het lichamelijk allemaal goed komt en je kleintje in de zomer in je armen ligt!
Doe idd wat met de bekkentherapie en laat je op je placenta (previa) controleren.
Wat je familie betreft.. tja.. Ik kan erover mee praten. Heb op mijn 18e met mijn vader en zijn kant van de familie gebroken. Beste beslissing ooit, heb zoveel meer rust in mn leven.
Snap dat het moeilijk is en weet natuurlijk niet waar je doorheen gaat nu, maar probeer alles op een rijtje te krijgen en vooral voor jezelf en je kindje te bepalen wat werkt, wat belangrijk is en vooral waar júllie baat bij hebben. Daar kan je familie het mee eens zijn, en anders niet.
En ik heb makkelijk praten hoor, dat weet ik, het is voor mij al zo lang geleden en ik ben er alleen maar op vooruit gegaan. In deze levensfase is dat ook weer heel anders natuurlijk.
Houston, hoe is het jou? Hoop dat je er een beetje doorheen komt en genoeg steun vindt waar en wanneer je dat nodig hebt.
Voor iedereen die er een kan gebruiken:
En voor iedereen die lekker zit: jeeeeeuj!!
Hier gaat het goed. Begin nu echt leven te voelen in de vorm van gefladder achtig iets.
De 'verbouwing' gaat niet helemaal zoals gepland. De muur zit, zag er goed uit, maar met het nieuwe behang erop is pas duidelijk hoe erg de originele muur en de overgang naar de voormalige kast eraan toe is. Het lijkt wel een maanlandschap.
Dus ga het behang er weer af halen en laat het volledig stucen, in de hoop gelijk een gladde muur te krijgen en er niets meer aan te hoeven doen.
Vandaag mn nieuwe bank gekregen en de kelder is weer begaanbaar. De stort zal blij worden van mn volgende bezoek
Nu de rest nog... En das nog meer dan genoeg!
En de site ligt er steeds uit.. ook handig..
Mila, wat vervelend!! Is het donker (oud) of helder rood/roze?
Ik duim dat het stopt in ieder geval!
Oh Emma wat spannend! Wat zou dat mooi zijn zeg!!
Liz, wat kl*te hoe het nu gaat! Vertrouw erop dat het lichamelijk allemaal goed komt en je kleintje in de zomer in je armen ligt!
Doe idd wat met de bekkentherapie en laat je op je placenta (previa) controleren.
Wat je familie betreft.. tja.. Ik kan erover mee praten. Heb op mijn 18e met mijn vader en zijn kant van de familie gebroken. Beste beslissing ooit, heb zoveel meer rust in mn leven.
Snap dat het moeilijk is en weet natuurlijk niet waar je doorheen gaat nu, maar probeer alles op een rijtje te krijgen en vooral voor jezelf en je kindje te bepalen wat werkt, wat belangrijk is en vooral waar júllie baat bij hebben. Daar kan je familie het mee eens zijn, en anders niet.
En ik heb makkelijk praten hoor, dat weet ik, het is voor mij al zo lang geleden en ik ben er alleen maar op vooruit gegaan. In deze levensfase is dat ook weer heel anders natuurlijk.
Houston, hoe is het jou? Hoop dat je er een beetje doorheen komt en genoeg steun vindt waar en wanneer je dat nodig hebt.
Voor iedereen die er een kan gebruiken:
En voor iedereen die lekker zit: jeeeeeuj!!
Hier gaat het goed. Begin nu echt leven te voelen in de vorm van gefladder achtig iets.
De 'verbouwing' gaat niet helemaal zoals gepland. De muur zit, zag er goed uit, maar met het nieuwe behang erop is pas duidelijk hoe erg de originele muur en de overgang naar de voormalige kast eraan toe is. Het lijkt wel een maanlandschap.
Dus ga het behang er weer af halen en laat het volledig stucen, in de hoop gelijk een gladde muur te krijgen en er niets meer aan te hoeven doen.
Vandaag mn nieuwe bank gekregen en de kelder is weer begaanbaar. De stort zal blij worden van mn volgende bezoek
Nu de rest nog... En das nog meer dan genoeg!
maandag 18 februari 2013 om 22:39
Mila, wat een drama meid. Kun je snel een echo laten maken? Ook al zit je nog niet aan het aantal weken waarop de standaard echo gedaan wordt met de hartslag, toch kunnen ze al aan de vrucht zien hoe ver deze zou moeten zijn. Bij mij liepen de vruchtjes telkens achter op schema qua groei. Ik hoop zo voor je dat het bij een beetje oud bloed blijft. Heb je verder klachten? Misselijk, duizelig, migraine, krampen? Ik hoop zo dat het mee gaat vallen maar hoop wel dat je een echo kunt laten maken. Ook voor je eigen gemoedsrust. Heel veel sterkte en ik duim voor een goed en rustig verloop verder.
Fearless, fijn te horen dat je langzaam een beetje leven gaat voelen. Lijkt me zo bijzonder! En balen van de muur, maar hee je voelt leven in je buik. Dat zet alles gelijk in perspectief. Heel veel plezier met het genieten van je buik! En sterkte met je muur.
Fearless, fijn te horen dat je langzaam een beetje leven gaat voelen. Lijkt me zo bijzonder! En balen van de muur, maar hee je voelt leven in je buik. Dat zet alles gelijk in perspectief. Heel veel plezier met het genieten van je buik! En sterkte met je muur.
dinsdag 19 februari 2013 om 07:22
@mila: gekleurde afscheiding kan heel normaal zijn hoor. Had ik ook wel. En op week 5 (dus 3 weken overtijd) had ik ineens roze slijm. Ik schrok mij kapot, maar dat bleek een innestelingbloeding te zijn geweest.
Bij de eerste keer dat ik zwanger was, had ik dat rond mijn ongesteldheidsperiode. Dus alles kan.
Een ook bij mij, iets verder in de zwangerschap, zie je dat bloedingen voor kunnen komen. Dus het hoeft echt niets te zijn. Maar uiteraard snap ik, gezien je eerdere ervaring, dat je je zorgen maakt. Blijf positief meis, ga lekker vroeg naar bed, je lichaam heeft het nu nodig. En door al dat gepieker wordt je ook doodmoe.
Dikke en ik denk aan je!
V.w.b. de lieve verhalen voor mij: ik reageer er vanavond op. Maar heel erg lief van jullie!!! Ik ben zo blij dat ik jullie als anoniem emotioneel vangnet heb haha! Maar ik wilde Mila even een hart onder de riem steken!
Werkze vandaag!!
Bij de eerste keer dat ik zwanger was, had ik dat rond mijn ongesteldheidsperiode. Dus alles kan.
Een ook bij mij, iets verder in de zwangerschap, zie je dat bloedingen voor kunnen komen. Dus het hoeft echt niets te zijn. Maar uiteraard snap ik, gezien je eerdere ervaring, dat je je zorgen maakt. Blijf positief meis, ga lekker vroeg naar bed, je lichaam heeft het nu nodig. En door al dat gepieker wordt je ook doodmoe.
Dikke en ik denk aan je!
V.w.b. de lieve verhalen voor mij: ik reageer er vanavond op. Maar heel erg lief van jullie!!! Ik ben zo blij dat ik jullie als anoniem emotioneel vangnet heb haha! Maar ik wilde Mila even een hart onder de riem steken!
Werkze vandaag!!