Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
zondag 17 februari 2013 om 21:47
maandag 18 februari 2013 om 11:57
@Kokette_Suzette, wat gezellig dat je hier komt meeschrijven.
Hoeveel minuten heb je gelopen?
@Fabienne, ja erg he ik had 1 jaar geleden niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou vinden!
Mooie omgeving.
@Bibianne, ok maar lopen op vers gevallen sneeuw is goed te doen hoor!
Dank je wel.
Hoe is gisteren je rondje Bussloo gegaan?
He wat grappig ik wil ook niet 2 keer hetzelfde rondje lopen ik kijk ook altijd naar het parcour.
Safari joggen? Klinkt leuk, nooit van gehoord ff. google.
Ik loop ook vaak in het bos maar lopen op het strand en duinen is ook super leuk.
@Dita, ohhhhh wat knap, tuurlijk mag je daar trots op zijn!
Ik ben sinds jan. 2012 aan het hardlopen en 10 kilo afgevallen.
Zaterdag jl. is de C2, korfbalteam waar mijn zoon in speelt, KAMPIOEN geworden. Het was een erg leuke, spannende wedstrijd!
Mijn man is met onze dochter naar zwemles gegaan.
Gistermiddag ben ik met mijn dochter naar het strand te SCHEVENINGEN geweest. Ik ga volgende week maar weer een keer op het strand trainen.
Hoeveel minuten heb je gelopen?
@Fabienne, ja erg he ik had 1 jaar geleden niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou vinden!
Mooie omgeving.
@Bibianne, ok maar lopen op vers gevallen sneeuw is goed te doen hoor!
Dank je wel.
Hoe is gisteren je rondje Bussloo gegaan?
He wat grappig ik wil ook niet 2 keer hetzelfde rondje lopen ik kijk ook altijd naar het parcour.
Safari joggen? Klinkt leuk, nooit van gehoord ff. google.
Ik loop ook vaak in het bos maar lopen op het strand en duinen is ook super leuk.
@Dita, ohhhhh wat knap, tuurlijk mag je daar trots op zijn!
Ik ben sinds jan. 2012 aan het hardlopen en 10 kilo afgevallen.
Zaterdag jl. is de C2, korfbalteam waar mijn zoon in speelt, KAMPIOEN geworden. Het was een erg leuke, spannende wedstrijd!
Mijn man is met onze dochter naar zwemles gegaan.
Gistermiddag ben ik met mijn dochter naar het strand te SCHEVENINGEN geweest. Ik ga volgende week maar weer een keer op het strand trainen.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
maandag 18 februari 2013 om 14:45
@ mother: wat goed van jouw zoon. Leuk! Scheveningen is leuk om te lopen, combi van duinen en strand prima te doen
@ bibianne: hoe ging het rondje bussloo?
@ dita: wow knap!!
@ fabienne: ziet er goed uit daar
@ kokette: leuk dat je ook meeschrijft. Rustig opbouwen dan maar
@ sun: gaat dus goed bij jou
Ik ben weer in Nederland. Jammer maar helaas. Maar ik zal het er maar weer mee doen. Boehoe. Gisteren weer weekend assignment gedaan en dat ging goed. Tussentijd een mile weer als test rondje, kijken of er nog verbetering inzit en dat was zo. Alweer in week 23 nu van het schema, ongelooflijk dat het zo snel gaat. Voelt niet als schema, is natuurlijk ook meer een manier van training zo. Ik ga dit een jaar doen en dan eens kijken hoe ik me voel en hoe het gaat.
Wie liep er ook alweer de CPC en gaat iemand tijdens de cityrun van spieren voor spieren lopen in hilversum in april?
@ bibianne: hoe ging het rondje bussloo?
@ dita: wow knap!!
@ fabienne: ziet er goed uit daar
@ kokette: leuk dat je ook meeschrijft. Rustig opbouwen dan maar
@ sun: gaat dus goed bij jou
Ik ben weer in Nederland. Jammer maar helaas. Maar ik zal het er maar weer mee doen. Boehoe. Gisteren weer weekend assignment gedaan en dat ging goed. Tussentijd een mile weer als test rondje, kijken of er nog verbetering inzit en dat was zo. Alweer in week 23 nu van het schema, ongelooflijk dat het zo snel gaat. Voelt niet als schema, is natuurlijk ook meer een manier van training zo. Ik ga dit een jaar doen en dan eens kijken hoe ik me voel en hoe het gaat.
Wie liep er ook alweer de CPC en gaat iemand tijdens de cityrun van spieren voor spieren lopen in hilversum in april?
maandag 18 februari 2013 om 19:11
Fabienne, Dat safari joggen doen we in Arnhem. De vorige keer zijn we naar het Deelerwoud gegaan dus nu gaan we ergens anders lopen op de veluwezoom.
Dita, wat goed zeg, zoveel afgevallen en lekker aan het sporten.
Mother. Met de wind mee over het strand en met de wind tegen door de duinen
Max, weer lekker in je eigen bedje slapen
Rondje Bussloo was weer leuk. Vorig jaar was het niet en in 2011 heb ik 4x mee gedaan. Toen was het inschrijven bij een voetbal club maar nu ergens anders bij de golfbaan. Is wel beter, alles wat dichter bij elkaar. De slagboom stond open dus konden we zo doorrijden zonder parkeergeld te hoeven betalen. Wel weer jammer dat er maar 2 wc zijn. De wc buiten zijn gesloten in de winter, en al die vrouwen willen voor de start pissen natuurlijk. Ik had eerst warm gelopen en ging toen pas naar de wc en stond in de rij, waardoor ik naar de start moest sprinten om op tijd te zijn. Was nog druk met de tel toen ze al begonnen te rennen haha. Mijn Garmin had ik al ruim van te voren aan gezet dus die kon ik zo starten. Ben gelijk op een aardig tempo gestart omdat het maar 7,5 km is. Na 3 km kwamen 2 vrouwen en 1 man mij voorbij die net iets harder liepen. Daar ben ik bij aangehaakt , ging super. Hoef je zelf niet meer een tempo te zoeken maar gewoon mee lopen. De laatste km moest ik ze laten gaan, ik kon het niet meer bijhouden. Heb het binnen de 42 min gelopen dus dik tevreden.
De andere keren kreeg je een mok of glas of beker met tekst er op maar nu kreeg je een hesje. Als je dit jaar al de 4 keren mee loop krijg je een t-shirt, maar de laatste keer is gelijk met de zeven heuvelen loop, en dat is ook te leuk om te laten gaan voor een t-shirt . Keuzes maken tja
Dita, wat goed zeg, zoveel afgevallen en lekker aan het sporten.
Mother. Met de wind mee over het strand en met de wind tegen door de duinen
Max, weer lekker in je eigen bedje slapen
Rondje Bussloo was weer leuk. Vorig jaar was het niet en in 2011 heb ik 4x mee gedaan. Toen was het inschrijven bij een voetbal club maar nu ergens anders bij de golfbaan. Is wel beter, alles wat dichter bij elkaar. De slagboom stond open dus konden we zo doorrijden zonder parkeergeld te hoeven betalen. Wel weer jammer dat er maar 2 wc zijn. De wc buiten zijn gesloten in de winter, en al die vrouwen willen voor de start pissen natuurlijk. Ik had eerst warm gelopen en ging toen pas naar de wc en stond in de rij, waardoor ik naar de start moest sprinten om op tijd te zijn. Was nog druk met de tel toen ze al begonnen te rennen haha. Mijn Garmin had ik al ruim van te voren aan gezet dus die kon ik zo starten. Ben gelijk op een aardig tempo gestart omdat het maar 7,5 km is. Na 3 km kwamen 2 vrouwen en 1 man mij voorbij die net iets harder liepen. Daar ben ik bij aangehaakt , ging super. Hoef je zelf niet meer een tempo te zoeken maar gewoon mee lopen. De laatste km moest ik ze laten gaan, ik kon het niet meer bijhouden. Heb het binnen de 42 min gelopen dus dik tevreden.
De andere keren kreeg je een mok of glas of beker met tekst er op maar nu kreeg je een hesje. Als je dit jaar al de 4 keren mee loop krijg je een t-shirt, maar de laatste keer is gelijk met de zeven heuvelen loop, en dat is ook te leuk om te laten gaan voor een t-shirt . Keuzes maken tja
maandag 18 februari 2013 om 21:44
Hoe lang duurt je schema nog, Max? Voor hoelang ben je nu weer in NL? Ik ben het trouwens niet van de CPC en de run in Hilversum.
@ Bibiane: Ik ken de Veluwe van het Veluwezwerfpad (Lange-afstandspad/streekpad), waar ik veel wandelingen heb gedaan. Ik heb de meeste wandelingen al gedaan aan 'mijn' kant van de Veluwe (noordkant). Lijkt me prachtig om zo'n safari-loop te doen, ook al is het zo vroeg. Ga je ook foto's maken?
Prachtige tijd zeg! Goed gedaan!
Ik las vandaag via Twitter iemand die vol trots vertelde dat hij/zij een ree had gezien en een roofvogel op een 25km-loop. Ik moest daar wel om lachen: Voor roofvogels, vossen, reeën, herten enz hoef ik de straat niet eens uit, bij wijze van spreken. Ik ben wel altijd bang voor buizerds. Die schijnen mensen ook echt aan te vallen als ze aan het broeden zijn.
Hoewel ik ze vaker zie dan de twitterende hardloper, blijf ik er wel van genieten.
Ik volg op Twitter @loopmaatjes. Heel erg leuk om te lezen hoe andere hardlopers over hun loopdingen twitteren.
@ Bibiane: Ik ken de Veluwe van het Veluwezwerfpad (Lange-afstandspad/streekpad), waar ik veel wandelingen heb gedaan. Ik heb de meeste wandelingen al gedaan aan 'mijn' kant van de Veluwe (noordkant). Lijkt me prachtig om zo'n safari-loop te doen, ook al is het zo vroeg. Ga je ook foto's maken?
Prachtige tijd zeg! Goed gedaan!
Ik las vandaag via Twitter iemand die vol trots vertelde dat hij/zij een ree had gezien en een roofvogel op een 25km-loop. Ik moest daar wel om lachen: Voor roofvogels, vossen, reeën, herten enz hoef ik de straat niet eens uit, bij wijze van spreken. Ik ben wel altijd bang voor buizerds. Die schijnen mensen ook echt aan te vallen als ze aan het broeden zijn.
Hoewel ik ze vaker zie dan de twitterende hardloper, blijf ik er wel van genieten.
Ik volg op Twitter @loopmaatjes. Heel erg leuk om te lezen hoe andere hardlopers over hun loopdingen twitteren.
dinsdag 19 februari 2013 om 10:25
@ bibianne: wow goed joh! Zie je ook verbetering over de tijd heen nu? Leuk
Het maakt zeker uit als je lekker mee kunt lopen met iemand die nét iets sneller loopt. Zeker als je goed warm bent, dan heb je ook minder kans dat je jezelf kapot loopt. Maar dat risico bestaat altijd Welke HM ga je ook alweer doen nu?
@ fabienne: ik heb nog heel wat weken te gaan tot de marathon, ik ben nu 22 weken bezig met deze manier van trainen maar dat ga ik minimaal een jaar doen om te kijken wat het me brengt. De marathon is pas eind mei, de halve begin april. volgens mij zijn het nog 7 weken tot de halve. Jij bent dus een bofkont met zoveel natuur dichtbij
Vanmorgen cadans training gedaan, eergisteren weer een mijl test gelopen en dat ging wel goed. Ben benieuwd, het loopt weer heel anders hier. Mijn hart ligt toch echt bij het lopen in de natuur, zwerven over de heuvels etc. Maar goed, dit is ook OK.
@ fabienne: ik heb nog heel wat weken te gaan tot de marathon, ik ben nu 22 weken bezig met deze manier van trainen maar dat ga ik minimaal een jaar doen om te kijken wat het me brengt. De marathon is pas eind mei, de halve begin april. volgens mij zijn het nog 7 weken tot de halve. Jij bent dus een bofkont met zoveel natuur dichtbij
Vanmorgen cadans training gedaan, eergisteren weer een mijl test gelopen en dat ging wel goed. Ben benieuwd, het loopt weer heel anders hier. Mijn hart ligt toch echt bij het lopen in de natuur, zwerven over de heuvels etc. Maar goed, dit is ook OK.
dinsdag 19 februari 2013 om 11:04
quote:bibianne schreef op 18 februari 2013 @ 22:15:
Fabienne, heb even Veluwezwerfpad gegoogled maar dat ziet er leuk uit. Ook om te gaan hardlopen, alleen lastig met een boekje in je hand voor de route haha
De route is gemarkeerd, dus als je een goed startpunt hebt, kun je een eind komen zonder boekje. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik toch ook als wandelaar vaak het boekje moest raadplegen omdat ik ergens een markering had gemist.
Als je van een route meer details wil hebben, dan kan ik wel even kijken of ik een scan kan maken van de route.
Fabienne, heb even Veluwezwerfpad gegoogled maar dat ziet er leuk uit. Ook om te gaan hardlopen, alleen lastig met een boekje in je hand voor de route haha
De route is gemarkeerd, dus als je een goed startpunt hebt, kun je een eind komen zonder boekje. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik toch ook als wandelaar vaak het boekje moest raadplegen omdat ik ergens een markering had gemist.
Als je van een route meer details wil hebben, dan kan ik wel even kijken of ik een scan kan maken van de route.
dinsdag 19 februari 2013 om 11:11
@ Max: Sommige mensen vinden de polder helemaal niks en Lelystad al helemaal niet, maar ik vind het wel mooi hier. Vanochtend liep ik langs de kuststrook en ik heb zo'n 4x een ijsvogeltje voorbij zien schieten. Zo leuk!
Is je trainingsschema op jouw gemaakt? Of op de afstand? Of hoe werkt zoiets?
Ik schiet al in de stress als ik weet dat ik over 4 weken een 10km-wedstrijd heb Een halve marathon doe ik mezelf maar niet aan
februari 56 km, totaal 2013: 102 km
Is je trainingsschema op jouw gemaakt? Of op de afstand? Of hoe werkt zoiets?
Ik schiet al in de stress als ik weet dat ik over 4 weken een 10km-wedstrijd heb Een halve marathon doe ik mezelf maar niet aan
februari 56 km, totaal 2013: 102 km
dinsdag 19 februari 2013 om 12:20
@ fabienne: dat wordt voor mij gemaakt, en iedere week maak ik een rapportage over hoe het gaat/ging. Als de marathon afstand 'goed' gaat, wil ik verder. Ik ben meer een afstands dier. Ben niet snel, haal daar mijn plezier niet uit. Wel het sterker worden, dat heb ik nou eenmaal nodig om niet de hele dag op pad te zijn voor een lange ronde
Hahahaha. Maar het lopen in de natuur, dat is echt top. Ik wacht dan ook met spanning af of de ultra rond bamburgh in 2014 gehouden gaat worden. Als je het leuk vindt, komt die halve ook echt. Rustig opbouwen, gaat helemaal goed komen
dinsdag 19 februari 2013 om 15:01
@ Suzette: ik heb ook astma en ben met weinig conditie vorig jaar met Evy begonnen. Inmiddels loop ik een jaar en ben aan het trainen voor de halve marathon.
Mij heeft het hardlopen voor een veel betere conditie gezorgd. Ik heb me sinds ik ben begonnen met hardlopen nog maar 1 x ziek hoeven melden en ik ben 12 kilo kwijt. Het heeft mij ook geholpen om sowieso gezonder te leven.
@ Max: Ik ga de CPC lopen. Het begint op te schieten nu. Ik heb vandaag maar een duurloop gedaan van 16 km. Volgende week wil ik nog verder lopen en de laatste week rustig aan doen.
Het ging lekker. Mijn benen hadden moeite om te stoppen met lopen. Ik heb 16 km in 1.40 uur gelopen.
feb 45,1 km, 2013 101,8 km
Mij heeft het hardlopen voor een veel betere conditie gezorgd. Ik heb me sinds ik ben begonnen met hardlopen nog maar 1 x ziek hoeven melden en ik ben 12 kilo kwijt. Het heeft mij ook geholpen om sowieso gezonder te leven.
@ Max: Ik ga de CPC lopen. Het begint op te schieten nu. Ik heb vandaag maar een duurloop gedaan van 16 km. Volgende week wil ik nog verder lopen en de laatste week rustig aan doen.
Het ging lekker. Mijn benen hadden moeite om te stoppen met lopen. Ik heb 16 km in 1.40 uur gelopen.
feb 45,1 km, 2013 101,8 km
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:15
@Max, ik ga niet in Scheveningen hardlopen maar in KIJKDUIN.
Ja, ik ga de CPC lopen/ 10 km. Ik heb er zin in.
@Bibiane, goede tijd hoor.
@Fabienne, ik volg op twitter ook @Loopmaatjes!'
Drukke dag gehad dus niet gelopen vandaag misschien morgen op het strand.
Ja, ik ga de CPC lopen/ 10 km. Ik heb er zin in.
@Bibiane, goede tijd hoor.
@Fabienne, ik volg op twitter ook @Loopmaatjes!'
Drukke dag gehad dus niet gelopen vandaag misschien morgen op het strand.
dinsdag 19 februari 2013 om 19:37
Hai!
Wauw, wat een hoop nieuwe namen, leuk!!
Ik heb echt heeeeel lang niet gelopen, combinatie van heel erg druk gehad, een week beurs gedraaid in Duitsland, sneeuw en ijs en geen zin Vanavond weer de schoenen aangetrokken en vol goede moed op pad gegaan. Het viel me alles mee, wel lekker rustig gelopen. Ben benieuwd hoe het morgen voelt!
Feb 6,5 km Totaal 2013 12,5 km
Wauw, wat een hoop nieuwe namen, leuk!!
Ik heb echt heeeeel lang niet gelopen, combinatie van heel erg druk gehad, een week beurs gedraaid in Duitsland, sneeuw en ijs en geen zin Vanavond weer de schoenen aangetrokken en vol goede moed op pad gegaan. Het viel me alles mee, wel lekker rustig gelopen. Ben benieuwd hoe het morgen voelt!
Feb 6,5 km Totaal 2013 12,5 km
woensdag 20 februari 2013 om 15:08
Zo, vandaag lekker een dagje vrij en lekker getraind in de duinen van Kijkduin, heuvel op, heuvel af: 8.4 km, (weer geen rond getal ) . 55 min en 19 sec, 9,17 km/u!
Mijn man is vanmiddag met onze dochter lekker gaan zwemmen en mijn zoon is nog steeds op school.
Febr. 60.4 km. Totaal: 125,4 km
Mijn man is vanmiddag met onze dochter lekker gaan zwemmen en mijn zoon is nog steeds op school.
Febr. 60.4 km. Totaal: 125,4 km
woensdag 20 februari 2013 om 21:36
Max,, ik heb nog geen idee waar ik een HM ga lopen, zodra er in de buurt een leuke is ga ik die doen. Heb nog een boekenbon liggen, wil morgen dat boek van keep on running kopen waar de 100 leukste loopjes in staan. Misschien staat er wat leuks bij.
Mijn conditie gaat goed vooruit, mijn hartslag word ook beter, is leuk om te merken.
Fabienne . iemand van de loopgroep heeft dat boekje en neemt hem volgende week voor me mee. Kan ik de routes kopieren.
Leuk dat je ijsvogeltje zie bij jou, ik denk niet dat ik die zou herkennen. Zitten hier wel roofvogels maar die herken ik ook niet, weet alleen dat het roofvogels zijn haha
Toen ik begon vond ik 5 km al ver en dacht niet ooit verder te lopen, en nu loop ik met gemak 18 km. Dus wie weet ga jij ook wel verder met de afstanden.
Mother, had dan ook even 100 meter door gelopen haha 8.5 is al beter. ik moest vorige week bij de loopgroep ook nog iets doorlopen om aan de 6 km te komen, ik herken dat wel
Mijn conditie gaat goed vooruit, mijn hartslag word ook beter, is leuk om te merken.
Fabienne . iemand van de loopgroep heeft dat boekje en neemt hem volgende week voor me mee. Kan ik de routes kopieren.
Leuk dat je ijsvogeltje zie bij jou, ik denk niet dat ik die zou herkennen. Zitten hier wel roofvogels maar die herken ik ook niet, weet alleen dat het roofvogels zijn haha
Toen ik begon vond ik 5 km al ver en dacht niet ooit verder te lopen, en nu loop ik met gemak 18 km. Dus wie weet ga jij ook wel verder met de afstanden.
Mother, had dan ook even 100 meter door gelopen haha 8.5 is al beter. ik moest vorige week bij de loopgroep ook nog iets doorlopen om aan de 6 km te komen, ik herken dat wel
woensdag 20 februari 2013 om 22:15
Ik loop het liefst op ronde getallen
Ik heb 3 jaar geleden een jaar thuisgezeten. In dat jaar heb ik veel gewandeld met een kennis die veel weet van de natuur. Anders zou ik het misschien ook niet geweten hebben, hoor!
Morgen ga ik weer een korte duurloop doen van 5km. Ik vond het dinsdag maar koud. Vandaag ook trouwens! Dat wordt weer warm aankleden.
Ik heb 3 jaar geleden een jaar thuisgezeten. In dat jaar heb ik veel gewandeld met een kennis die veel weet van de natuur. Anders zou ik het misschien ook niet geweten hebben, hoor!
Morgen ga ik weer een korte duurloop doen van 5km. Ik vond het dinsdag maar koud. Vandaag ook trouwens! Dat wordt weer warm aankleden.
donderdag 21 februari 2013 om 10:27
@Bibianne, als ik geweten had dat ik gestopt was bij 8.4 km. dan had ik wel 100 meter of meer kunnen doorlopen, ik heb tijdens het hardlopen mijn route veranderd. Whahaha. Maar was een goede traning en daar ging het mij ff om en het was maanden geleden dat in de duinen had getraind dus dit was wel even lekker.
donderdag 21 februari 2013 om 21:23
Op het strand / in de duinen hardlopen lijkt me enorm zwaar! Ik loop het liefst op strak geasfalteerde wegen, dan hoef ik nergens om te denken wat betreft verstappen enzo. Als ik langs het water loop (op een dijk) dan loop ik zo'n 3km op een slecht bestrate klinkerweg. Ben altijd blij als ik weer op het fietspad ben
februari 62km, totaal 2013: 108 km
februari 62km, totaal 2013: 108 km
vrijdag 22 februari 2013 om 09:17
@ fabienne: het is super gaaf om door gek terrrein te rennen. Vooruit kijken, beetje oog voet coordinatie oefenen. Maar.... twee jaar geleden vond ik dat ook veel lastiger dan nu, daarom ben ik blij dat ik nu wat meer kracht ook heb.
@ bibianne: genoeg leuke loopjes te vinden denk ik. Kippenren?
@ mother: was kijkduin leuk?
@ sokkie: ha daar ben je weer!
@ sun: gaat hard ineens he? Voor je het weet sta je aan de start van de CPC
Ik heb gisteren ook lekker gelopen. Was fris, zeker met het windje tegen. De andere kant weer op, ging het prima. Morgen weer een 30 km loop, heb al wat uitgezet, moet de route nog even printen en naar de garmin laden. Ik twijfel of ik met luisterboek zal lopen of dat mijn vriend meegaat op de fiets. Hij kan in ieder geval met de 38 km in april niet mee, maar daar heb ik ook al een plannetje voor. Pfff wat een afstanden. Nou ja, eerst maar weer een keer een 30-er en vanaf dan gaat het oplopen. Jullie nog weekend plannen?
@ bibianne: genoeg leuke loopjes te vinden denk ik. Kippenren?
@ mother: was kijkduin leuk?
@ sokkie: ha daar ben je weer!
@ sun: gaat hard ineens he? Voor je het weet sta je aan de start van de CPC
Ik heb gisteren ook lekker gelopen. Was fris, zeker met het windje tegen. De andere kant weer op, ging het prima. Morgen weer een 30 km loop, heb al wat uitgezet, moet de route nog even printen en naar de garmin laden. Ik twijfel of ik met luisterboek zal lopen of dat mijn vriend meegaat op de fiets. Hij kan in ieder geval met de 38 km in april niet mee, maar daar heb ik ook al een plannetje voor. Pfff wat een afstanden. Nou ja, eerst maar weer een keer een 30-er en vanaf dan gaat het oplopen. Jullie nog weekend plannen?
vrijdag 22 februari 2013 om 12:07
@Max, was heerlijk om na maanden weer even een keer in de duinen te lopen!
Succes morgen met je loop van 30 km. Is lopen met een luisterboek niet saai?
@Fabienne, lopen in de duinen en op het strand is pittig, maar ik vind het wel leuk soms een wat zwaardere training.
Vandaag ga ik niet hardlopen, even ochtend gewerkt, ik ga zo mijn dochter ophalen van school, het is vandaag laatste dag voor de vakantie, ze mocht ook verkleed naar school, zoon is al vrij. Vanavond gaan wij bij mijn moeder eten, hmmmm gezellig zo'n zin in.
Succes morgen met je loop van 30 km. Is lopen met een luisterboek niet saai?
@Fabienne, lopen in de duinen en op het strand is pittig, maar ik vind het wel leuk soms een wat zwaardere training.
Vandaag ga ik niet hardlopen, even ochtend gewerkt, ik ga zo mijn dochter ophalen van school, het is vandaag laatste dag voor de vakantie, ze mocht ook verkleed naar school, zoon is al vrij. Vanavond gaan wij bij mijn moeder eten, hmmmm gezellig zo'n zin in.
vrijdag 22 februari 2013 om 12:15
@ mother: Lekker he duinen? Ik geniet ook altijd van bos, strand etc. Maar goed, nu dan weer netjes een wegrondje voor de lange training. Ik liep de vorige keer met de 33-er met een audioboek van Baantjer. vond het erg leuk en ik kon alles goed horen wat er om me heen gebeurde en het was niet zo irritant als muziek. Ik loop normaal nooit met iets, maar zo tijdens de lange loop in mijn uppie (ook zonder de hond) was het prima!
vrijdag 22 februari 2013 om 12:33
zaterdag 23 februari 2013 om 10:06
Haha, ik heb even het filmpje bekeken van de kippenrun. Wist niet wat je bedoelde met de knijpkippen. Nu wel 
Ik ga zo eerst mijn fiets halen bij de fietsenmaker, wat boodschappen doen en dan ga ik vanmiddag een rondje door het bos doen. Ik hoop richting de 11km te lopen.
Behalve luisterboeken zou je ook kunnen denken aan een hoorspel. Luisterboeken en hoorspellen download ik Ik ben een hele slechte slaper, dus ik vind het prettig om 's nachts wat te luisteren te hebben.
Aanraders: Torenhoog en Mijlenbreed (hoorspel, 3CD's, heb ik op mijn werk liggen), Luisterboek van Kruistocht in Spijkerbroek (10 cd's), hoorspellen van Ollie B. Bommel. Er is ook een hoorspel van Millenium, maar die vond ik vreselijk.
Ik ga zo eerst mijn fiets halen bij de fietsenmaker, wat boodschappen doen en dan ga ik vanmiddag een rondje door het bos doen. Ik hoop richting de 11km te lopen.
Behalve luisterboeken zou je ook kunnen denken aan een hoorspel. Luisterboeken en hoorspellen download ik Ik ben een hele slechte slaper, dus ik vind het prettig om 's nachts wat te luisteren te hebben.
Aanraders: Torenhoog en Mijlenbreed (hoorspel, 3CD's, heb ik op mijn werk liggen), Luisterboek van Kruistocht in Spijkerbroek (10 cd's), hoorspellen van Ollie B. Bommel. Er is ook een hoorspel van Millenium, maar die vond ik vreselijk.