The Walking Dead
woensdag 28 november 2012 om 16:13
woensdag 28 november 2012 om 17:55
quote:tzippa2 schreef op 22 november 2012 @ 18:50:
[...]
Ik kijk deze serie samen met 2 mannen (die niet hardop durfden te zeggen dat ze een zeikhoer was, totdat ik het zei..) en we hebben episode na episode gesmeekt om de dood van Lori.
Ik vond Lori niet persé irritant, maar kennelijk zijn er meer haters, zag ook al een aantal van dat soort plaatjes op pinterest
[img]http://weknowmemes.com/wp-content/uploa ... n-lori.jpg[/img]
[...]
Ik kijk deze serie samen met 2 mannen (die niet hardop durfden te zeggen dat ze een zeikhoer was, totdat ik het zei..) en we hebben episode na episode gesmeekt om de dood van Lori.
Ik vond Lori niet persé irritant, maar kennelijk zijn er meer haters, zag ook al een aantal van dat soort plaatjes op pinterest
[img]http://weknowmemes.com/wp-content/uploa ... n-lori.jpg[/img]
may the bridges I burn light the way
donderdag 29 november 2012 om 08:54
İk vond Lori ook niet persé irritant. Waarom eigenlijk? Omdat ze iets heeft gehad met de vriend van haar man? Jah ze dacht dat hij dood was en er is een zombie invasie gaande. Dus ik vind dat die mensen daar nog heel normaal onder zijn. Later deed ze wel een beetje raar met het verhaal tegen Shane dat het kind misschien van hem kon zijn maar nogmaals er is een zombi invasie gaande en ze was zwanger dus hormonen denk ik dan
Voor de rest oo wat is het spannend weer! Heb ook trailers zitten kijken en sneakpeaks. Kan niet wachten tot vlgnd week! Darryl my hero heeft er weer een paar heldhaftige scenes erop zitten. Ik hoop dat hij er lang in mag blijven zitten.
Het is echt een super serie! Ik ben helemaal fan! Ik lees ook na elke aflevering de messageboard op imdb.com. Jammer dat niemand in mijn omgeving er naar kijkt
Ik heb vaak geprobeerd om mensen te laten kijken, maar zodra ze zombie horen zeggen ze gatver! NEE! Terwijl zombies zijn maar een klein deel van het onderwerp. Het gaat eigenlijk om de onderlinge gebeurtenissen en relaties tussen de levende mensen. Vind ik dan
Voor de rest oo wat is het spannend weer! Heb ook trailers zitten kijken en sneakpeaks. Kan niet wachten tot vlgnd week! Darryl my hero heeft er weer een paar heldhaftige scenes erop zitten. Ik hoop dat hij er lang in mag blijven zitten.
Het is echt een super serie! Ik ben helemaal fan! Ik lees ook na elke aflevering de messageboard op imdb.com. Jammer dat niemand in mijn omgeving er naar kijkt
donderdag 29 november 2012 om 16:12
Ik ben zooo benieuwd hoe het zal gaan tussen Daryl en z'n broer tijdens de confrontatie.
Bij mij ook niemand in omgeving die TWD kijkt. Dus kijk ik af en toe maar eens hierop het forum wat anderen er van vinden.
Op tv.com hebben ze elke week een leuke recensie staan.
Heeft iemand hier trouwens de stripboeken van TWD gelezen? (ik niet hoor)
Bij mij ook niemand in omgeving die TWD kijkt. Dus kijk ik af en toe maar eens hierop het forum wat anderen er van vinden.
Op tv.com hebben ze elke week een leuke recensie staan.
Heeft iemand hier trouwens de stripboeken van TWD gelezen? (ik niet hoor)
donderdag 29 november 2012 om 17:50
@ Janne38, nee ik heb de stripboeken ook niet gelezen. Wel een keertje ergens een samenvatting gelezen maar dat vond ik zo naar. Ik hoop niet dat ze de stripboeken gaan aanhouden. Ik lees nu ook op bijvoorbeeld de messageboard op imdb dat de karakters in de serie heel anders zijn dan in de strips, ook al komen de namen overeen. Aldus mensen die ook de strips hebben gelezen. Ik vind het gewoon een prachtserie, en ik vind de afleveringen gewoon te kort duren. En straks is er dus ook weer een midseason break. Moeten we weer maanden wachten:(
woensdag 20 februari 2013 om 08:54
Aaah dat kan ik echt niet. Ik kijk het altijd via btvguide.com. Heb ook al weer aflevering 9 en 10 van het 3e seizoen gezien en het is zo spannend
Ik heb trouwens een paar delen van de stripboeken gelezen (ik ben zelf een tekenaar dus ja fan!!). Iemand bij mij op school heeft er een paar, maar ze zijn iets van 20 euro per stuk in de dichtsbijzijnde stipwinkel, een beetje te duur voor mij.
Ik heb trouwens een paar delen van de stripboeken gelezen (ik ben zelf een tekenaar dus ja fan!!). Iemand bij mij op school heeft er een paar, maar ze zijn iets van 20 euro per stuk in de dichtsbijzijnde stipwinkel, een beetje te duur voor mij.
donderdag 21 februari 2013 om 09:07
quote:mali30 schreef op 20 februari 2013 @ 09:42:
Ik dacht bij aflevering 10 even dat ik heel hard zou moeten gaan huilen pfff. Wat een held hè die Daryl!!!
Inderdaad! En Michone vind ik ook nog steeds erg gaaf. Maar ik zal verder geen spoilers hier neer zetten
Kijkt iemand hier ook het programma Talking Dead, dat in de VS altijd na the Walking Dead wordt uitgezonden? Daar hebben ze altijd gasten in de show en laten ze behind the scenes dingen zien, en geven ze altijd een sneakpeak van de volgende aflevering.
Ik dacht bij aflevering 10 even dat ik heel hard zou moeten gaan huilen pfff. Wat een held hè die Daryl!!!
Inderdaad! En Michone vind ik ook nog steeds erg gaaf. Maar ik zal verder geen spoilers hier neer zetten
Kijkt iemand hier ook het programma Talking Dead, dat in de VS altijd na the Walking Dead wordt uitgezonden? Daar hebben ze altijd gasten in de show en laten ze behind the scenes dingen zien, en geven ze altijd een sneakpeak van de volgende aflevering.
dinsdag 5 maart 2013 om 17:37
Ik ben, op 1 aflevering na, helemaal bij.
Hoeveel afleveringen zijn er van seizoen 3?
Als ik vrienden/collega's deze serie aanraad kijken ze me aan alsof ik gek ben. Maar het is zo verslavend. Ze zijn eigenlijk een soort van familie geworden. Dat had ik ook bij Prison Break (Daar speelt "Lori" ook in mee, maar daar speelt ze een nette, jonge vrouw, ik vind haar hier een beetje ordi qua uiterlijk).
Hoeveel afleveringen zijn er van seizoen 3?
Als ik vrienden/collega's deze serie aanraad kijken ze me aan alsof ik gek ben. Maar het is zo verslavend. Ze zijn eigenlijk een soort van familie geworden. Dat had ik ook bij Prison Break (Daar speelt "Lori" ook in mee, maar daar speelt ze een nette, jonge vrouw, ik vind haar hier een beetje ordi qua uiterlijk).
woensdag 6 maart 2013 om 07:41
quote:emma77emma schreef op 05 maart 2013 @ 17:37:
Ik ben, op 1 aflevering na, helemaal bij.
Hoeveel afleveringen zijn er van seizoen 3?
Als ik vrienden/collega's deze serie aanraad kijken ze me aan alsof ik gek ben. Maar het is zo verslavend. .
Van seizoen 3 zijn er tot nu toe 4 afleveringen, in april gaat het weer verder.
Ik ken verder ook maar weinig mensen die TWD tof vinden, helaas. Ik hoor van veel mensen dat ze het saai vinden Maar voor mij is dit echt, samen met Supernatural, een van de leukste series ooit
Ik ben, op 1 aflevering na, helemaal bij.
Hoeveel afleveringen zijn er van seizoen 3?
Als ik vrienden/collega's deze serie aanraad kijken ze me aan alsof ik gek ben. Maar het is zo verslavend. .
Van seizoen 3 zijn er tot nu toe 4 afleveringen, in april gaat het weer verder.
Ik ken verder ook maar weinig mensen die TWD tof vinden, helaas. Ik hoor van veel mensen dat ze het saai vinden Maar voor mij is dit echt, samen met Supernatural, een van de leukste series ooit
woensdag 6 maart 2013 om 13:19