De baas is jarig

20-02-2013 16:48 18 berichten
De directeuren van het bedrijf waar ik werk zijn broers en worden samen 100 jaar. Dit vieren ze groots in maart met ruim 250 genodigde.

Ook al het personeel is uitgenodigd.

Nu is mijn vraag wat geeft je iemand die alles al heeft en meer dan 100 uur per week werkt?
Alle reacties Link kopieren
Ga jij persoonlijk iets geven, of doen jullie het met het hele personeel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:dwab schreef op 20 februari 2013 @ 16:48:

De directeuren van het bedrijf waar ik werk zijn broers en worden samen 100 jaar. Dit vieren ze groots in maart met ruim 250 genodigde.

Ook al het personeel is uitgenodigd.

Nu is mijn vraag wat geeft je iemand die alles al heeft en meer dan 100 uur per week werkt?Persoonlijk hoef je niks te geven, maar misschien leuk om namens alle medewerkers iets te regelen. Dan zou je iedere medewerker kunnen vragen een bepaald bedrag (bijv. 5 euro per medewerker) uit te trekken. Een idee is dan bijv. een kunstwerk aan te kopen dat ni de hal van het bedrijf kan worden geplaatst/gehangen met een bordje erop/erbij dat dat ter gelegenheid van dit jubileum is aangeboden. Je zou er dan ook aan kunnen denken dit kunstwerk speciaal te laten maken, zodat er bijv. bepaalde elementen van het bedrijf in terugkomen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Persoonlijk zou je gewoon een kaart kunnen doen met iets er in geschreven. Het ligt er aan hoe persoonlijk jij de baas kent natuurlijk.
Wij hebben ter gelegenheid van het jubileum van onze 'baas' die ook alles al had, een olifant in Afrika geadopteerd.

http://gifts.worldwildlif ... tions/Pygmy-Elephant.aspx

Kun je iets doe voor het goede doel - waar hun hart ligt? Doenjullie aan MVO en kun je daar wat mee?
quote:paprikaatje schreef op 20 februari 2013 @ 17:26:

Wij hebben ter gelegenheid van het jubileum van onze 'baas' die ook alles al had, een olifant in Afrika geadopteerd.

http://gifts.worldwildlif ... tions/Pygmy-Elephant.aspx

Kun je iets doe voor het goede doel - waar hun hart ligt? Doenjullie aan MVO en kun je daar wat mee?Of een geit

http://www.adopteereengeit.nl/
Ik vind dat kunstwerk wel een mooi idee. Daar kan iedereen van genieten en is ook nog eens prettig voor de enigszins noodlijdende kunstsector
Ook een mooi cadeau, die geit.
Een groepsfoto van het personeel.
Ik zou namens het personeel een leuk cadeau doen. Een donatie aan een goed doel vind ik ook een mooi idee.

Verder:

- schilderij voor op kantoor

- dinerbon voor baas en partner

- het zal wel niet, maar als het slecht gaat met het bedrijf iedereen

een verlofuur inleveren

- abonnement op een vakblad

- mooie fles champagne
En als je iets wil geven, voor mee naar huis: een fles goeie wijn. Altijd goed
Wij zitten in de reclame/marketing, dus iets voor aan de muur wordt lastig aangezien wij onze muren al vol hebben hangen met van alles.

Beide heren zijn aardig aan de maat, dus om nou een olifant te adopteren denk niet dat ze daar echt vrolijk van worden.

Ook drinken beide heren niet dus iets van drank ofzo gaat m ook niet worden.

Wij werken allemaal op basis van 0 uren, na een faillisement dus ik denk niet dat mijn collega's uren in gaan leveren.

Iemand anders nog tips?
Wij zitten in de reclame/marketing, dus iets voor aan de muur wordt lastig aangezien wij onze muren al vol hebben hangen met van alles.

Beide heren zijn aardig aan de maat, dus om nou een olifant te adopteren denk niet dat ze daar echt vrolijk van worden.

Wij werken allemaal op basis van 0 uren, na een faillisement dus ik denk niet dat mijn collega's uren in gaan leveren.

Iemand anders nog tips?
quote:dwab schreef op 21 februari 2013 @ 11:49:

Iemand anders nog tips?

geef dan een 'belevenis' kado

Met auto racen op Zandvoort?

Indoor skieen

Skidiven

Huski-safari
quote:lilalinda schreef op 20 februari 2013 @ 18:04:

En als je iets wil geven, voor mee naar huis: een fles goeie wijn. Altijd goedDa's alleen goed als je exact weet van wat voor soort wijn men houdt. Als je met name van zware Bourgogne houdt, zal je echt niet vrolijk worden van een flesje Côte du Rhône of een soepel roseetje...
quote:pejeka schreef op 21 februari 2013 @ 11:52:

[...]

Da's alleen goed als je exact weet van wat voor soort wijn men houdt. Als je met name van zware Bourgogne houdt, zal je echt niet vrolijk worden van een flesje Côte du Rhône of een soepel roseetje...Jawel, want goeie wijn, kun je altijd weer weggeven
Een kind/ziekenhuis/tehuis in Afrika oid "adopteren"?
quote:lilalinda schreef op 21 februari 2013 @ 11:55:

[...]

Jawel, want goeie wijn, kun je altijd weer weggeven Huh? Volgens mij is de bedoeling van een cadeau dat je de ontvanger iets geeft wat hij zelf graag heeft, niet iets wat hij graag wéggeeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven