Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 21 februari 2013 om 07:29
donderdag 21 februari 2013 om 09:47
@Oslo, het lukt me niet om je te mailen. Ik krijg mijn mailtje aan jou elke keer retour. Probeer jij mij anders even op Emmelineviva@gmail.com Sorry voor het o zo originele emailadres maar vond het wel handig
donderdag 21 februari 2013 om 12:13
@ Emmeline Ik ben niet zo handig bezig vandaag. Ik heb op mijn telefoon een e-mail account aangemaakt en jou gemaild. Alleen nu wil ik net weer inloggen en de site zegt dat mijn account niet bestaat. Ik denk dat ik een tikfout gemaakt heb bij het aanmaken van het adres en nu weet ik dus mijn eigen mailadres niet Als het goed is, weet jij dat adres wel omdat ik je gemaild heb vanaf dat adres. Wil jij voor mij kijken wat het adres is? *voeltzicheenenormekluns*
donderdag 21 februari 2013 om 13:31
donderdag 21 februari 2013 om 17:37
donderdag 21 februari 2013 om 18:19
donderdag 21 februari 2013 om 18:37
quote:phoebe82 schreef op 21 februari 2013 @ 18:19:
Ik heb een beetje een raar ruil-idee, maar niet geschoten
is altijd mis
:
ik heb de BB cream van
Clinique, nauwelijks gebruikt want niet prettig voor mijn
droge huid.
Ruilen voor een ander beauty of verzorgingsproduct
(liefst clinique of ander parfumeriemerk) of een boek.Hoi, ik zou de bb Cream wel willen, welke tint is het? En kun je aangeven wat voor beautyproduct of welk boek je ervoor terug zou willen? Je kunt me ook mailen, luunnellaa@live.nl
Ik heb een beetje een raar ruil-idee, maar niet geschoten
is altijd mis
ik heb de BB cream van
Clinique, nauwelijks gebruikt want niet prettig voor mijn
droge huid.
Ruilen voor een ander beauty of verzorgingsproduct
(liefst clinique of ander parfumeriemerk) of een boek.Hoi, ik zou de bb Cream wel willen, welke tint is het? En kun je aangeven wat voor beautyproduct of welk boek je ervoor terug zou willen? Je kunt me ook mailen, luunnellaa@live.nl
donderdag 21 februari 2013 om 19:54
Ik heb hier de gehele Sex and the City collectie liggen. Nee rustig, die wil ik niet ruilen Het gaat om seizoen drie.
Die heb ik in deze versie: http://www.dvd-home.nl/im ... 0_sexcity3_1269182249.jpg
Terwijl seizoenen 1, 2 en 4-6 allemaal in deze uitvoering zijn: http://s.s-bol.com/imgbas ... /3/9/1002004000109369.jpg
Dit komt omdat ik 3 eerder gekregen heb en ik toen de rest ben gaan kopen. Ik zou mijn collectie graag 'hélemaal compleet' hebben. Iemand die haar (zijn?) seizoen drie (deze versie dus: http://s.s-bol.com/imgbas ... /3/9/1002004000109369.jpg) wil ruilen tegen de mijne?
Die heb ik in deze versie: http://www.dvd-home.nl/im ... 0_sexcity3_1269182249.jpg
Terwijl seizoenen 1, 2 en 4-6 allemaal in deze uitvoering zijn: http://s.s-bol.com/imgbas ... /3/9/1002004000109369.jpg
Dit komt omdat ik 3 eerder gekregen heb en ik toen de rest ben gaan kopen. Ik zou mijn collectie graag 'hélemaal compleet' hebben. Iemand die haar (zijn?) seizoen drie (deze versie dus: http://s.s-bol.com/imgbas ... /3/9/1002004000109369.jpg) wil ruilen tegen de mijne?
donderdag 21 februari 2013 om 20:26
quote:luni schreef op 21 februari 2013 @ 18:37:
[...]
Hoi, ik zou de bb Cream wel willen, welke tint is het? En kun je aangeven wat voor beautyproduct of welk boek je ervoor terug zou willen? Je kunt me ook mailen, luunnellaa@live.nl
heb je gemaild maar heb hem terug gekregen ...
het is trouwens 'shade 2' (check eventueel website)
[...]
Hoi, ik zou de bb Cream wel willen, welke tint is het? En kun je aangeven wat voor beautyproduct of welk boek je ervoor terug zou willen? Je kunt me ook mailen, luunnellaa@live.nl
vrijdag 22 februari 2013 om 13:18
quote:phoebe82 schreef op 21 februari 2013 @ 20:26:
[...]
Huh, oooh nee! 2 zou perfect zijn en ik heb een gemengde huid dus zou er echt blij mee zijn.
Ik heb mezelf net een testmailtje gestuurd en die komt gewoon aan :-/
[...]
Huh, oooh nee! 2 zou perfect zijn en ik heb een gemengde huid dus zou er echt blij mee zijn.
Ik heb mezelf net een testmailtje gestuurd en die komt gewoon aan :-/
vrijdag 22 februari 2013 om 16:21
vrijdag 22 februari 2013 om 18:42
quote:bikorimana schreef op 22 februari 2013 @ 16:21:
Iemand die nog AH mini''s wil ruilen?
Ik heb op dit moment alleen nog de volgende dubbel:
ui
vis
mais
hamburger
Deze heb ik nog nodig:
koekje
peper
Ik wil wel ruilen! Ik heb een koekje en een peper voor je. Ik wil graag ruilen voor de hamburger en vis. Wil je me mailen op kikkerprinsesviva @ziggo.nl
Iemand die nog AH mini''s wil ruilen?
Ik heb op dit moment alleen nog de volgende dubbel:
ui
vis
mais
hamburger
Deze heb ik nog nodig:
koekje
peper
Ik wil wel ruilen! Ik heb een koekje en een peper voor je. Ik wil graag ruilen voor de hamburger en vis. Wil je me mailen op kikkerprinsesviva @ziggo.nl
vrijdag 22 februari 2013 om 20:21
Te ruil:
-Samsung digitale fotocamera: Digimax A50 (met gebruiksaanwijzing en installatie-cd)
-Universele auto-oplader voor mobiele telefoons (o.a. samsung S3 en Nokia N97) Micro USB heet dat, geloof ik. Nog nieuw in kapotte verpakking.
-digitale tv-ontvanger: Humax IR-fox C (Zwart, met gebruiksaanwijzing en afstandbediening)
Iemand interesse?
-Samsung digitale fotocamera: Digimax A50 (met gebruiksaanwijzing en installatie-cd)
-Universele auto-oplader voor mobiele telefoons (o.a. samsung S3 en Nokia N97) Micro USB heet dat, geloof ik. Nog nieuw in kapotte verpakking.
-digitale tv-ontvanger: Humax IR-fox C (Zwart, met gebruiksaanwijzing en afstandbediening)
Iemand interesse?
zondag 24 februari 2013 om 14:23
quote:phoebe82 schreef op 23 februari 2013 @ 17:21:
Wederom te ruil aangeboden:
BB cream van Clinique (shade 2)
ruilen voor: iets anders van Clinique of Lancome of Estee Lauder, of een leuk (wat nieuwer) boek of iets van Dolce Gusto koffie smaakjes, (hoe kom ik erop ) leuke DVD, enz.Ik hoef niks te ruilen maar ik heb hier nog een l'or espresso proefpakketje liggen. (weet niet of dat hetzelfde is)
Wederom te ruil aangeboden:
BB cream van Clinique (shade 2)
ruilen voor: iets anders van Clinique of Lancome of Estee Lauder, of een leuk (wat nieuwer) boek of iets van Dolce Gusto koffie smaakjes, (hoe kom ik erop ) leuke DVD, enz.Ik hoef niks te ruilen maar ik heb hier nog een l'or espresso proefpakketje liggen. (weet niet of dat hetzelfde is)
maandag 25 februari 2013 om 11:12
Hoi ik wil graag met iemand mini's ruilen
Ik heb deze om te ruilen:
2 x rookworst
Knoflook
Tomatensoep
Opbak aardappelen
Sla
Pollepel
Kaasschaaf
Rijst
Vis
Wat ik nog nodig heb is:
Pannenkoek
Kipkluif
Sperciebonen
Citroen
Mona dame blanche
Stuk pizza
Rode peper
Champignon
Hak doperwten
Iglo spinazie
Olijfolie
Hamburger (vlees)
Nivea creme
Brocolli
Hertog ijs
Ah chocolade
Ah Macaroni
Peper/kruiden
Ik heb deze om te ruilen:
2 x rookworst
Knoflook
Tomatensoep
Opbak aardappelen
Sla
Pollepel
Kaasschaaf
Rijst
Vis
Wat ik nog nodig heb is:
Pannenkoek
Kipkluif
Sperciebonen
Citroen
Mona dame blanche
Stuk pizza
Rode peper
Champignon
Hak doperwten
Iglo spinazie
Olijfolie
Hamburger (vlees)
Nivea creme
Brocolli
Hertog ijs
Ah chocolade
Ah Macaroni
Peper/kruiden
maandag 25 februari 2013 om 19:07
quote:marion1977 schreef op 20 februari 2013 @ 12:22:
Te ruil: het GEWELDIGE boek van Hanna Bervoets "Alles wat er was", dat ik gisteren in 1 ruk (en in 1 dag) heb uitgelezen. Wie wil 'm hebben? Mag ik "terug" vragen om Douwe Egberts punten? (Wie heeft ze nog...)
:-)Heb je dit boek nog Marion? Als dat zo is zou ik het boek graag met je willen ruilen! Ik heb zo'n 100 punten voor je. Vind je dat genoeg of wil je er nog iets bij? (ik heb geen idee van de waarde van die punten..)
Te ruil: het GEWELDIGE boek van Hanna Bervoets "Alles wat er was", dat ik gisteren in 1 ruk (en in 1 dag) heb uitgelezen. Wie wil 'm hebben? Mag ik "terug" vragen om Douwe Egberts punten? (Wie heeft ze nog...)
:-)Heb je dit boek nog Marion? Als dat zo is zou ik het boek graag met je willen ruilen! Ik heb zo'n 100 punten voor je. Vind je dat genoeg of wil je er nog iets bij? (ik heb geen idee van de waarde van die punten..)