Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2013

17-10-2012 10:17 1955 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...

Het ongecensureerde promo filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be

Deelnemers bekend tot nu toe

-Janine Abbring

-Daniël Boissevain

-Paulien Cornelisse

-Tania Kross

-Zarayda Groenhart

-Tim Haars

-Joep van Deudekom

-Carolien Borgers

-Kees Tol

-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Mijn tunnelvisie blijft hangen bij Kees ... Ik hoop zo dat hij de mol is (vanaf aflevering 2 verdenk ik hem). Ondanks dat gisterenavond meer naar Paulien verwees ...
Ik ben weer heeeelemaal in de war. Heb vanaf aflevering 1 Paulien verdacht, maar zat de laatste 2 weken echt op Kees.

Maar na gister weet ik het niet meer.. heel erg veel wijst voor mij op Paulien.
Ik hoop Paulien omdat ik haar heel leuk vind, maar Carolien staat op twee. Beide zouden goede mollen zijn.
Hoe Carolien reageerde toen ze een paar fragmenten verstaan had... ik zou het knap vinden als dat gespeeld zou zijn. Ze leek echt te schrikken.

Alleen bij de schoolopdracht kon ik Paulien niet op mollen betrappen en Carolien wel. Kan me ook voorstellen dat het moeilijk is om te mollen als je er zoveel kinderen bij betrekt (Paulien). Het had misschien gekund als ze een knullige manier van aanpak hadden genomen maar toen ze eenmaal op deze weg zaten konden ze niet meer expres veel fouten maken, denk ik.
Jaaaaaa Zarayda er uit! eindelijk!

Ik denk echt dat ik goed zit... dat zou wel weer eens mogen want de laatste keer was met Jon.

De laatste jaren winnen mijn mollen altijd.

Wel bijzonder dat mijn mol vanaf dag één dus weer de finale gehaald heeft, dit is tot nog toe elk jaar gebeurd.
quote:Moonlight82 schreef op 22 februari 2013 @ 10:51:

Alleen bij de schoolopdracht kon ik Paulien niet op mollen betrappen en Carolien wel. Kan me ook voorstellen dat het moeilijk is om te mollen als je er zoveel kinderen bij betrekt (Paulien). Het had misschien gekund als ze een knullige manier van aanpak hadden genomen maar toen ze eenmaal op deze weg zaten konden ze niet meer expres veel fouten maken, denk ik.Het kan ook zijn dat Paulien zich al had voorgenomen deze opdracht niet te verpesten omdat ze zich zo heeft verheugd op het Zulu. (Of dat zij deze opdracht heeft voorgesteld...?)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
hmmmm t is nog niet helemaal duidelijk zo... maar er staat dus "kip" op het bord. En in het witte cirkeltje "mole"

(gejat van wieisdemol.com)
Over de sjaal van Kees:

NymphadoraTonks schreef op 21 februari 2013 @ 23:29:

Ik heb het even nageluisterd op youtube.

1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen dacht dat hij zat.

2. Ach Joep, die Joep heeft niet een keer gelijk gehad.

3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering drie.

4. Weet je wie in aflevering vier eigenlijk naar huis had gemoeten als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? TANIA.

5. Het 'Wie is de mol spel' in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.

6. ' Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik? Echt niet?

7. Zeven kokers, beste medekandidaten. Zeven. Er werden er drie opengemaakt.

8. Die van hierboven ergens over het Zulu.

Punt zeven: Zeven kokers, zeven letters, Paulien. Drie kokers open, drie letters, MOL.

Is dat wat?
Kip ik heb je wijst op Art, die vat ik dan weer niet

Maar die sjaal van Kees is wel heel apart idd. Op het moment dat je in het spel zit en je ontdekt die porto's ga je toch niet denken: Ik zeg niks en ga nep-mollen.

Paulien vindt wel telkens de attributen wat laat... maar ze meldt het wel (ladder, porto's)

Hm...ik weet het gewoon niet.
quote:olifant78 schreef op 22 februari 2013 @ 11:42:

Punt zeven: Zeven kokers, zeven letters, Paulien. Drie kokers open, drie letters, MOL.

Is dat wat?

Ik vind van wel

Maar die sjaal van Kees is ook wel heul verdacht als ik dat screenshot zo zie!
Wat ik altijd moeilijk vind is vlak voor het eind, als 'vrienden' elkaar gaan vragen of ze de mol zijn. Kun je recht in iemands gezicht zeggen dat je het niet bent, als je het wel bent?

Eigenlijk moet je dat soort gesprekken gewoon niet hebben, vind ik.
Ik vond net op een ander forum alle letters die misten in de titels, of die verkeerd waren gespeld. Op een paar letters na kwam daar Paulien Cornelisse uit. Overduidelijk, maar ik heb misschien gewoon last van tunnelvisie nu met alle hints die naar Paulien wijzen.
Die letters staan ook gewoon op de AVRO site.

Sommige dingen vind ik gewoon echt te veel gedoe om uit te puzzelen. Dit is misschien makkelijker.

Ik zit op m'n werk en ergens is iemand wie is de mol aan het kijken. Ik hoor die creepy blikkerige stem van de mol

Het lijkt mij heel erg leuk om eens mee te doen aan WIDM. Maar lijkt me het leukst om mol te zijn. Dan weet je tenminste zeker dat je tot het einde er bent
Het Viva forum is papaja.
Wat is er met de sjaal van Kees? Ik zie op die foto alleen Paulien met een sjaal.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 22 februari 2013 @ 13:27:

Wat is er met de sjaal van Kees? Ik zie op die foto alleen Paulien met een sjaal.kees hing zn sjaal weg op de plek waar later dus porto's bleken te liggen... hij kan ze dus onmogelijk gemist hebben toen...
quote:NymphadoraTonks schreef op 22 februari 2013 @ 13:03:

Die letters staan ook gewoon op de AVRO site.

Sommige dingen vind ik gewoon echt te veel gedoe om uit te puzzelen. Dit is misschien makkelijker.

Ik zit op m'n werk en ergens is iemand wie is de mol aan het kijken. Ik hoor die creepy blikkerige stem van de mol

Het lijkt mij heel erg leuk om eens mee te doen aan WIDM. Maar lijkt me het leukst om mol te zijn. Dan weet je tenminste zeker dat je tot het einde er bent

Er komen opvallend veel schrijffouten voor in de afleveringen. In de eerste en tweede aflevering wordt Boissevain geschreven als Bossevain. Ook zien we dat in de ondertiteling Maroka als Moroka wordt geschreven. In aflevering 3 staat kadidaat (zonder n) op het water geschreven. In aflevering 5 begint dag 9 in Pelgrims Rest. Deze plaats bestaat niet, maar Pilgrims Rest wel.

In de Dakota staat op het kaartje van Kees Ladysmith Black Mambazo (correct), maar enkele regels lager staat Ladysmith Black Mambazu (fout). Helikopter wordt bij een testvraag in aflevering 7 geschreven als helicopter, en in dezelfde aflevering wordt in plaats van Paulien Pauline geschreven. In aflevering acht mist de s in Drakensbergen.

De verkeerde en ontbrekende letters vormen misschien een hint. Schrijfster Paulien Cornelisse heeft deze letters tot nu toe allemaal in haar naam (IIANUCNES).

IIANUCNES

het zijn letters die allemaal in Paulien Cornelisse zitten, maar het kan onmogelijk haar hele naam worden, daarvoor zijn het nu nog veel te weinig letters.

Iets anders kan ik er ook niet van maken!
Is het geen woord in het zulu ofzo?
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 22 februari 2013 @ 13:47:

Is het geen woord in het zulu ofzo?

ja, maarja, dan is het ook een non-hint. Als het Zulu voor mol is ofzo. Dat zegt nog steeds niet over op welke kandidaat t slaat.

Het valt mij op dat de hints voornamelijk naar Paulien wijzen. dus misschien toch...
quote:Moonlight82 schreef op 22 februari 2013 @ 12:04:

Wat ik altijd moeilijk vind is vlak voor het eind, als 'vrienden' elkaar gaan vragen of ze de mol zijn. Kun je recht in iemands gezicht zeggen dat je het niet bent, als je het wel bent?

Eigenlijk moet je dat soort gesprekken gewoon niet hebben, vind ik.Oeh, die vind ik juist wel leuk. Ik geloof mede daarom nu niet dat Kees de mol is. Kan me gewoon niet voorstellen dat je zo keihard kan liegen terwijl je elkaar strak aankijkt zoals gister met Sarayda.
Ah natuurlijk wel! Ik ben niet eens een leugenaar van nature, maar dat zou voor mij zelfs geen punt zijn je weet als mol dat je het nooit kunt toegeven.
Ik vind dat er veel aanwijzingen zijn die naar Paulien wijzen. Maar ben er nog niet uit of zij dan dus de mol is. Achterdochtig wel.

Nog een tegen Paulien: op haar site staat onder Nieuws een foto van WIDM. Zij staat als enige helemaal los van de groep. Omdat ze geen kandidaat is?
Als je de letters IIANUCNES verwijderd uit de naam Pauline Cornelisse hou je de letters PLEORLSE over. Dat kan je weer husselen tot SPEEL ROL.

Maar misschien dat er nog meer spelfouten zijn geweest die niet opgevallen zijn?
quote:broodjekaas schreef op 22 februari 2013 @ 15:44:

Als je de letters IIANUCNES verwijderd uit de naam Pauline Cornelisse hou je de letters PLEORLSE over. Dat kan je weer husselen tot SPEEL ROL.

Maar misschien dat er nog meer spelfouten zijn geweest die niet opgevallen zijn?

hahaha die is ook leuk!

we wachten het nog af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven