Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2013

17-10-2012 10:17 1955 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...

Het ongecensureerde promo filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be

Deelnemers bekend tot nu toe

-Janine Abbring

-Daniël Boissevain

-Paulien Cornelisse

-Tania Kross

-Zarayda Groenhart

-Tim Haars

-Joep van Deudekom

-Carolien Borgers

-Kees Tol

-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ben dus bezig alle afleveringen opnieuw te bekijken.

Net afl 2 weer gezien. Handig dat je je nog maar op 3 personen hoeft te focussen.

Achteraf gezien vind ik Paulien tot nu toe het verdachtst. Ze drukt zich soms dubieus uit, haalt echt niet veel geld binnen, rommelt een beetje aan op de achtergrond. En alle hints die ook al genoemd zijn, het hele taalelement in dit seizoen. Ze is inmiddels mijn hoofdverdachte.

Kees nog niet kunnen betrappen op heel verdachte zaken eigenlijk. Carolien is toch wel de fanatieke kandidaat die het allemaal prachtig vindt. En ze haalt best nog wat geld binnen. Tot nu toe dan zelfs nu is het lastig om de mol te ontdekken!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Goed idee om alle afleveringen weer te kijken. Zou ik ook wel willen doen. Heerlijke zondagbesteding, joggingbroek aan en met een dekentje op de bank.
quote:Pucker schreef op 24 februari 2013 @ 11:43:

Goed idee om alle afleveringen weer te kijken. Zou ik ook wel willen doen. Heerlijke zondagbesteding, joggingbroek aan en met een dekentje op de bank.

het is heerlijk al doe ik wel ondertussen de was

nu afl 3: Tim (die later rood krijgt) zegt over Paulien dat ze alles heeft wat een mol moet hebben, en dat hij haar nog wel verdenkt, maar minder dan voorheen. Oftewel: hij zat eerst op paulien, toen die afl. niet meer (want op Tania) en toen ging hij er de eerste keer uit.

hmmm
quote:NymphadoraTonks schreef op 23 februari 2013 @ 15:01:

Heel dom, maar ik had nooit bedacht dat de Mol ook in andere landen uitgezonden werd. Lijkt me eigenlijk wel leuk om de Belgische Wie is de Mol te zien.Het programma "Wie is de mol?" komt oorspronkelijk uit België. Het is bedacht door productiehuis Woestijnvis, de mannen die ook achter "man bijt hond" zitten. Wie is de mol was enorm populair in België, maar na 3 seizoenen is Woestijnvis ermee gestopt. Om de Belgische WIDM te kijken, zul je dus even in de oude doos moeten duiken :-)
Vooral de serie op België die in Italië opgenomen is, is echt heel erg leuk!

@moonlight82: precies!, daarom word je ook helemaal paranoïde van dit programma! Toen die 'hint' achteraf werd getoond, had ik ook iets van: wie valt dat nou op??
Kees Wilde de kokers in afl 4 echt niet openmaken, zelfs toen de groep dat besloot.
En in die big 5 opdracht was dus veel geld te verdienen, had art tegen P en z gezegd. Die alleen maar vrolijk foto's maakten en iedereen bevrijdden. Hmm... Zijn ze echt geld voorbij gelopen?
Wat dan ook opvalt in de opdr met die woorden op het touw, dat Kees een paar keer woorden roept die al door anderen genoemd zijn.. Toeval? En de uitleg etc van Paulien maakt t idd lastiger. Carolien was hier goed in.
In afl 5 (jaja) moesten ze die puzzel vd route in elkaar zetten. Paulien steekt geen vinger uit. Bemoeit zich er ook totaal niet mee
Lekker bezig deedee! Dat Kees die kokers niet open wilde maken kan ook zijn om zichzelf niet verdacht te maken om ze dan later toch open te maken. In een kleiner groepje of alleen ofzo. De woorden die Kees riep waren ook echt heel moeilijk, ook wel een mollenstreek. Maar nu wijst er meer naar Paulien hè. Weinig verdenkingen op Carolien tot nu toe?
Ja pucker dat kan... Vind Carolien tot nu toe echt een kandidaat. Fanatiek, enthousiast en ze haalt best wat geld binnen.

Nu het kampvuurspel. Was al eerder opgemerkt dat art hier zegt dat er natuurlijk maar 1 mol is, maar vanavond WORDEN het er twee. Ik vind dat worden nog steeds impliceren dat er al 1 vd 2 een mol is. En dat er 1 bij komt. En aangezien Daniël er al uit is... Weer een Paulien hint!
Dat is een goede ja!
Van het WIDM forum:

Toen Zarayda aan hem vroeg of hij de mol is, zei hij dat hij het niet was, maar knikte hij met z'n hoofd bevestigend, terwijl hij eigenlijk dus met z'n hoofd (ontkennend) had moeten schudden.
http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/ ... 37862.aspx

Alle aanwijzingen richting Kees.
quote:DeeDee86 schreef op 24 februari 2013 @ 11:35:

Ben dus bezig alle afleveringen opnieuw te bekijken.

Net afl 2 weer gezien. Handig dat je je nog maar op 3 personen hoeft te focussen.

Achteraf gezien vind ik Paulien tot nu toe het verdachtst. Ze drukt zich soms dubieus uit, haalt echt niet veel geld binnen, rommelt een beetje aan op de achtergrond. En alle hints die ook al genoemd zijn, het hele taalelement in dit seizoen. Ze is inmiddels mijn hoofdverdachte.

Kees nog niet kunnen betrappen op heel verdachte zaken eigenlijk. Carolien is toch wel de fanatieke kandidaat die het allemaal prachtig vindt. En ze haalt best nog wat geld binnen. Tot nu toe dan zelfs nu is het lastig om de mol te ontdekken!Dan is eigenlijk het feit dat ze in Z-A zitten dit jaar al een hint. De taal lijkt op het Nederlands. In de drie afleveringen die ik dit seizoen gezien heb vind ik het trouwens ook opvallend hoe Paulien bij opdrachten steeds een beetje aan de zijlijn staat te dralen. Terwijl ze ondertussen voor het zwarte doek hele verhalen houdt over het hoe en waarom van die opdracht.
quote:LeChatNoir schreef op 24 februari 2013 @ 15:50:

[...]

Dan is eigenlijk het feit dat ze in Z-A zitten dit jaar al een hint. De taal lijkt op het Nederlands. In de drie afleveringen die ik dit seizoen gezien heb vind ik het trouwens ook opvallend hoe Paulien bij opdrachten steeds een beetje aan de zijlijn staat te dralen. Terwijl ze ondertussen voor het zwarte doek hele verhalen houdt over het hoe en waarom van die opdracht.Volendams ook
Hij zou ook op Carolien kunnen slaan. Van de overblijvers is zij de enige die vanaf de rotsen is gesprongen.. " she went down in the water"
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Die reactie was op de muzikale hint mbt de afvaller ( verliezer)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 24 februari 2013 @ 16:07:

Hij zou ook op Carolien kunnen slaan. Van de overblijvers is zij de enige die vanaf de rotsen is gesprongen.. " she went down in the water"Nope, Kees sprong jokers.
Paulien sprong ook.
quote:LeChatNoir schreef op 24 februari 2013 @ 15:50:

[...]

Dan is eigenlijk het feit dat ze in Z-A zitten dit jaar al een hint. De taal lijkt op het Nederlands. In de drie afleveringen die ik dit seizoen gezien heb vind ik het trouwens ook opvallend hoe Paulien bij opdrachten steeds een beetje aan de zijlijn staat te dralen. Terwijl ze ondertussen voor het zwarte doek hele verhalen houdt over het hoe en waarom van die opdracht.ja klopt. Veel commentaar achteraf, maar ze houdt zich vaak afzijdig tijdens de opdracht. En niet alleen bij de adrenaline-onderdelen, maar ook bijv bij het puzzelen van die route.
quote:Star schreef op 24 februari 2013 @ 15:37:

http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/ ... 37862.aspx

Alle aanwijzingen richting Kees.http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/ ... 37811.aspx

alles over Paulien

help, ik kom in een Paulien tunnel... Begin Carolien af te schrijven, die is echt de fanatieke kandidaat en haalt ook echt veel geld binnen. hmmm. Kees is nu mijn reserve-mol. Maar ik heb nu tm afl 5 gezien. zo de rest weer...
Ja ik zit niet op Paulien dus daar heb ik expres niet naar gekeken
Ik las ook ergens over die vragen aan de mol met het orgel dat het Paulien moest zijn want bij haar zag je die schim aan het orgel niet zitten. Maar bij Kees zie je die ook niet. Bij Carolien wel. Dus dat helpt niet veel
Bij de puzzel in afl 6 (jeweetwel, die ze met de paarden moesten verzamelen) lukt t niet in 3 min. Art zegt dat ze 1 min kunnen bijkopen voor 250 eu. Paulien roept meteen tja... Gaat t überhaupt lukken? Oftewel; niet doen. Kees zegt dan meteen wel doen. De mol weet natuurlijk hoeveel geld er te verdienen valt en zou dus niet willen dat de puzzel afgemaakt wordt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven