Mode & Beauty alle pijlers

bestelling bij mango

22-02-2013 18:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,

Vraagje, heb zaterdag een bestelling gedaan bij mango en op de websit staat dat het binnen twee à vijf werkdagen binnen zou moeten zijn... Heb Het dus nog niet. Iemand ervaring met mango!
Ruby-Ann in "Mango bestelling"
Klopt, komt door de overmatige drukte door de sale...

Ik wacht ook nog steeds op een bestelling van een paar weken geleden... Maar het komt goed hoor!
Ik had een tijdje terug wat besteld en het was er binnen een week. Heb t alleen nog niet bekeken want t ligt bij m'n moeder
Hier hetzelfde, zit ook te wachten op een pakje van Mango.

Heb jij al een mail gehad, dat het onderweg zou zijn? Ik nog steeds niet. Heb wel eens eerder besteld, en toen ging het veel sneller. Zou inderdaad aan de sale periode kunnen liggen.
Het duurde ongeveer een week voordat ik mijn bestelling ontvangen had.
Ik heb zelf geen ervaring met Mango,maar is een week niet erg lang?Als ik iets bestel heb ik het meestal binnen 2 dagen wel binnen.
Een week is niet erg lang.. Het is sale en het wordt verzonden vanuit Spanje. Dus het valt mee.
Vraag me altijd af waarom het bij sommige winkels zo lang duurt, H&M bijv, terwijl je het bij Wehkamp de volgende dag al in huis hebt!
quote:beaugirl schreef op vrijdag 22 februari 2013 19:22 Hier hetzelfde, zit ook te wachten op een pakje van Mango.

Heb jij al een mail gehad, dat het onderweg zou zijn? Ik nog steeds niet. Heb wel eens eerder besteld, en toen ging het veel sneller. Zou inderdaad aan de sale periode kunnen liggen.
Heb van het weekend ook wat besteld bij Mango, maar kreeg gisteren een mail dat het artikel niet leverbaar was en ik het geld teruggestort krijg. Boehoe, ik wilde het zo graag en was blij dat het online nog wel in mijn maat te koop was. Mooi niet dus.
Beaugirl. Hier ook nog gen mail. Kijken of ik het vandaag binnen krijg anders ga ik zelf een mail sturen.
Ik had hetzelfde afgelopen week Lupine, maar in mijn geval waren de 2 andere artikelen nog wel leverbaar die ik ook had besteld...

Ik heb alleen nog steeds niets teruggestort gekregen, jij wel?

quote:_lupine_ schreef op 23 februari 2013 @ 01:25:

Heb van het weekend ook wat besteld bij Mango, maar kreeg gisteren een mail dat het artikel niet leverbaar was en ik het geld teruggestort krijg. Boehoe, ik wilde het zo graag en was blij dat het online nog wel in mijn maat te koop was. Mooi niet dus.
Zojuist een mail gestuurd naar mango. Kijken wat ze er mee doen.
Ik heb inmiddeld vandaag een mail ontvangen, dat het naar me onderweg is ? Ik hoop jij ook,.
Beaugirl. Nee helaas hier nog geen mail maar ben wel benieuwd of ze op mijn mail gaan reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven