Mode & Beauty alle pijlers

Botox

24-02-2013 09:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens Botox laten inspuiten? Ik ben van plan het in mijn voorhoofd te laten doen. Maar ik vind het moeilijk zomaar naar een kliniek te gaan. Dus wie heeft er ervaring mee en kan me iets aanraden?
Waarom zou je dat willen ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Waarom zou je zo iets tijdelijks en giftigs willen.

Kijk naar al die sterren die botox spuiten en hoe ze er nu uit zien.

Ziet er echt niet meer uit, zo zonde.

Je raakt er aan gewend, als het uitgewerkt is doe je het nog een keer en na een aantal keer ga je permanent veranderen.

En niet ten goede.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Bijwerkingen op lange termijn: nog onbekend!

Soms ontstaan deze bijwerkingen pas na één of twee jaar. Na bijna twee jaar bleek 40% van de patiënten nog regelmatig last te hebben van bijwerkingen: zwellingen, verhardingen, bulten op de plaats van injectie, koorts en droge ogen of mond. Ook kregen sommige patiënten last van artritis. De werking van permanente vullers berust op het uitlokken van een geringe ontstekingsreactie, een normale afweerreactie van het lichaam. Door deze ‘vreemd-lichaam-reactie’ wordt het geïnjecteerde materiaal ingekapseld. Het hierbij gevormde bindweefsel zorgt samen met het vullermateriaal voor opvulling van de rimpels.

Van deze pagina
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
1. Ik ga niet verantwoorden waarom.

2. Botox is geen filler. Eerst even lezen voordat je er twee post aan wijdt.

Ik vraag om ervaringen. Als je er tegen bent hoef je niet te reageren.
Stond onder het kopje Botox op die pagina, dus vandaar.

Maar... succes, hoop dat het goed gaat.
Botox is niet hetzelfde als een filler! Begrijpend lezen schijnt hier af en toe zeer moeilijk te zijn.

Overigens, ik gebruik al een paar jaar botox en het bevalt prima. Ik laat het in mijn frons spuiten. Waarom? Omdat het mij helpt tegen hoofdpijn die ik altijd kreeg aan het eind van een werkdag (heel erg turen op een computerscherm) . Bovendien zorgt het voor een meer ontspannen uitdrukking op mijn gezicht. En nee, ik heb geen verstarde uitdrukking op mijn gezicht. Eigenlijk valt het niemand op en dat is ook juist de bedoeling.
Leuk onderwerp, ben ik ook erg benieuwd naar.

Ik zit namelijk met een fronsrimpel.
Precies om die fronsrimpel wil ik het laten doen. Veroorzaakt ook hoofdpijn bij mij.

Waar laat je het doen? En heb je last gehad van bijwerkingen?
Ik woon in Amsterdam-Zuid, dus ook wat meer keus hier. Het kost hier 150 euro per regio. Ik weet niet of ik een naam mag noemen overigens.
Naam van arts mag niet, alleen de voorletter geloof ik. Naam van kliniek mag dan weer wel.
Ik heb ook een frons zou die frons ook wel willen laten inspuiten,maar die prijzen zijn hier nogal hoog. En het schijnt dat je na de eerste keer na 3 maanden weer botox zou moeten spuiten voor het beste resultaat. Vraag me dan wel af of het ook nog met de diepte van je frons te maken heeft.
Ik spuit ook botox in frons en voorhoofd. Ooit idd ook begonnen ivm hoofdpijn.

Reclame maken mag niet geloof ik, geen idee of de naam van een kliniek wel mag. Maar google eens op body en dan kliniek . Zitten in Amsterdam en Duiven, goede ervaringen mee.
Hier ook een lelijke fronsrimpel, mijn oudste vroeg telkens waarom ik zo boos naar hem keek....ay!

Maar ik had er ook echt last van in de zomer, met felle zon altijd hoofdpijn en een kop alsof ik heel ongezellig ben, kreeg dat dan ook echt niet meer ontspannen. Dus ook een keer botox geprobeerd, ze hebben ongeveer 2/3 van het spuitje in mijn fronsrimpel gespoten en de rest verdeeld over mijn verbazingsrimpel (sorry, weet er even geen beter woord voor) want die arts legde uit dat je anders die vreselijke verbaasde Helwegen-look kunt krijgen! Was blij dat ze dat gedaan heeft. Het reslultaat was erg mooi, maar het voelde wel een beetje raar, mijn oogleden gingen meer hangen en ik kwam erachter dat ik normaal gesproken dus altijd mijn wenkbrauwen ietsje optrek (dat kon dus niet meer). Mijn voorhoofd voelde nogal zwaar.

Maar ik ga het wel weer doen, dit voorjaar, dan werkt het net lang genoeg om de zomer te overbruggen en je kan ook lang daarna nog je spieren gemakkelijker ontspannen.

Oh ja, dat heb ik gedaan bij een kleine salon in Den Haag, bij een vrouwelijke arts, koste 95 euro. Mijn beste vriendin raadde haar aan, zij komt er al meer dan tien jaar.
Ik wil het wel echt bij een arts laten doen, liever iets meer betalen en zekerheid geloof ik..

Maar jullie hebben dus positieve resultaten?
quote:Superhuisvrouw schreef op 24 februari 2013 @ 11:02:

Ik heb ook een frons zou die frons ook wel willen laten inspuiten,maar die prijzen zijn hier nogal hoog. En het schijnt dat je na de eerste keer na 3 maanden weer botox zou moeten spuiten voor het beste resultaat. Vraag me dan wel af of het ook nog met de diepte van je frons te maken heeft.In het begin deed ik het drie keer per jaar en dat veranderde al snel in slechts twee keer. Ik laat het doen in de Prins Hendrikkliniek in Amsterdam. Ik had overigens alleen een beginned rimpeltje en daar zie je nu helemaal niks meer van.
Heb het twee keer geprobeerd. De eerst keer gaf het weinig effect, als service heeft de arts gratis wat bijgespoten. Inderdaad een paar weken een heerlijk ontspannend gevoel in m'n voorhoofd. De tweede keer heeft het precies een week gewerkt. Daarna was het volledig uitgewerkt. Heb het bij een van de grotere klinieken laten doen. Was voor de tweede behandeling 585 euro kwijt voor fronsrinpel en kraaienpootjes. De fronsrinpel is nooit minder geweest. Ben er inmiddels maar mee gestopt.
Ik doe het meer preventief. Gelukkig heb ik nog geen echte rimpels, maar wel een beginnende op m'n voorhoofd. En die wil ik dus voorkomen met botox.
Zelf werk ik in een kliniek waar botox en fillers worden gespoten. Je overlegd zelf met de arts hoeveel botox je wilt laten inspuiten. Je kan er dus ook gewoon voor kiezen, net als de meeste mensen bij ons in de kliniek doen, om er na de behandeling nog steeds natuurlijk uit te zien.
quote:slekire schreef op 24 februari 2013 @ 11:15:

Oh ja, dat heb ik gedaan bij een kleine salon in Den Haag, bij een vrouwelijke arts, koste 95 euro. Mijn beste vriendin raadde haar aan, zij komt er al meer dan tien jaar.Welke salon is dat?
quote:Briljant schreef op 24 februari 2013 @ 10:09:

Stond onder het kopje Botox op die pagina, dus vandaar.

Maar... succes, hoop dat het goed gaat.

Je soms hier de bijwerkingen van (inmiddels in Nederland vrijwel niet meer gebruikte) permanente fillers op.

Botox wordt al 30 jaar gebruikt voor veel verschillende toepassingen.
quote:macarona schreef op 24 februari 2013 @ 09:48:

Wie heeft er wel eens Botox laten inspuiten? Ik ben van plan het in mijn voorhoofd te laten doen. Maar ik vind het moeilijk zomaar naar een kliniek te gaan. Dus wie heeft er ervaring mee en kan me iets aanraden?Ik ga zelf al jarenlang bij salon Bogar in Rijswijk, waar een cosmetisch arts werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven