Nijmeegse Vierdaagse

05-02-2012 09:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning y'all!

Morgen start het inschrijven voor de Nijmeegse vierdaagse! Wie gaat er mee lopen??! Zijn jullie al aan het trainen? Accomodatie al geregeld?

Ik zou met een vriendin mee doen (voor mij 2e keer) maar heb het idee dat ze gaat afhaken. Morgen even bellen en polsen hoe ze er voor staat!

Groetjes!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Hoi Chatcat,

Ik heb de vierdaagse vorig jaar voor het eerst gelopen, het was een groot feest!

Of ik dit jaar weer mee kan doen is nog onduidelijk. Het moet ook in te passen zijn in mijn gezin. Maar ik zou wel willen

Weet jij inmiddels of je mee gaat doen dit jaar?
Ik loop mee. dit wordt voor mij de 1e keer.(heel benieuwd)

ik ben al wel begonnen met trainen
Ik hoop hem ook weer te kunnen lopen! Heb net nieuwe schoenen gekocht, kalmpjes aan weer begonnen met trainen, mij opgegeven voor een andere grote wandeltocht in april. Het begint weer te kriebelen.... Het is nog niet zeker of ik hem echt kan lopen, maar zo niet dan ben ik er zeker een paar dagen als vrijwilliger bij en loop ik hem volgend jaar zeker!

Succes met trainen!
Goedemorgen,

Ook ik ga samen met mijn zusje meedoen voor de eerste keer met de nijmeegse vierdaagse

Wij zijn in januari al begonnen met trainen 2x in de week

1x kleine afstand 10 kilometer en 1x volgens schema nu 20 kilometer

Wij zijn al ingeschreven en hebben onze accomadatie al geregeld

Ook wij gaan diverse wandeltochten lopen ter voorbereiding

Iedereen veel succes met voorbereiden

Groetjes
Ik doe weer mee dit jaar! 10 jaar geleden liep ik voor het eerst en het laatst (heb ik toen gezworen).
Duss....
quote:belaaitafelt schreef op 24 februari 2013 @ 19:46:

Ik doe weer mee dit jaar! 10 jaar geleden liep ik voor het eerst en het laatst (heb ik toen gezworen).Topic is al een jaar oud, weet je wel zeker dat het ook weer dezelfde inschrijfdatum is om je in te schrijven?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2013 @ 20:00:

[...]

Topic is al een jaar oud, weet je wel zeker dat het ook weer dezelfde inschrijfdatum is om je in te schrijven?Yep. Ik heb me zojuist ingeschreven.
Duss....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven