Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Radmilo trekt dat gezeur en gezever niet...
Poep, wie heeft jou gescheten?
oei.. een nieuwe trainer
Die pan met eten, ziet er gezond uit, maar die hoeveelheid! Zouden ze dat allemaal opeten????
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Huh, waarom nou een nieuwe trainer? Zit niet goed op te letten
'maar jij wil wel heel erg langzaam' hahaha
quote:newimprovedkitty schreef op 24 februari 2013 @ 20:57:

dan heeft Marcella ook wel een steekje laten vallen hoor.Ontslagen!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:max09 schreef op 24 februari 2013 @ 20:57:

Ha meiden, stap er net pas in. Maar die trainer is ook niet mooier geworden zeg Of ligt dat aan mij?Radmillo, bedoel je toch? Ik vond hem vorig seizoen ook nog een mooie man...
ai een verbroken relatie..
oei-oei
ook al relatieproblemen
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Rasa schreef op 24 februari 2013 @ 20:59:

[...]

Radmillo, bedoel je toch? Ik vond hem vorig seizoen ook nog een mooie man...Ja, hij ziet er nu wel erg afgetraind en gerimpeld uit ineens? Pffff jammer
Heeft ze toch nog een vakantie gekregen.

Dit is pas de 2e uitzending die ik zie, waren zulke dingen ook al aan de orde bij het vorige seizoen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou das niet zo mooi dat de relatie verbroken is.....
Nou dat was een prima plan van RTL om haar op vakantie te sturen
Ze heeft groot gelijk, die man heeft een mentaliteitsprobleem. Ik denk niet dat 40 kilo minder dat gaat veranderen.
die vriendin zit ook al in 'je' en 'jou'.

Wel een beetje jammer dat die vriendin het program niet kan afwachten, maar ja, ik klan niet in hun relatie kijken.
Dat is de derde dit seizoen van wie de relatie stopt las bij de kapper :-) dat die Stanley ook weer alleen is .
Jeetje, wat een drama queen zeg
Jeumig eet hij nou een heel pak rijst?
quote:meryan schreef op 24 februari 2013 @ 21:01:

Ze heeft groot gelijk, die man heeft een mentaliteitsprobleem. Ik denk niet dat 40 kilo minder dat gaat veranderen.Ja maar ja, dat is niet iets nieuws. En ze lijkt ook niet echt geprobeerd te hebben assertief te zijn.
Hopeloos geval, echt waar....juist nu moet ie doorgaan
Excuustruus
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik kan me dat wel voorstellen. Nu hij andere begeleiding heeft kan ze haar verantwoordelijkheid makkelijker loslaten. Als ze ooit weg wil is dit het moment.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Komt vast allemaal goed. Ze zenden alleen succesverhalen uit toch
quote:newimprovedkitty schreef op 24 februari 2013 @ 21:02:

Jeetje, wat een drama queen zegZeg dat wel
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven