Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Zooo wat vult die psycholoog in zeg.... 'zelf laten ontdekken' euh
quote:coolpack2 schreef op 24 februari 2013 @ 21:02:

[...]

Ja maar ja, dat is niet iets nieuws. En ze lijkt ook niet echt geprobeerd te hebben assertief te zijn.Dat weten we niet natuurlijk.
ah, dat is lief van die vriend
quote:Liezze schreef op 24 februari 2013 @ 21:01:

Nou dat was een prima plan van RTL om haar op vakantie te sturen
Wat ik me afvraag hoe ze die dieeten in elkaar zetten. Neem die stanley? Die tekenaar. Muesli bollen en rijste wafels. Het is niet raar dat hij trek hield. Door deze producten krijg je een bloedsuikerspiegel piek waardoor er extra insuline door de alvleeskleier word aangemaakt. Het gegeten voedsel is eerder opgebruikt dan de insuline en dus vraagt het lichaam om eten om het teveel aan insuline te verwerken. Je komt door deze producten met een hoge gi (glycemische index) dus in een vicieuze cirkel terecht van trek, eten, meer trek. Waarom niet wat beter producten? Je ziet verder ook weinig van de dieten wat ik best jammer vind.
Ik snap wel dat ze nu weggaat. Hij is nu in andere handen, krijgt alle support om af te vallen, en moet nu zelf maar eens de kar gaan trekken.
Dat was wel heel veel rijst!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
aapjes kijken altijd leuk voor de bezoekers :-)
quote:meryan schreef op 24 februari 2013 @ 21:04:

[...]

Dat weten we niet natuurlijk.Nou ja, er is meermalen gezegd dat zij altijd alles deed, en niet dat zij het wel eens aan hem heeft geprobeerd over te laten. Maar goed, 'bewijs' is er niet nee.
nou hehe de knop is om.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Je ziet het niet zo erg he wat eraf is? Zonde, dat zou hem nog meer kunnen stimuleren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Fame schreef op 24 februari 2013 @ 21:04:

Dat was wel heel veel rijst!heel pak volgens mij
Haha, met dat skelet: "Dat is je voorland".
alweer niet gehaald?
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2013 @ 21:05:

Je ziet het niet zo erg he wat eraf is? Zonde, dat zou hem nog meer kunnen stimuleren.wel beetje in zijn gezicht toch?
Er is toch niets mis met die Radmillo?
Voorlopig is de knop om.....misschien schelen de tranen nog een onsje
zijn onderkin is nu al wel wat minder.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik krijg jeuk van Wendy die alleen maar moet knuffelen met de kandidaten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
183,3

toch weer 20 kilo eraf
Wat een kleine woonkamer trouwens. Hij kan zijn kont niet keren daar.
24 tekort..... huh? waarom niet benadrukken hoeveel er wel af is?
quote:meryan schreef op 24 februari 2013 @ 21:07:

Wat een kleine woonkamer trouwens. Hij kan zijn kont niet keren daar.
quote:meryan schreef op 24 februari 2013 @ 21:07:

Wat een kleine woonkamer trouwens. Hij kan zijn kont niet keren daar.Je kunt je afvragen of dat aan de woonkamer ligt
aaaaah zielug, kan de telefoon niet oppakken om te delen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven