Mode & Beauty kletstopic
dinsdag 26 februari 2013 om 20:19
dinsdag 26 februari 2013 om 21:19
dinsdag 26 februari 2013 om 21:48
Mooie vrouw ben je Missd! Leuk om het gezicht achter de nickname te zien. Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig hoe jullie allemaal eruit zien. Ik durf geen foto van mijzelf te plaatsen maar soms ben ik benieuwd wat andere mensen van mij vinden. Ik heb vandaag de infaillible gekocht van L oreal , ik vind het niet erg veel beter dan Lipfinity van Max FActor, ik had er mee van verwacht.
dinsdag 26 februari 2013 om 22:22
Jouw galajurk is mooi Ceci! Het is echt jammer dat er niet meer gelegenheden zijn voor zulke jurken he!
en m'n blog, thanx voor de lieve complimenten ladies
Het is best spannend natuurlijk maar vind het vooral erg leuk, Heb m'n vriend inmiddels zo ver dat hij af en toe mee wil helpen met foto's maken. Dat lijkt me erg gezellig.
Ik ben ook benieuwd naar de rest hier achter de nicknames, maar snap het ook dat dat eng is. Zelf denk ik, ach ja dan leest er misschien iemand mee die ik ken, so be it. Maar dat denk ik ook pas nu ineens terwijl dat eerst ook mijn drempel was. dus wie weet verandert het gewoon soms.
ik heb trouwens een wauw-post-oscar jurk gevonden:
en m'n blog, thanx voor de lieve complimenten ladies
Het is best spannend natuurlijk maar vind het vooral erg leuk, Heb m'n vriend inmiddels zo ver dat hij af en toe mee wil helpen met foto's maken. Dat lijkt me erg gezellig.
Ik ben ook benieuwd naar de rest hier achter de nicknames, maar snap het ook dat dat eng is. Zelf denk ik, ach ja dan leest er misschien iemand mee die ik ken, so be it. Maar dat denk ik ook pas nu ineens terwijl dat eerst ook mijn drempel was. dus wie weet verandert het gewoon soms.
ik heb trouwens een wauw-post-oscar jurk gevonden:
dinsdag 26 februari 2013 om 22:26
quote:cosima schreef op 26 februari 2013 @ 21:55:
Haha, ik durf ook echt geen foto te plaatsen. Wordt er van jullie weleens gezegd dat jullie op iemand (bekend) lijken ?
Ik ben wel eens voor Sita (wie? Sita van Starmaker en ze schijnt nu een kindertv te presenteren) en voor Froukje de both aangezien.
Verder niet dat ik weet. Laatst was er hier een topic, op welke beroemdheid je lijkt, dat kon je dan op een site met een foto van jezelf laten berekenen. Er kwamen met andere foto's andere mensen uit maar geen idee meer wie.
Was best grappig, die site.
Haha, ik durf ook echt geen foto te plaatsen. Wordt er van jullie weleens gezegd dat jullie op iemand (bekend) lijken ?
Ik ben wel eens voor Sita (wie? Sita van Starmaker en ze schijnt nu een kindertv te presenteren) en voor Froukje de both aangezien.
Verder niet dat ik weet. Laatst was er hier een topic, op welke beroemdheid je lijkt, dat kon je dan op een site met een foto van jezelf laten berekenen. Er kwamen met andere foto's andere mensen uit maar geen idee meer wie.
Was best grappig, die site.
dinsdag 26 februari 2013 om 23:38
Haha een filmpje, wie weet lorenne! Als ik het fatsoenlijk gefilmd krijg tenminste...
Het is eigenlijk erg simpel, maar voordoen is idd makkelijker dan uitleggen .
Ik hou erg van jurken, maar door jarenlang ballroom dansen verandert je kijk erop wel wat. Jennifer lawrence hmm even terug zoeken (ik zit mobiel nu)
Het is eigenlijk erg simpel, maar voordoen is idd makkelijker dan uitleggen .
Ik hou erg van jurken, maar door jarenlang ballroom dansen verandert je kijk erop wel wat. Jennifer lawrence hmm even terug zoeken (ik zit mobiel nu)
woensdag 27 februari 2013 om 00:11
ik heb deze schoenen besteld, ik hoop dat ze passen. Ze zijn perfect voor onder de swing dresses. schoenen zalando
Ik heb ze in wit, zwart, én oranje besteld, want heb 3 erg verschillende jurken besteld (qua kleur ten minste.). Hmmm mijn bankrekening vindt bruiloften niet leuk, mijn garderobe vindt het te gek!
Ik ga de accessoires zo goedkoop mogelijk houden. Qua sieraden heb ik nooit veel twijfels, ik draag vrijwel altijd dezelfde gouden sieraden. Ze passen bij mij (en dus ook bij al mijn outfits) dat vind ik tenminste
Ik vind het ook prettig dat ik daar niet over hoef te denken als ik daar geen zin / tijd voor heb. Je ziet er dan toch al snel gestyleder uit dan met helemaal niks.
Ik heb ze in wit, zwart, én oranje besteld, want heb 3 erg verschillende jurken besteld (qua kleur ten minste.). Hmmm mijn bankrekening vindt bruiloften niet leuk, mijn garderobe vindt het te gek!
Ik ga de accessoires zo goedkoop mogelijk houden. Qua sieraden heb ik nooit veel twijfels, ik draag vrijwel altijd dezelfde gouden sieraden. Ze passen bij mij (en dus ook bij al mijn outfits) dat vind ik tenminste
Ik vind het ook prettig dat ik daar niet over hoef te denken als ik daar geen zin / tijd voor heb. Je ziet er dan toch al snel gestyleder uit dan met helemaal niks.
woensdag 27 februari 2013 om 21:21
donderdag 28 februari 2013 om 23:01
Joehoe!!! Waar is iedereen?
Ik heb weer een nieuwe blog geplaatst, deze keer over iets anders dan mode / beauty. Als iemand nog in onderwijs is geïnteresseerd, zeker even het lezen waard!
Verder wacht ik vol spanning op de jurken en schoenen, er is nog niets binnen
Hopelijk gaat het met iedereen goed / lekker en zo niet; kop op en een
Ik heb weer een nieuwe blog geplaatst, deze keer over iets anders dan mode / beauty. Als iemand nog in onderwijs is geïnteresseerd, zeker even het lezen waard!
Verder wacht ik vol spanning op de jurken en schoenen, er is nog niets binnen
Hopelijk gaat het met iedereen goed / lekker en zo niet; kop op en een
vrijdag 1 maart 2013 om 21:57
Cosima hugs ook van mij...hopelijk voel je je snel wat beter. Heb je iets leuks gekocht in de stad? Ceci jouw laatste outffit met groen en de rok met dots was super mooi! Darling ben benieuwd naar jouw werk kleding, en vestjes heb ik ook nooit genoeg 75 procent korting is natuurlijk super. Ik heb ook een mooie jurk vandaag gekocht bij V en D van Tom Tailor met pied de poule motief met 70 procent korting. Ik was erg lang op zoek naar zo n jurkje, dat motief en model is gewoon tijdloos, en past ook heel goed bij mijn donker haar. Toen ik het zag kon ik het natuurlijk niet laten hangen
zaterdag 2 maart 2013 om 19:21
Ok, waarom WAAROM kunnen de mensen van DUO de administratie gewoon niet op orde krijgen. Ik krijg echt een tremor van de ellendige mate waarmee ze wéér eens de boel verprutsen. Ze hebben me al meerdere malen te pakken gehad met verpruts in het systeem en op de één of andere manier is DUO nooit zelf te lul, maar ben jij dat als student of afbetaler.
Toen ik een jaar of 20 was hadden ze me opeens op inwonend gezet (ik woonde al 3 jaar op mezelf), waardoor ik 800 euro terug moest betalen én 6 maanden geen stufi meer kreeg totdat deze 'onnauwkuerigheid' of werd gelost... men ik heb hard op zwart zaad gezeten toen.
En nu krijg ik van die lutsers een aanmaning, voor een rekening die ik nooit heb gehad, van 10x het maandbedrag dat ik hoor af te lossen!!**!!%%!!!@@!! RAAAH FRUSTRATIE
Toen ik een jaar of 20 was hadden ze me opeens op inwonend gezet (ik woonde al 3 jaar op mezelf), waardoor ik 800 euro terug moest betalen én 6 maanden geen stufi meer kreeg totdat deze 'onnauwkuerigheid' of werd gelost... men ik heb hard op zwart zaad gezeten toen.
En nu krijg ik van die lutsers een aanmaning, voor een rekening die ik nooit heb gehad, van 10x het maandbedrag dat ik hoor af te lossen!!**!!%%!!!@@!! RAAAH FRUSTRATIE