Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring Bonprix

27-02-2013 16:39 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bikini op het oog van het merk Bodyflirt. Ik heb deze alleen bij Bonprix gezien. Heeft iemand ervaring met Bonprix? Ik heb even gegoogled en het klonk allemaal niet zo best. Weet iemand ook een webshop waar ze ook bikini's van Bodyflirt verkopen, behalve Otto?
Wat klonk niet best dan?

Ik heb prima ervaringen met ze
Levering, facturatie, onterechte aanmaningen, deurwaardersbrieven....quote:jippie55 schreef op 27 februari 2013 @ 16:41:

Wat klonk niet best dan?

Ik heb prima ervaringen met ze
Ik heb er 1x iets besteld, ook het een en ander teruggestuurd.

Is prima gegaan allemaal, dus mijn ervaring is wat dat betreft goed.
Nog nooit last van al die dingen gehad en heb echt heel er vaak dingen besteld. Levering is snel, ik betaal via ideal. Laatste keer niet gedaan en prompt vergeten de acceptgiro te betalen. Ging keurig.

De kwaliteit laat wel te wensen over maar daar is de prijs dan ook naar.
Ik heb mn positiejas daarvandaan. Moest iets van 15 dagen wachten, mn status werd niet veranderd en moest er zelf achteraan bellen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hier de beste ervaringen, niets dan lof.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb er onlangs iets besteld, ging prima, ik vind de levering wel vrij langzaam, omdat ik normaal bij Wehkamp bestel en die leveren meestal de volgende dag al. Maar dat staat er wel bij, levering binnen 72 uur en dat klopte ook.

Ik moest ook iets terugsturen en voor zover ik weet is dat ook allemaal goed gegaan, werd zelfs gratis thuis opgehaald.
Okee, veel goede reacties inderdaad. Ik houd ook in het achterhoofd dat op internet veel negatieve reacties staan, want als je een nare ervaring hebt gehad, dan ben je veel sneller geneigd om dat te uiten dan als je een "normale" ervaring hebt.
Hier geen goede ervaringen.

Afgezien van het feit dat ik het meeste spul kwalitatief niet zo denderend vind, moest ik lang wachten, incomplete bestellingen, slechte administratie bij retouren etc.
quote:mylenamyla schreef op 27 februari 2013 @ 16:42:

Levering, facturatie, onterechte aanmaningen, deurwaardersbrieven....

[...]

Yes, precies mijn ervaring. Niet doen!!
De afgelopen 3 weken daar toevallig 4x wat besteld. Snelle levering, website laat duidelijk zien wat wel/niet op voorraad is. Betaling vooraf met ideal. Bij terugsturen na 5 dagen al het geld weer op mn eigen rekening. Spullen worden stevig en goed verpakt. Geen enkel probleem dus.

Merk wel dat sommige kleding wat dun van stof is. Daarom lees ik altijd eerst even goed de recenties. Wil niet iets hebben wat na 2x wassen al kapot is.
quote:mylenamyla schreef op 27 februari 2013 @ 16:49:

Okee, veel goede reacties inderdaad. Ik houd ook in het achterhoofd dat op internet veel negatieve reacties staan, want als je een nare ervaring hebt gehad, dan ben je veel sneller geneigd om dat te uiten dan als je een "normale" ervaring hebt.

Zo werkt het inderdaad. Daar waar goede service als normaal en te verwachten wordt beschouwd, dus geen reactie nodig.

Ik heb ook een paar keer wat besteld bij BP. Nooit problemen mee gehad.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik heb er een keer iets besteld en dat is goed bevallen.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik weet niet of ik het risico wil nemen. Aan de andere kant ben ik wel dol op de bikini en het gaat niet om honderden euro's aan risico.

Deze heb ik op het oog:

http://www.bonprix.nl/pro ... r=Beslist&version=badmode

Ik kan op internet dus niet vinden waar ik hem kan kopen, alleen Bonprix lijkt 'm aan te bieden...
Ik heb een paar beha's van Bonprix en ik ben er zeer tevreden over. Al heb ik ze niet besteld via internet maar op vakantie in een Bonprix winkel gekocht
Ik heb nog nooit problemen gehad en al regelmatig besteld.

Kwaliteit is wel erg wisselend. Vorige keer zelfs een broek gehad die al duidelijk een keer gewassen was maar die heb ik dus gewoon gelijk terug gestuurd.
Ik vind bonprix niet geweldig, als je wat terug stuurt kost het je 5,00
Goede ervaring. Als je via ideal betaald is het wel eerder binnen dan als je betaald met een acceptgiro.
Ik heb er verschillende keren wat gekocht (vooral jurkjes en bikini's) en eigenlijk alleen goede ervaringen.

Levertijd is niet supersnel, maar staat aangegeven. Soms wordt er na een paar weken wat nageleverd, maar ook dat is dan bij de bestelling aangeven (bijv. levering 2-3 weken).

Terugsturen is gratis

Kwaliteit vind ik wel wisselend, vooral bij de jurkjes. Ik heb een paar jurkjes en die zijn echt super voor heel weinig geld! Maar ik heb ook wel een aantal jurkjes besteld die echt van die nachtoverhemden leken, aan de prijs/foto kon je vaak niet afleiden onder welke categorie het jurkje zou vallen. Maar bij bestelling zie je dat snel genoeg, en alstie niet mooi is gewoon retour.

Geld stond er altijd weer op binnen de termijn.

Ik vind het bikini aanbod dat ze hebben vrij beperkt (wehkamp vind ik uitgebreider), maar heb er wel een paar keer een bikini gekocht en was daar eigenlijk alleen maar tevreden over. Heb er wel een paar teruggestuurd ivm de pasvorm, maar dat heb ik altijd met bikini's, ligt niet aan Bonrpix. De bikini;s die ik heb gehouden, blijven heel mooi, ook na zee/zwembad bezoek en wassen (zowel kleur, vorm als stof).
Een keer wat besteld en geen problemen mee gehad, trouwens ook niet met de kwaliteit.
Ik heb een keer wat besteld, via internet kon ik zien wat ik besteld had en in welke maten. Toen ik de bestelling binnen kreeg waren het de verkeerde maten en zaten er dingen niet bij die volgens de site wel op voorraad waren. Veel heen en weer gebel met een niet al te vriendelijke klantenservice. Uiteindelijk is alles wel opgelost, heb wel alles terug moeten sturen.

Er zullen zowel veel negatieve als veel positieve ervaringen zijn. Als jij die bikini heel graag wil, zou ik hem gewoon bestellen!
Ik heb bij Bonprix alleen eens een salontafeltje besteld. Deze was beschadigd, het duurde heel lang voordat dit werd opgelost. Uiteindelijk na heel lang bellen en mailen, kreeg ik dan mijn geld teruggestort. Sindsdien krijg ik eens in de zoveel tijd 3 (!) catalogi van ze in de bus. Maar ik ben klaar met Bonprix.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Zo te zien zijn alle maten van die bikini uitverkocht....
Geen problemen met bestellen en retourneren, ik vond de kwaliteit wel wat minder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven