Ervaring Bonprix
woensdag 27 februari 2013 om 16:39
woensdag 27 februari 2013 om 16:44
woensdag 27 februari 2013 om 16:48
Ik heb er onlangs iets besteld, ging prima, ik vind de levering wel vrij langzaam, omdat ik normaal bij Wehkamp bestel en die leveren meestal de volgende dag al. Maar dat staat er wel bij, levering binnen 72 uur en dat klopte ook.
Ik moest ook iets terugsturen en voor zover ik weet is dat ook allemaal goed gegaan, werd zelfs gratis thuis opgehaald.
Ik moest ook iets terugsturen en voor zover ik weet is dat ook allemaal goed gegaan, werd zelfs gratis thuis opgehaald.
woensdag 27 februari 2013 om 16:49
woensdag 27 februari 2013 om 16:59
De afgelopen 3 weken daar toevallig 4x wat besteld. Snelle levering, website laat duidelijk zien wat wel/niet op voorraad is. Betaling vooraf met ideal. Bij terugsturen na 5 dagen al het geld weer op mn eigen rekening. Spullen worden stevig en goed verpakt. Geen enkel probleem dus.
Merk wel dat sommige kleding wat dun van stof is. Daarom lees ik altijd eerst even goed de recenties. Wil niet iets hebben wat na 2x wassen al kapot is.
Merk wel dat sommige kleding wat dun van stof is. Daarom lees ik altijd eerst even goed de recenties. Wil niet iets hebben wat na 2x wassen al kapot is.
woensdag 27 februari 2013 om 17:06
quote:mylenamyla schreef op 27 februari 2013 @ 16:49:
Okee, veel goede reacties inderdaad. Ik houd ook in het achterhoofd dat op internet veel negatieve reacties staan, want als je een nare ervaring hebt gehad, dan ben je veel sneller geneigd om dat te uiten dan als je een "normale" ervaring hebt.
Zo werkt het inderdaad. Daar waar goede service als normaal en te verwachten wordt beschouwd, dus geen reactie nodig.
Ik heb ook een paar keer wat besteld bij BP. Nooit problemen mee gehad.
Okee, veel goede reacties inderdaad. Ik houd ook in het achterhoofd dat op internet veel negatieve reacties staan, want als je een nare ervaring hebt gehad, dan ben je veel sneller geneigd om dat te uiten dan als je een "normale" ervaring hebt.
Zo werkt het inderdaad. Daar waar goede service als normaal en te verwachten wordt beschouwd, dus geen reactie nodig.
Ik heb ook een paar keer wat besteld bij BP. Nooit problemen mee gehad.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
woensdag 27 februari 2013 om 17:10
Ik weet niet of ik het risico wil nemen. Aan de andere kant ben ik wel dol op de bikini en het gaat niet om honderden euro's aan risico.
Deze heb ik op het oog:
http://www.bonprix.nl/pro ... r=Beslist&version=badmode
Ik kan op internet dus niet vinden waar ik hem kan kopen, alleen Bonprix lijkt 'm aan te bieden...
Deze heb ik op het oog:
http://www.bonprix.nl/pro ... r=Beslist&version=badmode
Ik kan op internet dus niet vinden waar ik hem kan kopen, alleen Bonprix lijkt 'm aan te bieden...
woensdag 27 februari 2013 om 17:28
Ik heb er verschillende keren wat gekocht (vooral jurkjes en bikini's) en eigenlijk alleen goede ervaringen.
Levertijd is niet supersnel, maar staat aangegeven. Soms wordt er na een paar weken wat nageleverd, maar ook dat is dan bij de bestelling aangeven (bijv. levering 2-3 weken).
Terugsturen is gratis
Kwaliteit vind ik wel wisselend, vooral bij de jurkjes. Ik heb een paar jurkjes en die zijn echt super voor heel weinig geld! Maar ik heb ook wel een aantal jurkjes besteld die echt van die nachtoverhemden leken, aan de prijs/foto kon je vaak niet afleiden onder welke categorie het jurkje zou vallen. Maar bij bestelling zie je dat snel genoeg, en alstie niet mooi is gewoon retour.
Geld stond er altijd weer op binnen de termijn.
Ik vind het bikini aanbod dat ze hebben vrij beperkt (wehkamp vind ik uitgebreider), maar heb er wel een paar keer een bikini gekocht en was daar eigenlijk alleen maar tevreden over. Heb er wel een paar teruggestuurd ivm de pasvorm, maar dat heb ik altijd met bikini's, ligt niet aan Bonrpix. De bikini;s die ik heb gehouden, blijven heel mooi, ook na zee/zwembad bezoek en wassen (zowel kleur, vorm als stof).
Levertijd is niet supersnel, maar staat aangegeven. Soms wordt er na een paar weken wat nageleverd, maar ook dat is dan bij de bestelling aangeven (bijv. levering 2-3 weken).
Terugsturen is gratis
Kwaliteit vind ik wel wisselend, vooral bij de jurkjes. Ik heb een paar jurkjes en die zijn echt super voor heel weinig geld! Maar ik heb ook wel een aantal jurkjes besteld die echt van die nachtoverhemden leken, aan de prijs/foto kon je vaak niet afleiden onder welke categorie het jurkje zou vallen. Maar bij bestelling zie je dat snel genoeg, en alstie niet mooi is gewoon retour.
Geld stond er altijd weer op binnen de termijn.
Ik vind het bikini aanbod dat ze hebben vrij beperkt (wehkamp vind ik uitgebreider), maar heb er wel een paar keer een bikini gekocht en was daar eigenlijk alleen maar tevreden over. Heb er wel een paar teruggestuurd ivm de pasvorm, maar dat heb ik altijd met bikini's, ligt niet aan Bonrpix. De bikini;s die ik heb gehouden, blijven heel mooi, ook na zee/zwembad bezoek en wassen (zowel kleur, vorm als stof).
woensdag 27 februari 2013 om 17:51
Ik heb een keer wat besteld, via internet kon ik zien wat ik besteld had en in welke maten. Toen ik de bestelling binnen kreeg waren het de verkeerde maten en zaten er dingen niet bij die volgens de site wel op voorraad waren. Veel heen en weer gebel met een niet al te vriendelijke klantenservice. Uiteindelijk is alles wel opgelost, heb wel alles terug moeten sturen.
Er zullen zowel veel negatieve als veel positieve ervaringen zijn. Als jij die bikini heel graag wil, zou ik hem gewoon bestellen!
Er zullen zowel veel negatieve als veel positieve ervaringen zijn. Als jij die bikini heel graag wil, zou ik hem gewoon bestellen!
woensdag 27 februari 2013 om 17:51
Ik heb bij Bonprix alleen eens een salontafeltje besteld. Deze was beschadigd, het duurde heel lang voordat dit werd opgelost. Uiteindelijk na heel lang bellen en mailen, kreeg ik dan mijn geld teruggestort. Sindsdien krijg ik eens in de zoveel tijd 3 (!) catalogi van ze in de bus. Maar ik ben klaar met Bonprix.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.