Mode & Beauty alle pijlers

longlasting lipstick

23-02-2013 12:03 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke is de beste merk longlasting lipstick, prijs en waar koop je die?
Max Factor Lipfinity, de twee-fasen-versie. Officieel ongeveer 17 euro, regelmatig in de aanbieding voor 10 euro. Blijft de hele dag goed (eten, drinken, zoenen).

L'Oréal heeft ook mooie kleuren in de twee-fasen-versie, maar die slijt sneller weg dan de Max Factor, helaas. L'Oréal moet ik halverwege de dag bijkleuren.

Beiden te koop bij Kruidvat.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Van etos eigen merk,volgens mij 6,99 blijft echt de hele dag zitten.

Jammer dat ze mijn kleur er uit hebben gehaald.
Ik sluit me zowel bij Snoesje als bij Marloezje aan.

Doordat mijn kleur eruit is bij Etos, ben ik nu overgestapt op Lipfinity van MF.
Ik wil er ook graag een. Snoesje kun je er ook en plaatje van neerzetten of een omschrijving, dat ik weet welke je bedoelt. En wat bedoel je met 2 fasen?.

Is die van de Etos er niet meer in het rood?, want die kleur wil ik heel graag :-)
Ik weet niet of die van etos er in het rood is. Ik had altijd nr 102 een beetje paars....nu nog steeds zoekende naar een juiste vervanger.
Eerst het kleurtje, minuut laten drogen.

Daarna de doorzichtige.

Ik heb wel de nieuwe van L oreal, toevallig vandaag ook in het rood gekocht. Hij is wel mooi maar blijft absoluut geen 24 uur perfect zitten. Vanmorgen erop gedaan, in de middag pauze bijgewerkt en hij bleef weer een paar uur zitten. Na het avondeten was het weer eraf. Hij droogt tot nu toe mijn lippen niet. Nu ben ik benieuwd geworden naar Lipfinity...
Dank je wel snoesje en nu wachten toto het in de aanbieding is :-)
Afgelopen donderdag zag ik de Lipfinity voor een tientje bij Kruidvat.
Zij er nog meer die ervaringen hebben met de 2 merken L'oreal en Max Factor langzittende lippenstift. Ik heb het nu van 2 gehoord en de een in een ander topic vind dus weer een ander beter dan hier weer een. Ben benieuwd of er nog meer ervaringen zijn. Heb er ook een topic voor geopend maar weet niet of er wel reacties op komen.

Alvast bedankt.
Absoluut Lipfinity hier. Als ik het er niet goed afhaal zit het er nog een dag op zo ongeveer. De etos gaat er bij mij zo weer af.
Deze bleven ook lang zitten volgens de beautylab blog

http://www.beautylab.nl/loreal-paris-in ... -lipstick/
Ik gebruik ook het liefst de Lipfinity, terwijl al mijn andere make-up producten low-budget zijn. Als ik deze er niet afhaal in de avond heb ik de volgende ochtend nog steeds de kleur op mijn lippen zitten.
3x is scheepsrecht zeggen stuurlui die wachten tot ze kapitein van het schip zijn
quote:publicdiary schreef op 08 maart 2013 @ 19:28:

Ik gebruik ook het liefst de Lipfinity, terwijl al mijn andere make-up producten low-budget zijn. Als ik deze er niet afhaal in de avond heb ik de volgende ochtend nog steeds de kleur op mijn lippen zitten.Ben dus niet de enige! Echt het enige make-up product die doet wat ze zeggen. Al vraag ik me stiekem weleens af wat ze er in stoppen....
quote:publicdiary schreef op 08 maart 2013 @ 19:28:

Ik gebruik ook het liefst de Lipfinity, terwijl al mijn andere make-up producten low-budget zijn. Als ik deze er niet afhaal in de avond heb ik de volgende ochtend nog steeds de kleur op mijn lippen zitten.Inderdaad, 's morgens nog steeds rode lipjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven