Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 2 maart 2013 om 11:17
Akakia, gelukkig wel positiviteit in het ziekenhuis. Dus
EV, joh is het weekend??? Eindelijk.
Zojuist dat dansprogramma terug gekeken en er deed iemand mee die ik ken maar echt Zumba moet je niet als tv optreden doen echt niet.
Verder vandaag poep van konijnen opruimen en naar een verjaardag. (oja mandala afmaken)
EV, joh is het weekend??? Eindelijk.
Zojuist dat dansprogramma terug gekeken en er deed iemand mee die ik ken maar echt Zumba moet je niet als tv optreden doen echt niet.
Verder vandaag poep van konijnen opruimen en naar een verjaardag. (oja mandala afmaken)
zaterdag 2 maart 2013 om 12:02
quote:steph schreef op 02 maart 2013 @ 11:17:
Ik ben voorzichtig positief. Het herstel gaat snel, maar ze weten nog niet waar de problemen vandaan komen en er wordt nog gepraat over hartfalen, bacteriën die nog ronddwalen, dus het blijft nog spannend!
Ik ben heel erg moe. Denk dat ik straks maar even plat ga!
Ik ben voorzichtig positief. Het herstel gaat snel, maar ze weten nog niet waar de problemen vandaan komen en er wordt nog gepraat over hartfalen, bacteriën die nog ronddwalen, dus het blijft nog spannend!
Ik ben heel erg moe. Denk dat ik straks maar even plat ga!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zaterdag 2 maart 2013 om 17:01
moet je geen sorry voor zeggen joh! Het gewone leven gaat ook door! En het is me des te duidelijker geworden de afgelopen dagen dat veel dansen in het leven belangrijk is!
Ik ga straks uit eten met vriend, hij is van de week jarig maar we vieren het dit weekend alvast een beetje met zijn vieren. Straks weer eens lekker uit eten bij de mexicaan, zijn favoriet, met zijn tweetjes. Weet hij nog niet, de oppas staat straks onverwacht voor de deur. Ben benieuwd hoe hij reageert!
Ik ga straks uit eten met vriend, hij is van de week jarig maar we vieren het dit weekend alvast een beetje met zijn vieren. Straks weer eens lekker uit eten bij de mexicaan, zijn favoriet, met zijn tweetjes. Weet hij nog niet, de oppas staat straks onverwacht voor de deur. Ben benieuwd hoe hij reageert!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 3 maart 2013 om 11:22
Hoe was het etentje Akakia? Hopelijk kon je je gedachten even verzetten.
Hier gisteren tussen het werk door (heerlijk, dat thuiswerken:)) nog even verder gegaan met mijn sollicitatiebrief en cv voor stage (wordt een "brief" in een andere vorm dan normaal) en een kaartje dat al wat langer lag om afgemaakt te worden. Nu alleen nog alles opplakken en dan is er weer een klaar. Eerst maar eens aan de studie. Ik begin maar met het maken van een schema, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Hier gisteren tussen het werk door (heerlijk, dat thuiswerken:)) nog even verder gegaan met mijn sollicitatiebrief en cv voor stage (wordt een "brief" in een andere vorm dan normaal) en een kaartje dat al wat langer lag om afgemaakt te worden. Nu alleen nog alles opplakken en dan is er weer een klaar. Eerst maar eens aan de studie. Ik begin maar met het maken van een schema, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
zondag 3 maart 2013 om 11:45
zondag 3 maart 2013 om 18:20
maandag 4 maart 2013 om 10:11
maandag 4 maart 2013 om 19:51
Misschien is dit dan iets voor jou, Steph.
Ramen wassen vind ik dus echt niet leuk. Alle spullen die je moet pakken, naar buiten sjouwen, altijd water in mijn mouw. Niet fijn. En binnen moet je eerst weer die vensterbanken leegmaken, zoveel werk. Boven hebben we trouwens erg stomme ramen, die kan ik aan de buitenkant niet wassen. Of ik moet het vanaf beneden (buiten dus) doen, met zo'n lang ding. En daar kan ik niet mee omgaan.
Haha, wat een gemopper.
Ramen wassen vind ik dus echt niet leuk. Alle spullen die je moet pakken, naar buiten sjouwen, altijd water in mijn mouw. Niet fijn. En binnen moet je eerst weer die vensterbanken leegmaken, zoveel werk. Boven hebben we trouwens erg stomme ramen, die kan ik aan de buitenkant niet wassen. Of ik moet het vanaf beneden (buiten dus) doen, met zo'n lang ding. En daar kan ik niet mee omgaan.
Haha, wat een gemopper.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 4 maart 2013 om 20:18
EV, als je een t-shirt aan hebt dan kan het water niet in je mouwen komen (of je moet wel heel veel water aan je spons doen).
En die lange dingen werken hier ook niet, ja een keer daarna was hij kapot gegaan. Daarom doet vriend het (alleen buiten voorkant 1ste verdieping en bg). Oja,vriend doet het alleen hier.
Nog bedankt voor het plaatje, dat vind ik (sorry) to much.
En die lange dingen werken hier ook niet, ja een keer daarna was hij kapot gegaan. Daarom doet vriend het (alleen buiten voorkant 1ste verdieping en bg). Oja,vriend doet het alleen hier.
Nog bedankt voor het plaatje, dat vind ik (sorry) to much.
maandag 4 maart 2013 om 22:30
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 maart 2013 @ 19:20:
Gek genoeg vind ik belastingaangifte doen heerlijk.
Eindelijk nog iemand die er zo over denkt, dat heb ik dus ook!
Dit weekend op date meegenomen naar....Disneyland! Was een verrassing. Heb echt genoten, zo leuk om weer rond te dwalen tussen Mickey, Winnie de Pooh en Peter Pan (ook al ben ik stiekem iets te oud om daar zo blij van te worden...)
Gek genoeg vind ik belastingaangifte doen heerlijk.
Dit weekend op date meegenomen naar....Disneyland! Was een verrassing. Heb echt genoten, zo leuk om weer rond te dwalen tussen Mickey, Winnie de Pooh en Peter Pan (ook al ben ik stiekem iets te oud om daar zo blij van te worden...)
maandag 4 maart 2013 om 22:44
quote:kanon schreef op 04 maart 2013 @ 22:30:
[...]
Wat een heerlijke date Kanon, je zou er zo weer kind van worden.
LP:die strepen hebben we bijna allemaal.
[...]
Wat een heerlijke date Kanon, je zou er zo weer kind van worden.
LP:die strepen hebben we bijna allemaal.