Help me aub.
zaterdag 2 maart 2013 om 20:01
Ben online aan het soliciteren bij de AH en nu vragen ze
Vertel hier waarom je het leuk lijkt om bij ons te werken.
Wat the peep moet ik hierop zeggen dat ze me aannemen help me aub. De waarheid is lijkt me verschrikkelijk werken bij de AH maar heb geld nodig. Dat kan ik natuurlijk niet invullen. Iemand een idee aub?
Vertel hier waarom je het leuk lijkt om bij ons te werken.
Wat the peep moet ik hierop zeggen dat ze me aannemen help me aub. De waarheid is lijkt me verschrikkelijk werken bij de AH maar heb geld nodig. Dat kan ik natuurlijk niet invullen. Iemand een idee aub?
zaterdag 2 maart 2013 om 23:35
quote:Suikerpopje schreef op 02 maart 2013 @ 23:20:
Doe het niet. Heb er 2,5 jaar gewerkt toen ik tiener was en heb er nog steeds spijt van. Die 200 ¤ per maand was al die kostbare tijd niet waard.Nou, mijn dochter niet hoor. Di heet toch mooi een Iphone en 2 jarig abonnement compleet bij elkaar verdiend afgelopen zomer.
Doe het niet. Heb er 2,5 jaar gewerkt toen ik tiener was en heb er nog steeds spijt van. Die 200 ¤ per maand was al die kostbare tijd niet waard.Nou, mijn dochter niet hoor. Di heet toch mooi een Iphone en 2 jarig abonnement compleet bij elkaar verdiend afgelopen zomer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 2 maart 2013 om 23:46
Volgens mij is mijn tweede reactie niet doorgekomen. Wat ik zeggen wilde: het gaat niet om salaris maar het is wel moeilijk om iets lang en vaak te doen als je het echt heel kut vindt. Ik voelde elke minuut daar achter die kassa. Blegh. Maar eigen schuld natuurlijk, ik had ook een krantenwijk kunnen doen.