doorgeefvraag
woensdag 21 mei 2008 om 10:39
vroeger, toen ik nog jong en onervaren was ;p vond ik het geweldig om iemand af te trekken (had toen nog nooit gepijpt/gepepen) nu vind ik dat niks meer aan... in combinatie wel, maar alleen dat neuh...
mijn inspiratie raakt een beetje op en volgens mij is elke vraag al 3x gesteld, dus: welke onderwerp is hier nog niet besproken (op sexgebied dan he)
mijn inspiratie raakt een beetje op en volgens mij is elke vraag al 3x gesteld, dus: welke onderwerp is hier nog niet besproken (op sexgebied dan he)
woensdag 21 mei 2008 om 12:12
quote:Mac123 schreef op 21 mei 2008 @ 11:06:
En goed kunnen likken.
Eh, ja... Thanks for sharing...
Rimmen, en dan ontvangen, vind het erg lekker, maar word er altijd toch een beetje ongemakkelijk van.
Is er iets dat jij in bed geweldig vindt, maar waarvan je altijd het idee hebt dat je partner dit alleen maar doet om jou een plezier te doen?
En goed kunnen likken.
Eh, ja... Thanks for sharing...
Rimmen, en dan ontvangen, vind het erg lekker, maar word er altijd toch een beetje ongemakkelijk van.
Is er iets dat jij in bed geweldig vindt, maar waarvan je altijd het idee hebt dat je partner dit alleen maar doet om jou een plezier te doen?
woensdag 21 mei 2008 om 13:02
woensdag 21 mei 2008 om 14:00
Lastige vraag, soms zie en spreek ik iemand en dan klikt of juist niet... Qua uiterlijk heb ik wel voorkeuren maar mijn vriend die past weer helemaal niet in dat plaatje! Dingen die hij moet hebben:
Humor, moet sociaal zijn, serieus op zijn tijd, genieten van het leven, van sex houden, etc. etc. beetje standaard lijstje!
Hoe bedoelde je deze vraag anders?
Ben jij bisexueel/bischierig?
Humor, moet sociaal zijn, serieus op zijn tijd, genieten van het leven, van sex houden, etc. etc. beetje standaard lijstje!
Hoe bedoelde je deze vraag anders?
Ben jij bisexueel/bischierig?
woensdag 21 mei 2008 om 14:01
woensdag 21 mei 2008 om 14:08
@ Marloes - niet bischierig, maar kan wel gefascineerd zijn door een vrouw
@ Pelvis, ja hoor volledige naam en kom hem elk jaar wel een keer tegen (en ik vind hem nog altijd zeer aantrekkelijk, zoniet aantrekkelijker dan toen)
@ Boogschutter, geen idee of er een verschil is....
Duik je snel met iemand het bed in of wil je iemand eerst beter leren kennen (op andere manieren dan)?
@ Pelvis, ja hoor volledige naam en kom hem elk jaar wel een keer tegen (en ik vind hem nog altijd zeer aantrekkelijk, zoniet aantrekkelijker dan toen)
@ Boogschutter, geen idee of er een verschil is....
Duik je snel met iemand het bed in of wil je iemand eerst beter leren kennen (op andere manieren dan)?