Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:Wikkie1977 schreef op 03 maart 2013 @ 21:12:

En ik heb een appelfiguur en platvoeten....dus zo heeft iedereen wat Jij wordt ook wel een peerfiguur met platvoeten hoor.
Het rijbroekfenomeen...
Ach ik zeg maar zo: dunne komt en dun haar
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Tickel schreef op 03 maart 2013 @ 21:12:

Maar had ze die plek niet al vanaf het begin? Was mij wel iets wat gelijk opviel.Welke plek bedoel je?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 21:14:

ZIt odnertussen te kijken, is een nieuwe sportketen bij mij ind e buurt geopend. 24 uur per dag open! Dan heb je helemaal geen excuus meer natuurlijk waar Waar Waar? Oja, internet.
Ja tick dat dunne haar had ze al vanaf dag 1 daarom is kort haar het meest geschikt voor haar ik vind dr kapsel niet verkeerd hoor
Kont!!!
Everything you see I owe to spaghetti!
@yellow; je hebt 8 uur per dag slaap nodig, als je acht uur per dag werkt kun je nog 8 uur per dag sporten, kat in ut bakkie
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 21:14:

[...]

Welke plek bedoel je?Dat plekje dun haar.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Wikkie1977 schreef op 03 maart 2013 @ 21:15:

@yellow; je hebt 8 uur per dag slaap nodig, als je acht uur per dag werkt kun je nog 8 uur per dag sporten, kat in ut bakkie 7 uur sporten is beter, dan is er nog tijd voor de snackbar.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:steph schreef op 03 maart 2013 @ 21:14:

[...]

waar Waar Waar? Oja, internet.Basic fit. 24 uur per dag open! Nou ik ga erover denken. Er zit er eentje op 20 min fietsen die is 24 uur per dag open. Eentje op iets minder, denk 15 min heeft 'normale; openingstijden .
quote:Tickel schreef op 03 maart 2013 @ 21:17:

[...]

Dat plekje dun haar.Oh ik heb dat gemist denk ik. Ben de hele tijd vol ongeloof aan het kijken hoe haar hoofd aa het krimpen is.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 21:18:

[...]

Basic fit. 24 uur per dag open! Nou ik ga erover denken. Er zit er eentje op 20 min fietsen die is 24 uur per dag open. Eentje op iets minder, denk 15 min heeft 'normale; openingstijden .zou je echt midden in de nacht gaan sporten?
Lipoedeem.

http://www.tillysmidt.nl/Lipoedeem.htm
quote:newimprovedkitty schreef op 03 maart 2013 @ 21:20:

[...]

zou je echt midden in de nacht gaan sporten?

Nouja, beter dan thuis gaan snacken toch.

Oh die comedy Aaf lijkt me echt verschrikkelijk....
kijk die annet malherbe ook giga afgevallen alleen vind ik haar gezicht mooier hiervoor ..wat voller zeg maar
oh, wat kijkt ze benauwd/bang...
zie.. liposuctie..
Dr van Valkenburg heeft mijn borsten verkleind, ben die man nog eeuwig dankbaar!
nou ja schrik wel weer een beetje hoor van haar huid enz pf
ach rtl betaalt die liposuctie toch wel?
Ah dat is wel zielig dat ze dan geen geld heeft. WENDY GEEF HAAR EEN LIPO
Bijzonder fenomeen, die zadeltassen. Echt alsof het erop geplakt zit!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 21:18:

[...]

Basic fit. 24 uur per dag open! Nou ik ga erover denken. Er zit er eentje op 20 min fietsen die is 24 uur per dag open. Eentje op iets minder, denk 15 min heeft 'normale; openingstijden .Dat is bizar om 's nachts te sporten maar wel voor een aantal mensen handig.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 21:23:

Ah dat is wel zielig dat ze dan geen geld heeft. WENDY GEEF HAAR EEN LIPONou precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven