Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
<3

Joehoe waar zijn jullie? Ik ga morgen voor het eerst naar de Primark. Hebben jullie nog last minute tips voor mij? Ik zie een beetje tegen de enorme rijen voor de pashokken en kassa's op maar ik ga me voor het ergst voorbereiden, dus het kan alleen maar meevallen. Ik ga in ieder geval voor vrolijk gekleurde schoenen, panty's en accessoires kijken.
Denk dat je daar idd beste naar kunt kijken, misschien tasjes. O wacht dat zijn accessoires haha.

Hier een erg druk weekend gehad, gisteren een verjaardag hier dus taarten gebakken en gekookt, daarna hele avond drankjes ingeschonken. En bijgekletst met familie.

Mijn moeder had van een vriendin 2 tassen vol merkkleding voor me bij, die wilde zij weggooien maar mijn lieve mama stak er een stokje voor. Alles pasten hoewel ik sommige dingen niet zelf zou hebben uitgezocht, is het allemaal leuk, heel en amper gedragen én goed te combineren. Wat een bofkont was ik dus weer

Ceci dat groene jurkje is een plaatje zeg!

Hopelijk hebben jullie ook allemaal een fijne weekend gehad en morgen weer fris aan her werk
En jij veel shopplezier lorenne! Ik ben van plan ook een keer daarnaar af te reizen, maar kan de drukte niet goed aan dus ik stel het toch uit en shop liever wat rustiger. Wordt een uitdaging voor me om daar heen te gaan!
Veel plezier in Primark Lorenne ! Kies leuke accessoires, basics, panties, leggings en sjaaltjes ! Daar scoor ik altijd goed in. Ken je je Engelse maat ?
@Cosima bedankt, ik ga ook voor basics inderdaad, en mijzelf kennende ga ik niet met lege handen naar huis Hmm ik heb maat 38 / M (heel soms 36) dus het is 12 geloof ik? Ik zie het wel. @ Missd leuk zeg dat je zoveel leuke merk kleding zomaar hebt gekregen. Ik krijg bijna nooit wat dus je bent inderdaad een bofkont En ik stel ook mijn berzoek naar Primark al meer dan een jaar uit. Ik kan best wat drukte hebben, maar ik ben wel verstandig genog om niet op een zaterdag middag naar toe te gaan. Ik ben al eerder in Luik geweest maar in Nl nog niet. Ik ga naar Rotterdam, al heb ik horror verhalen erover gelezen, het is qua afstand het beste te doen. Als ik iets leuks heb gevonden maak ik wat foto's.
Darling de fotoshoot preview ziet er prachtig uit! En de locatie wow. Ben benieuwd naar de rest...
En Lorenne, heb je gescoord ??

Fifties, een vintage vraagje. heb je tips voor winkels omgeving Den Haag/Rotterdam ? Ik ga er misschien binnenkort heen.
Ja ik weet er een paar in Rotterdam, Verry Cherry heeft wat vintage, Cheap Vintage (meent) zit daar ook in de buurt en soms vind je daar wat.... Verder was er een Episode, die is volgend mij opgedoekt. Ook heb ik vernomen dat er op dinsdag(?) een markt is waar toffe vintage kramen staan... Maar ik heb echt helemaal niks met Rotterdam, dus dit zijn geen recente ervaringen.

In Den Haag zit weinig. Er is een straat waar een winkeltje of 3 zitten waar ik een aantal maanden geleden geweest ben. Dat was de Broekhorststraat waar Cute but Wrong zit, een pop-up shop toendertijd die wel hele mooie spullies had en nog een klein zaakje (die ik niet heb betreden omdat die gesloten was) Verder zijn er veel 2e hands zaken in DH waar ik geen tot zeer weinig vintage heb gevonden. En bij Scheveningen heb je Bennies Fities, waar voornamelijk repro te vinden is.... Maar ook wat, dure, vintage.

Ik vind het beiden geen steden om aan te raden op vintage vlak. Maar wie weet kan iemand met meer recente ervaringen nog wat leuke adressen delen.
Hi ladies. Wat een prachtig weer vandaag. Ik heb enorm zin in de lente! Cosima ik heb zeker wat leuke dingen gescoord, helaas niet alles wat ik van plan was. Mijn vriendin en ik waren een kwartier na opening en het was al gewoon druk. En dat op een maandag ochtend, ongelooflijk. Ik zal straks wat foto s maken met wat ik gekocht heb.
quote:fiftiesdarling schreef op 05 maart 2013 @ 08:42:

Ja ik weet er een paar in Rotterdam, Verry Cherry heeft wat vintage, Cheap Vintage (meent) zit daar ook in de buurt en soms vind je daar wat.... Verder was er een Episode, die is volgend mij opgedoekt. Ook heb ik vernomen dat er op dinsdag(?) een markt is waar toffe vintage kramen staan... Maar ik heb echt helemaal niks met Rotterdam, dus dit zijn geen recente ervaringen.

In Den Haag zit weinig. Er is een straat waar een winkeltje of 3 zitten waar ik een aantal maanden geleden geweest ben. Dat was de Broekhorststraat waar Cute but Wrong zit, een pop-up shop toendertijd die wel hele mooie spullies had en nog een klein zaakje (die ik niet heb betreden omdat die gesloten was) Verder zijn er veel 2e hands zaken in DH waar ik geen tot zeer weinig vintage heb gevonden. En bij Scheveningen heb je Bennies Fities, waar voornamelijk repro te vinden is.... Maar ook wat, dure, vintage.

Ik vind het beiden geen steden om aan te raden op vintage vlak. Maar wie weet kan iemand met meer recente ervaringen nog wat leuke adressen delen.weet jij toevallig hoe Gouda op dat vlak is?
Klinkt alsof je niet helemaal jippiejajee was van de primark, lorenne? Hopelijk hebben jullie afgesloten met een lekker drankje in de zon als beloning voor het doorstaan

Ik heb de jurken van topvintage binnen, 1 ervan past perfect maar zit erg strak in mn taille en is van erg stugge stof waardoor ik twijfel. Maar de kleuren zijn fantastisch bij mijn huid en heb er ook nog eens perfect matchende schoenen bij... Ik weet niet wat ik ermee zal doen. Kosten bij elkaar zo'n 220 euro en dan 2x dragen? Als ik hier andere topics zie voorbij komen dragen meeste mensen h&m of steps volgens mij en dat is een stuk prettiger voor de portemonnee.

Ik slaap er nog eens een nachtje over.
Voor een bruiloft outfit bedoel ik dus (ik wil het naar 2 bruiloften aan waarvan 1 mijn broer is dus ergens vind ik dat ik eigenlijk niet overdressed kán zijn... Maar de familie etc zijn nogal van, heb jehaar weer met dr opvallende uiterlijk maar eigenlijk moet me dat niets uitmaken)

Ook een leuke vraag om over na te denken; waarom zou jij je overdressed moeten voelen (ook gewoon op straat ofzo) en dan ook qua make up of haar, terwijl misschien juist de rest underdressed is?

Hoe denken jullie daar over?
Hihi ik denk dat wel duidelijk is dat ik me zelden overdressed voel;) en ik zou iedereen ook stimuleren om zich daar lekker vrij in te voelen. Extremen natuurlijk daar gelaten (gala jurk naar voetbal wedstrijd), vind ik zelden iemand overdressed

Ben benieuwd naar de Primark aankoopjes?
Pff... ik ga niet in een petticoat naar college en werk nee. Maar voor de rest maakt het me niet uit, ik moet al mijn jurken toch dragen Jammer dat ik zo weinig feestjes heb, dan kan ik me pas echt goed optuigen.
Ik heb geen idee van vintage in Gouda, nooit geweest!
Meer feestjes fiksen dan, ceci!

Of gewoon lekker thuis en in je tuin rond paraderen in je mooiste creaties (doe ik ook weleens als ik 'in the mood' ben )

Lekker met mijn rieten hoed en hoge hakken en grote gouden sieraden. Ik waan me dan in St Tropez of zo....
Primark viel wel een beetje tegen maar dat kwam omdat ik veel leuke dingen zag maar helaas niet in mijn maat. We hebben maar de eerste keer in de rij gestaan, toen duurde niet zo heel erg lang, ik geloof iets van 10 minuten. Ik heb toen een stapel met jurkjes gepast, geen enkele die goed stond. Maat 38 was te ruim en 36 net te klein. Dus ik heb uiteindelijk 5 zomer bloesjes, waarvan 4 in dezelfde model maar verschillende kleuren, 2 vestjes, 2x zonnenbril, 2 paar panty s, oorbellen, ring en hairdonut gekocht. Helaas geen leuke schoenen gezien in mijn maat. Het was zeker een geslaagde dag, mijn vriendin en ik zijn daarna gaan lunchen en hebben lekker bijgekletst en andere winkels bezocht. We waren pas om 18 uur thuis.
Ha, omdat ik weinig feestjes heb, draag ik regelmatig een petticoat als ik bij mijn vader op bezoek ga. Hij vind het vreselijk overdreven. Ik ga dit weekend weer, denk dat ik dan mijn roze petticoat aandoe.
Klinkt als een leuke dag Lorenne :-)
Ik zal proberen om wat foto s te plaatsen. Over een paar maanden wil ik weer naar toe, mischien heb ik dan meer geluk. De kwaliteit vond ik wisselend, sommige zagen er heel goed uit, sommige minder. Missd heb je een link naar de jurkjes? Ben benieuwd

Dit was het dan...de zonnebrillen, panty's en hairdonut heb ik niet op de foto gezet. Ik vond dat eerste bloesje met strik erg leuk , en ik kon niet kiezen dus ik heb ze maar allemaal meegenomen. Ik weet niet hoe jullie dat doen in zo'n winkel maar ik keek in eerste instantie met opzet niet naar de prijzen, ik heb me voorgenomen om spullen te kopen omdat ik ze mooi vind en niet omdat ze zo goedkoop zijn. Alles kost maar een paar euro's maar bij elkaar gaat het wel tellen. Verder heb ik heerlijk ruikende kaarsen gekocht, wat huishoudelijke spullen en voor mijn zoontje heb ik ook best veel kleertjes gevonden dus uiteindelijk heb ik toch een aardig bedrag afgerekend.
Ik was jullie nog wat kringloop vondsten foto's schuldig:

De sieraden zijn veel mooier in het echt, alleen de verlichting is heel slecht 'snachts. Jullie denken misschien dat ik een goudliefhebber ben, in tegendeel. Ik draag al mijn hele leven zilver, ik ben pas begonnen met het dragen van goudachtige sieraden. Ik dacht altijd dat goud mij niet staat, en ik vond het zo opvallend maar nu begin ik goud ook te waarderen. Dragen jullie zilver of goud? Of allebei?
Mooie sieraden Lorenne, vooral die gedraaide ketting en de bloemenbroche.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven